גינון: עציצים עתידניים יטהרו לכם את הבית

הסחוג של העציצים מגיע לישראל, איזה ספר ילמד אתכם ליצור גינה מפתה בבית והעציץ שמחובר לרשת עושה לנו חשק להסבה מקצועית. כל מה שצריך לדעת על גינון

88 שיתופים | 132 צפיות

 

מוצר – טיהור אוויר טבעי

בערים שזיהום האוויר בהן גבוה או שקשה למצוא בהן אוויר צח זמין, צמחים הם מטהרי האוויר הטבעיים האולטימטיביים. בשבוע העיצוב במילאנו השנה הוצג לראשונה Clairy – מטהר אוויר טבעי ביתי. מדובר בעציץ המשלב צמחים אמיתיים וטכנולוגיה: בעציץ מותקנת יחידה טכנולוגית המגבירה את מאפייני הטיהור הטבעיים של הצמח, ואפשר לחבר את העציץ לרשת Wi-Fi ולשלוט במאפייני העציץ מרחוק באמצעות אפליקציה. באפליקציה תוכלו לראות את הטמפרטורה ואת רמת הלחות, את רמת זיהום האוויר בבית וגם לקבל טיפים על אורך חיים בריא. העציץ עשוי מקרמיקה במגוון צבעים ואפשר לשתול בו כל צמח שתרצו. Clairy עדיין לא משווק לציבור, אך אפשר לעזור למעצבים לקדם את הנושא דרך דף הקיקסטארטר שלהם.

צמח – הסחוג של המזרח הרחוק

צמח "אש הדרקון", הנחשב לסחוג של המזרח הרחוק, הגיע לישראל. משתלת חישתיל ייבאה את ארכובית אש הדרקון והתאימה אותה לתנאי האקלים בארץ. העלים הסגולים בעלי הטעם החריף מוסיפים רעננות לכריכים ולסלטים ומתאימים גם בבישול, כתוספת לתבשילים ולמאפים. אש הדרקון הוא צמח רב שנתי, העמיד בתנאי קור ולכן יגדל היטב גם בגינות ובעציצים באזורים ההרריים. העלווה הסגולה והפריחה הוורודה הקטנה יכולות לשמש לעיצוב הבית והגן כתוספת השוברת את רצף הצבע של העלים הירוקים.

אש הדרקון | צילום: יח"צ
אש הדרקון | צילום: יח"צ

 

להשיג בחישתיל

ספר – עצבו לכם גינה

""Cultivating Garden Style הוא ספר שילמד אתכם כיצד ליצור אזורים מקסימים, מפתים, נוחים וייחודיים בגינה הפרטית שלכם. תמצאו בו 23 סגנונות גן ייחודיים ולצדם עצות כיצד לשחזר את המראה המבוקש. המחברת רושל גרייר מעניקה עצות מועילות וטריקים שיעזרו לקוראים לעצב חלל אישי, כמו למשל אילו עציצים וצמחים לבחור עבורם ועבור המקום הספציפי, איך ליצור את השילוב הנכון של צמחים ואדניות ועוד. בספר יותר מ-1,500 צילומי גינות מעוצבות שמעשירים את הדימיון. המחיר 41.96 דולר.

להשיג באמזון

Cultivating Garden Style | צילום: יח"צ
Cultivating Garden Style | צילום: יח"צ