גינון: כל מה שאפשר ללמוד מהבריטים

גינה ממרזבים היא מה שהמרפסת שלכם צריכה
גינה ממרזבים היא מה שהמרפסת שלכם צריכה

האדניות המגניבות שיעזרו לכם לנצל את שטח המרפסת הקטן, ספר שילמד אתכם איך לעשות סטיילינג לצמחיה הביתית וגם - האם נמצאה החלופה הבריאה לקולה?

88 שיתופים | 132 צפיות

 

ספר

סטייל בוטני

ספרה השביעי של סלינה לייק, מעצבת הפנים והסטייליסטית הבריטית, לוקח צעד אחד קדימה את טרנד הבתים הירוקים שמשלבים בוטניקה בעיצוב הבית. לייק מאמינה בשילוב הצמחים באופן טוטאלי יחד עם הדפסים, תמונות ושלל חפצים שמכניסים את הטבע פנימה ויוצרים פיסות גן עדן ביתיות. הספר הצבעוני, העשיר בתמונות ובגרפיקה נעימה, מציג מגוון סגנונות עיצוב לצד טיפים שימושיים ומעוררי השראה. צאו לטיול בין הדפים ותתתאימו את עצמכם לאווירה: פרחים מיובשים לתחושה וינטג'ית רכה, אורבניות תעשייתית או ג'ונגל טרופי בווייב של שנות ה-70.
המגדלור, לבונטין 1 תל אביב. 180 ש"ח

botanical style | סלינה לייק
botanical style | סלינה לייק

 

מוצר

חיים בגובה

החיים האורבניים המודרניים עולים קומה עם הזמן, כשהבנייה הולכת ותופסת גובה והחצרות הולכות ומוסבות למרפסות קטנות. כדי לנצל את שטח הגינון כראוי שווה לכם להכיר את אדניות המרזבים המגניבות של משתלת i-Garden. נמרוד עורף ויוחאי שביט, חברי ילדות, בעלי המשתלה ויזמיה, הגו את פתרון הגינון הדי-גאוני במוצר שיש לו גם יופי וגם אופי. תוכלו ליצור לכם גינה תלויה, שפועלת באופן עצמאי על מעקות או קירות בלי לתפוס מקום וכמעט בלי להתאמץ . המחיר: 250 שקלים למארז להרכבה עצמית שכולל אדנית מרזב באורך 100 ס"מ, זוג ווים לתלייה בהתאמה אישית ותעלת ניקוז. יכול להגיע בקומה אחת, שתיים או שלוש.
i-Garden, השחר 5 מושב מזור, ראשון-חמישי 16:00-8:00, שישי בתיאום מראש, 054-7419366

אדנית-מרזב | משתלת i-Garden
אדנית-מרזב | משתלת i-Garden

 

צמח החודש

טעם החיים

בזמן האחרון נראה שכולם מודאגים מהחומצה הזרחתית במשקאות המוגזים. כדי שלא נרגיש אשמים, משתלת חישתיל מביאה לנו את צמח הקולה, שעליו הטריים בעלי טעם וארומה ייחודיים של המשקה הידוע לשמצה. שלבו את צמח התבלין במשקאות קרים וחמים ואפילו בסלטים, תבשילים ורטבים, ותוכלו ליהנות מהטעם האהוב בלי לדאוג לבריאות.
בחישתיל

צמח הקולה | להשיג בחישתיל
צמח הקולה | להשיג בחישתיל