זמן נחושת: הכירו את צבע השיער החדש האהוב על הסלבס

קנדל ג'נר עם שיער נחושת | צילום: Dimitrios Kambouris/WireImage/GettyImages
קנדל ג'נר עם שיער נחושת | צילום: Dimitrios Kambouris/WireImage/GettyImages

על בלונד, על חום, על שיער ארוך או קצר - הסלבס צובעות את השיער בגווני נחושת, ונראה שזה מתאים לכולן. מי עשתה את זה טוב יותר ומהו הטיפ המנצח לאדמונית המתחילה?

88 שיתופים | 132 צפיות

אולי זה האביב באוויר שמביא איתו וייב של התחדשות ואולי זה האפקט המדבק של האינסטגרם, אבל לא יכולנו שלא לשים לב שבזמן האחרון עוד ועוד סלבס צובעות את שיערן בגווני נחושת.

>> שווה זהב: לוסי איוב בשמלה שלא הייתה מביישת את טקס האוסקר

קנדל ג'נר הפציעה בשיער נחושתי-ערמוני על השטיח האדום במסיבת האוסקר של ואניטי פייר, לוק שהיא אימצה בתצוגה של פראדה בכיכובה בשבוע האופנה במילאנו והחליטה להמשיך לדבוק בו עם כמה תוספות שיער. ג'נר לא היחידה שנפלה בסם הנחושת. גם הדוגמנית קאיה גרבר התחדשה לאחרונה בשיער אדמוני-נחושתי, כפי שאפשר לראות על שער מרץ של "ווג" סין, וגם סידני סוויני, כוכבת "אופוריה" ו"הלוטוס הלבן", עשתה שיפט מהבלונד השגרתי לבלונד-תות עם גוונים נחושתיים שמוסיפים ווליום לשיער. באותה הזדמנות היא גם התחדשה בפוני.

 

סוויני היא לא הנציגה היחידה מ"אופוריה" שהאדימה את שיערה. גם ברבי פריירה, המגלמת את קאט בסדרה, הצטרפה לטרנד וצבעה את השיער בגוון עמוק ונחושתי יותר. רייצ'ל בודט, שהייתה אחראית למהפך השיער של פריירה, אמרה ל-FASHIONISTA שזה אקט של לקיחת סיכון בכל הנוגע לביטוי העצמי, כי להפוך את השיער לאדמוני נתפס כשינוי בלתי צפוי מצידן של בלונדיניות וברונטיות.

ומהו ביטוי עצמי כיום, אם הוא לא מתבטא באינסטגרם או בטיקטוק? בודט הוסיפה ואמרה שהמחשבה להתאים לפריירה גוון אדום נבעה גם מהרצון שהשיער ייקלט יפה יותר בצילומים, ועל כן הן הלכו על כמה גוונים – מה שמגביר את הווליום, הנפח והמימדיות של השיער, לעומת צבע שיער בעל גוון אחד שנראה יותר שטוח.

 

בודט הצביעה על יתרון נוסף, ואמרה שלרוב תהליך הצביעה הוא קל למדי מכיוון שהצבע יכול להיתפס ללא חמצון. עם זאת, היא ציינה, אדום הוא בין הצבעים הקשים לתחזוקה בכל הנוגע לשמירת החיות והברק. לכן, לדבריה, יש להמשיך ולטפל בשיער גם לאחר היציאה מהמספרה. ישנם כל מיני תכשירים שבאים לאטום צבע או להוסיף ברק לשיער, אבל בואו נודה באמת, בשגרה העמוסה והלחוצה שלנו אין כמו הטיפים הפשוטים, אז קבלו טיפ מנצח: שמפו יבש. בשביל לשמר את הצבע ואת הברק כדאי לחפוף כמה שפחות את השיער, ולכן שמפו יבש הוא הפתרון המושלם.

בינתיים, הבחנו שהטרנד מטפטף מהפיד גם לתוך המדינה הקטנה שלנו. טל כהן, בלוגרית אופנה ויוטיוברית, צבעה את שיערה בגוון אדום נחושתי שמשתלב מושלם עם גוון העור השזוף שלה. לדעתנו זה רק עניין של זמן עד שעוד ישראליות יצטרפו אליה ולשאר הסלבס בעולם.