התעלפנו: ג'יימי לי קרטיס הורסת בשמלה נועזת במיוחד

ג'יימי לי קרטיס | צילום: MICHAEL TRAN/AFP via Getty Images
ג'יימי לי קרטיס | צילום: MICHAEL TRAN/AFP via Getty Images

לכבוד עונת הפרסים, ווג הבריטי הפיק פרויקט הוליוודי שמנפק בימים האחרונים שלל תמונות מהממות של מיטב הסלבס. אבל הלוק הזה של ג'יימי לי קרטיס שמט לנו את הלסת במיוחד

88 שיתופים | 132 צפיות

אנחנו תמיד אוהבות לעקוב אחרי עמוד האינסטגרם של ווג בריטניה, אבל בימים האחרונים אנחנו נהנות במיוחד מהצילומים שעולים שם כחלק מפרויקט שיפורסם בגיליון פברואר של המגזין לכבוד עונת הפרסים: הפקת אופנה ברוח הגלאם של שנות העשרים, שצולמה עם 31 כוכבים הוליוודים שכיכבו בסרטים בשנה החולפת, עם שמות כמו קייט בלאנשט, קייט הדסון, טיילור ראסל, מישל ווילאמס ועוד.

בין התמונות שהכי אהבנו מככבת השחקנית בת ה- 64, ג'יימי לי קרטיס, שמישירה מבט אל צלם הפרויקט גרג ווילאמס, בפנים טבעיות למדי לאישה בגילה, וכשהיא לובשת שמלה נועזת של טום פורד, שלא מנסה להסתיר את גופה המחוטב.

זו לא הפעם הראשונה שהשחקנית, כוכבת הסרט המדובר "הכל בכל מקום בבת אחת", מתהדרת במחשוף נדיב שמחמיא לה מאוד. כך למשל, לפני כמה ימים היא הצטלמה בפסטיבל פאלם ספרינג, לצידה של קייט בלאנשט, ונראתה נהדר:

קייט בלאנשט וג'יימי לי קרטיס בפסטיבל הקולנוע בפאלם ספרינג | Kevin Winter/Getty Images)

במסגרת הפרויקט בווג, לצד הצילומים היפים, הכוכבים נשאלו גם כמה שאלות, בין היתר נשאלה קרטיס איזו עצה הייתה נותן לעצמה הצעירה. היא ענתה: "אותה עצה שאני נותנת לצעירים שרוצים לעשות את מה שאני עושה: 'זה כל כך פ***ינג מהיר – אתם תהיו בהלם מכמה הכל מהיר. נסו להיות ברגע הנוכחי".

כשנשאלה איך הייתה מתארת את העבודה שלה, ענתה: "אני מתייחסת לעבודה שלי כאל 'עסק להשוויץ' ("show-off business"). אני חושבת שאני שואו-אוף במובן הטוב של המילה – בתקווה לפחות – פחות נרקיסיסטי ויותר יצירתי ומהנה".

וכדי להשאיר לכן טעם של עוד קבלו עוד כמה תמונות נהדרות מההפקה הזו: