כך הפך בן הזקונים של רינה וניסים מפרדס כץ למעצמת איפור ושמה גילי אלגבי

גילי אלגבי | צילום: דנה לביא
גילי אלגבי | צילום: דנה לביא

הוא עזב את הבית בגיל 16, הבין שהוא הומוסקסואל כבר הרבה לפני ואחרי שהפך ליקיר הסלבס הוא משיק בייבי חדש - מותג איפור משלו. גילי אלגבי פותח את הלב ומסמן את היעד הבא: בייבי אמיתי

88 שיתופים | 132 צפיות

בארבע השנים האחרונות, מתחת לרדאר עבד המגה-מאפר גילי אלגבי על הבייבי שלו. הוא חלם עליו בלילות, עבד עליו בימים, עשה לא מעט ניסיונות, בדרך זה הוציא לו כמה שערות לבנות אבל מבחינתו התוצאה הייתה שווה את זה.

>> בר רפאלי חושפת את שמלת הכלה הגנוזה שלה באירוע השקה

בשבוע שעבר השיק אלגבי את מותג האיפור החדש שלו Kandy, או ליתר דיוק מותג אקססוריז בתחום האיפור, הכולל כרגע 15 מוצרים, בהם מברשות ייחודיות, פינצטות, מעגלי ריסים ועוד (להשיג בסופרפארם ובאתר החברה). אלגבי אומר שזו רק ההתחלה. בקרוב, הוא מבטיח, יוכל להתפנות לחלום הבא שלו – בייבי משלו, בשר ודם. כי כזה הוא, הילד השאפתן מפרדס כץ שמעולם לא היה צריך לצאת מהארון כי הוריו הבינו כבר מהתחלה, גדל והפך לאחד האנשים העסוקים בתעשייה עם אימפריית איפור, שיער וסטיילינג שהקים במו ידיו. אחרי שנים מאחורי הקלעים של תצוגות, הפקות אופנה ושערי מגזינים – הוא מסמן וי על החלום הטרי.

"אני הומו מוצהר, פתוח וליברלי והגישה שלי לא אגואיסטית. אני רוצה ילד שתהיה לו אימא אמיתית ואבא. זו הגישה שאני בחרתי"

 

לאירוע ההשקה עתיר הכוכבות שנערך ביפו הוא הגיע במכנסיים קצרו שחשפו קעקועים גדולים של ורדים המעטרים את רגליו. "זה הפרח האהוב על אימא שלי וזה לכבודה", הוא אומר. על ידו הימנית הוא כבר קעקע את שם המותג KANDY.

נורית גפן למותג KANDY של גילי אלגבי | צילום: דודי חסון
נורית גפן למותג KANDY של גילי אלגבי | צילום: דודי חסון
מעגל ריסים של המותג KANDY של גילי אלגבי. 49 ש"ח | צילום: דדי אליאס
מעגל ריסים של המותג KANDY של גילי אלגבי. 49 ש"ח | צילום: דדי אליאס
מברשות איפור של המותג KANDY של גילי אלגבי. 79 ש"ח | צילום: דדי אליאס
מברשות איפור של המותג KANDY של גילי אלגבי. 79 ש"ח | צילום: דדי אליאס

אין לך תחושה שהשוק שנכנסת אליו הוא רווי?
"אני מאמין שאני מביא משהו אחר, גם בשורה, גם שיק וגם ריגוש לתיק האיפור. הייתה לי הצעה לייצר קו משלי שהגיעה ממיליונרית ישראלית כבדה. היא החליטה לשים עליי כסף ולממן הכל. נסענו יחד לחו"ל והיינו בתערוכות אבל משהו לא התחבר לי, אז ירדתי מזה והחזרתי לה את המקדמה. ואז באו אליי האחים שגיא ורועי רייס, שהם יבואנים של חברות כמו OPI, ארדל וד"ר פאו פאו, והם גם בעלי רשת נייל סטודיו. נוצר חיבור נכון, ראינו הכל עין בעין ויצאנו לדרך בשותפות מלאה. הרעיון הוא להוציא כל כמה חודשים מוצרים חדשים, כשמה שהיה כבר לא יהיה, כי אנחנו מייצרים בכמות מוגבלת ורוצים להמשיך הלאה. אנחנו מדייקים כל מוצר מבחינת גודל, זווית וצבע, וההשקה הבאה תהיה של מוצרי ניקוי, למשל מגבות מתכלות וקיסמי אוזניים שיש בתוכם מסיר איפור. בעתיד הלא רחוק יהיו גם מוצרי איפור".

אז אתה מרגיש ששיחקת אותה עם קו המוצרים שלך?
"האמת היא שעד היום, למרות כל הרקורד והעשייה שלי, אני עדיין מרגיש שלא הבאתי את המילה האחרונה. אני עדיין מרגיש הילד מפרדס כץ, בן הזקונים החמוד של רינה וניסים שעוד יש לו דרך לעשות. אני חושב שהתחושה הזאת משאירה אותי על הקרקע ובגובה העיניים. תאחלי לי שאף פעם לא ארגיש שאני יכול לנוח על זרי הדפנה, אלא להמשיך להיות בתנועה וכל הזמן בעשייה חדשה ומפתיעה".

למה בחרת בשם KANDY לחברה שלך?
"בהתחלה חשבנו על 'סקין' ועל 'גילי', אבל גילי בעיני עבר מספיק והסיפור שלו מוכר. חיפשתי שם שישמע בינלאומי, כי המטרה של החברה שלי היא להיות בינלאומית. התייעצתי עם הארט דירקטורית הנהדרת טל קליינבורט (גילוי נאות: טל קליינבורט היא מנהלת הקריאייטיב של "את", דב"א) שעזרה לי בבחירת הגוונים, והשם הנבחר הוא בהשראת שתי מוזות. המוזה הראשונה היא ג'קלין קנדי שהשפיעה עליי מאוד כי הייתה לה קלאסיקה על זמנית, והשנייה היא קנדי דרלינג שהייתה המוזה של האמן הנפלא אנדי וורהול".

והמחירים?
"שווים לכל נפש, בטווח של 80-30 ש"ח, זה היה החלום הראשון שלי. הכל ידידותי לסביבה ובאיכות לא מתפשרת ונגיש לכולם".

גילי אלגבי | צילום: דנה לביא
גילי אלגבי | צילום: דנה לביא

עכשיו אלגבי נותן גז וממשיך לעבר החלום הבא. "באוגוסט אהיה בן 34, הגיע הזמן לחשוב על ילד משלי", הוא מגלה.

אז בוא נדבר על הבייבי בשר ודם שאתה רוצה.
"אני הומו מוצהר, פתוח וליברלי והגישה שלי לא אגואיסטית. אני רוצה ילד שתהיה לו אימא אמיתית ואבא. בדרך החיים שבה גדלתי בבית הוריי, למדתי להסתכל גם על האחר. אני לא שיפוטי, לכל אחד מתאימה הדרך שלו להפוך להורה: עם זוגיות או בלעדיה, עם פונדקאית או לחלוק את הקשר עם אימא לכל דבר – וזו הגישה שאני בחרתי. אימא שלי חינכה אותי לחלום עם אפס מגבלות, לחוות את כל קשת הרגשות בלי לפחד. המשפחה קיבלה אותי בחיבוק גדול, ואני רוצה להיות אבא כזה ולגדל ילד כזה, ושיהיו לו שני הורים שיאהבו אותו".

יש לך כבר מועמדת?
"עדייו לא, אבל אתחיל בקרוב. אני אבחר מישהי שתתאים לי ואני לה ברצון לחלוק הורות".

"האהבה האחרונה שלי הייתה לפני שנה, זה נגמר ונשבר לי הלב. אני שואל את עצמי אם בא לי להתמסד ואני חושב שכן, אבל למדתי שאהבה זה לא הכל"

 

יש לך אהבה בחיים?
"כרגע רק לאיפור. אין לי אהבה רומנטית. האהבה האחרונה שלי הייתה לפני שנה, היא נמשכה ארבעה חודשים אבל הרגישה לי כמו אהבת עולם. זה נגמר ונשבר לי הלב. נשארנו חברים טובים, הוא בחיים שלי והוא הגיע להשקת המוצרים שלי ושלח לי זר פרחים. אנחנו במן פינג פונג. אהבה היא לא דבר פשוט, היא מורכבת. אני שואל את עצמי אם בא לי להתמסד ואני חושב שכן, אבל למדתי שאהבה זה לא הכל. אני מאמין שאנחנו יכולים לזמן לעצמנו אהבה בזמן הנכון לנו, וכשהזמן יבשיל לזה, אני אהיה שם מאה אחוז מתוך מאה".

קשה להאמין איזו דרך מדהימה עשה אלגבי. הוא עזב את הבית בגיל 16 לעיר הגדולה, התחיל בקטנה כעוזר מאפר ופילס את דרכו בזכות כישרון בלתי נגמר, צניעות נדירה ואהבת אדם, עד שמיקם את עצמו כאחד האנשים הבולטים בתעשייה. הוא התחיל כעוזר מאפר והיום יש לו סטודיו עם 25 עובדים, שלל סלבס עברו תחת ידיו – מגלית גוטמן ואופירה אסייג עד עדן בן זקן ונועה קירל, הוא מאפר בטלוויזיה ובקיצור ידו בכל.

יש משהו שיגרום לך להתפוצץ מרוב נחת?
"אולי הצלחה בינלאומית, שמוצרים שלי יהיו במקומות הנחשבים בחו"ל. אני מאוד רוצה לפרוץ לשוק הבינלאומי ומאמין שה יקרה, אבל את יודעת מה, גם זה כנראה לא ירגיע אותי. שמעתי הרצאה בטד של אופרה ווינפרי שאמרה שחוסר ביטחון והתחושה שעדיין לא עשית מספיק, היא זאת שצריכה להוביל אותך. אז אני אשאר מי שאני, כל הזמן בעשייה ויצירה, ומה שבטוח הוא שלעולם לא אפסיק להתרגש. בכל מקרה אני נשאר כאן. ישראל זה הבית, ובסוף, אני הבן של אימא שלי".