גילי אלגבי: "אחרי שיהיה לי ליין איפור משלי יבוא ילד"

גילי אלגבי | צילום: דניאל אלסטר
גילי אלגבי | צילום: דניאל אלסטר

רגע אחרי שכבש את הפריים טיים ב"המירוץ למיליון", גילי אלגבי נבחר שוב כמאפר הראשי של "האח הגדול", מתכנן להקים ליין איפור משלו וחושף את מראה האיפור הכי נכון לסילבסטר 2020

88 שיתופים | 132 צפיות

המגה מאפר, מעצב השיער והסטייליסט גילי אלגבלי לא נח לרגע. השבועות האחרונים שלו היו אינטנסיביים במיוחד. מי שהיה חלק מצמד האחים "גילי וטלי" ב"המירוץ למיליון", כבש עם אחותו את הפריים טיים באותנטיות הנדירה שלהם והם סיימו במקום השביעי. הוא כבר המשיך הלאה. אלגבי הוא המאפר הראשי של "האח הגדול" כבר שבע עונות. הוא הכין את כולם לכניסה לבית והוא מלווה את העונה מלאת האקשן. חוץ מזה הוא עמוס בהפקות, ולאחרונה העביר כיתת אמן לחברת "רבלון" לקראת חגיגות הסילבסטר הקרבות שיהיו השנה צנועות במיוחד.

אלגבי מלווה את החברה עוד מהאירוויזיון, ושר שיר הלל למוצרים שהם בעיניו הכי ווליו פור מאני ועם מבחר בלתי נגמר. אלגבי עסוק בתכנונים לשבוע האופנה הישראלי שהתבטל בגלל הקורונה ושעתיד להתקיים בחודש מרץ ברוח התקופה, כנראה בטלוויזיה. ויש לו גם תוכניות לעבור לתקופה קצרה לחו"ל ובקיצור למרות הקורונה גילי אלגבי נשאר עסוק ומלא תוכניות כרימון.

בוא נתחיל ב"המרוץ למיליון".
"טלי ואני התחלנו כזוג מצחיק באינסטגרם ואנשים אהבו ונהייה קהל גדול של עוקבים. טלי היא אחותי הבכורה, היא כמו האימא השנייה שלי. דרכה למדתי שאני אוהבת ביוטי ואופנה. אני בן הזקונים. החמישי מהילדים, ההורים קיבלו אותי כגיי בקול תרועה רמה למרות שזה לא מקובל במשפחות כמו שלנו. הם חינכו אותי לקבל אדם כמו שהוא, ומי שהוא בוחר להיות ולא לקנא באף אחד ולפרגן. עזבתי את הבית בגיל 15 וטלי הצטרפה אלי לדירה לפני 7 שנים. היא אחות נהדרת, רווקה, שאולי אחרי המרוץ כבר לא תהייה רווקה, אבל האמת שאני לא יודע עד כמה היא רוצה זוגיות.

היו צריכים לשכנע אותי להשתתף ב'המרוץ' כי קשה לי לצאת מאזור הנוחות. אבל מרגע שהחלטנו שהולכים על זה, באנו בכל הכוח. התמודדנו עם מצבים קיצוניים. הסנפלינג על ההר היה טירוף, מסוג הדברים שאמרתי מיד שאין סיכוי שאעשה אבל טלי אמרה לי 'גילה, את עושה את זה כמו גדולה'. ל'מרוץ' יש את הדרך היפה לגרום לכל דבר להסתדר. מבחינת טלי, זה קרב אותנו עוד יותר, אני קולט אותה מיד והיא יודעת להכיל אותי ולהרגיע ובואי נודה, אני לא טיפוס פשוט. אבל במרוץ למדתי את מה שהפך למוטו שלי בחיים שאין דבר העומד בפני הרצון".

איך הייתה העבודה בערב הכניסה, עם דיירי האח הגדול?
"חוויה מטורפת שרק התחילה. אני אלווה אותם בכול דבר, באירועים בבית, במשימות, עד לגמר ובהכרזה על הזוכה ועל חמישיית הגמר. גם בשערים ובהפקות. בדרך כלל אני מגיע עם צוות, אבל בגלל הקורונה הייתי לבד וזה אומר איפור, שיער, וסטיילינג ובעיקר להיות פסיכולוג. לאחת יש אישיו עם הגבות, לשנייה עם השיער, בשבילי האח הגדול הוא סוג של בית. בעונה הנוכחית הם נאלצו להיכנס שבועיים לבידוד. צריך להבין שגם המפורסמים שנכנסים לבית האח – ממד הכוכבות מתאפס. כל אחד הוא חלק מחבורה ונקודת הפתיחה של כולם דומה. עברתי איתם את כל החוויה של תעודות הזהות האישיות המצולמות שלהם ומטבע הדברים נוצר קשר ועם חלק הוא יישאר. מהעונה הקודמת נשאר לי קשר עם תקווה, ירדן, אמלי,וגם עם אביבה תבורי, עדן סבן, נטלי דדון, מהעונות הקודמות".

מי לדעתך יבלטו במיוחד בעונה הזאת?
"קשה להגיד כי זאת רק ההתחלה, אבל לדעתי הליהוק מאד מעניין והולכת להיות עונה מפתיעה ומסעירה. את קרין עליה, מלכת היופי לשעבר, לקחתי להפקות אחרי הזכייה שלה, אבל בארבע השנים שחלפו היא לא פרצה, למרות שהיא כל כך יפה. כנראה שהרגע שלה הוא עכשיו. גל גברעם מאד רצתה לעשות כניסה ובחרה שמלה שחורה עם שסעים שידעה שידברו בה. ריגש אותי לראות את שולה זקן שבאה בגיל 62 אחרי כל מה שעברה. אני מקווה בשבילה שתשמור על אותנטיות. זהבה בן מהממת בעיני, יש בה משהו מאד אמיתי".

איך הפך הילד מפרדס כץ למעצמת ביוטי ואופנה?
"קשה לי עם המילים האלה אבל בסוף אני בן אדם שיודע לעשות מה שצריך בצורה הטובה ביותר וכמובן הידיעה שכולנו בני אדם ושעלינו להישאר פשוטים וטובים, כי השמש תשקע יום אחד, גם עלינו".

מאפר השנה: גילי אלגבי | צילום: אביב חופי
מאפר השנה: גילי אלגבי | צילום: אביב חופי

מה היה פרויקט חייך עד כה?
"העבודה עם רבלון באירוויזיון. זוהי נקודת מפנה בחיי. מתחתיי היו 120 מאפרים ומעצבי שיער. עבדתי עם כל המשלחות ועם הרקדנים ושאר האומנים, כולל מדונה, היא הייתה מהממת. לא דיברה אבל הייתה מקסימה. חוויה נדירה".

עד כמה הקורונה שינתה את מראות האיפור?
"שינתה מאוד. שתי המגמות הבולטות במראות שיצרתי לרבלון הן מראה ה'סקין', כלומר, פנים חתומות ומראה עור אחיד ונקי, חזרה לשנות העשרים של ריטה היוורת ושאר כוכבות התקופה, בהחלט מראה מנצח בלי הארות ובלי הצללות והסמקות. אפשר לראות את זה על הפרזנטורית הראשית של החברה, גל גדות. אבל מעולמות הקורונה אפשר לצאת לעיניים מודגשות. תמיד גבה משורטטת, מסקרה ואיפור עיניים. אפשר לראות את זה היטב גם בעולם, למשל על בילי אייליש ודואה ליפה. וזה בבסיס המראה השני שייצרתי לרבלון, מראה ה'סמוקי' המביא גוונים חורפיים, מעושנים".

גל גדות במראה רבלון לסילבסטר | צילום: יח"צ
גל גדות במראה רבלון לסילבסטר | צילום: יח"צ

אז איך יראה הסילבסטר שלנו בהיעדר המסיבות?
"חשוב להתחיל את האיפור עם עור נקי. אני שם את הסרום ואת הלחות של אמבריוליס. גילתה לי אותם יעל גולדמן כשאיפרתי אותה לפני חמש שנים ובזכותי הוא הגיע לארץ, מדובר בלחות טהורה לעור בלי שום תוספות ופארבנים. לכל מאפר בעולם יש את הלחות הזאת, שהיא ממש זולה, בתיק האיפור שלו וגם המאפרים של ג'יי לו וביונסה משתמשים בו. המייק אפ הוא 'הקולורסטיי' האייקוני העמיד של רבלון, שלא זז בכלל ועדיין נושם ולא צריך להוסיף קונסילר ולא לשים מעליו פודרה. אבל מי שמתעקשת על מייק אפ קליל, יש לחברה את 'הקנדיז' שנותן מענה מצוין, קל להשתלט עליו, הוא נעים ואלסטי ויש לו כמה גוונים. אני שמתי עלי אחד מהם ונראיתי שזופה. העיניים המודגשות הן לא במראה הרגיל של חום שחור. לרבלון יש שפע של גוונים מעושנים: ירוקים כהים, כחולים כהים וסגולים כהים. הנחתי על הדוגמנית בכיתת האמן עיפרון סגול בפינה החיצונית ובפינה הפנימית של העין והחדרתי את הצבע עם מברשת, אפשר כמובן לעשות את זה עם כל צבע, ובאמצע העפעף שמתי גוון כסוף. מי שרוצות יכולות לשים נצנצים הם תמיד מוסיפים חיוך. על הריסים, המסקרה החדשה סו פירס שיש לה מברשת ייחודית: צד אחד צר, שנועד להאריך את הריסים וצד עבה להענקת נפח והתוצאה היא מראה ריסים מושלם".

מראה רבלון סילבסטר 2020 | צילום ואיפור: גילי אלגבי
מראה רבלון סילבסטר 2020 | צילום ואיפור: גילי אלגבי

ומה הלאה?
"כבר לפני שנתיים התחלתי לחשוב על קו איפור משלי, עם מממנים, אבל אז קיבלתי רגליים קרות כי לא הרגשתי בשל מספיק. היום אני מרגיש מוכן ובוחן את האפשרויות למרות שהקורונה לימדה אותי לחיות את הרגע וליהנות ממה שיש כי אי אפשר לדעת מה יהיה מחר. אני שוקל עזיבה קצרה ללוס אנג'לס, זה יכול להיות לשנה וגם יותר, או להיות על הקו. אני בן 30 היום וזה הזמן לחשוב קדימה על מוצרים משלי שאייצר שם. לקו החדש שלי יקראו גילה, שהוא ה'ניק ניים' שלי".

אהבה יש לך?
"כן ולא. יש מישהו שאני אוהב והוא אוהב אותי אבל למדתי שלמרות שאהבה בסוף מנצחת, לא תמיד אהבה היא הכול אז אנחנו לא זוג, אבל יום אחד נתחתן. ברור לי שארצה ילדים. אחרי שיהיה לי ליין איפור משלי – יבוא הבייבי הבא: ילד".