יש מתוקים כאלה? ג'יי לו מרגשת את בן אפלק ואותנו

ג'ניפר לופז ובן אפלק בפרימיירת "הפלאש" בהוליווד | צילום: Axelle/Bauer-Griffin/FilmMagic for Getty Images
ג'ניפר לופז ובן אפלק בפרימיירת "הפלאש" בהוליווד | צילום: Axelle/Bauer-Griffin/FilmMagic for Getty Images

ג'יי לו ובן אפלק ציינו אתמול (שני) את יום נישואיהם הראשון, וג'יי לו בירכה את בן זוגה קבל עם ואינסטגרם בדרך שרק היא יודעת. התרגשנו

88 שיתופים | 132 צפיות

ג'יי לו ובן אפלק, אנחנו מבקשות מכם ואף דורשות, אנא הפסיקו עם החמידות מעוררת הקנאה הזו.

>> טרנינג, עקבים ובטן מושלמת: ג'יי לו מעלפת בחולצת מגה קרופ

השניים נישאו לפני כשנה, ולרגל יום נישואיהם הראשון הזמרת בירכה אתמול (שני) את אפלק בברכה מרגשת שנשמעת כמו מילים משיר חדש שתוציא בקרוב: "בן היקר", כתבה לו בפוסט נרגש בחשבון האינסטגרם שלה. "אני יושבת כאן לבד, מסתכלת על הטבעת שלי, מרגישה מוצפת וזה גורם לי לרצות לשיר. איך סיימנו כאן מבלי שהרצנו לאחור דבר. הו אלוהים, אלו הם חיי", סיכמה.

לפני כ-21 שנה הוציאה ג'ניפר לופז את אלבומה "This Is Me… Then" שבו נכלל הסינגל "בן היקר". בריאיון שהעניקה ג'יי לו לאפל מיוזיק בדצמבר 2022, אמרה הכוכבת שאפלק היה ההשראה המרכזית לאלבום אז, כמו גם לאלבום החדש שלה "This Is Me… Now", שמהווה את המשכו. בריאיון היא סיפרה שסיפור האהבה ביניהם ניצת מחדש, ואמרה: "כשאני מאוהבת אני הכי מלאת השראה".

ג'ניפר לופז ובן אפלק בחתונה לפני שנה | צילום מסך מתוך אינסטגרם: jlobeauty@
ג'ניפר לופז ובן אפלק בחתונה לפני שנה | צילום מסך מתוך אינסטגרם: jlobeauty@

"הייתי מאוהבת אז ולא עשיתי אף אלבום כמו האלבום הזה בשנים שעברו", המשיכה ג'יי לו. "חוויתי כל כך הרבה כאב במשך כל כך הרבה שנים, והדרך שלי לשרוד הייתה לעבוד יותר ולהחביא את הצד הזה בי. אבל עכשיו, עשרים שנה אחרי, יש לכאב הזה סוף טוב וידעתי שזה הזמן שלי ליצור אלבום נוסף. הסיבה שאנחנו כאן היא כי רציתי לתפוס את הרגע הזה בזמן, שוב. כי הוא אפילו יותר טוב מהרגע הראשוני".

לפוסט של ג'יי לו לאפלק, נוסף גם השטאג עם שם האלבום החדש שאמור לצאת עד סוף השנה, כך שאנחנו לא יכולות לתהות האם ג'יי לו כבר קפצה על הטרמפ וניצלה את יום הנישואים של השניים בשביל לקדם את האלבום. כך או כך, הם מקסימים ומתוקים, ואנחנו לא נתנגד לתמונות ממיסות של השניים לעולם. לעוד הרבה שנים של אושר!