בגיל 82 ג'יין פונדה מפסיקה עם הניתוחים הפלסטיים

ג/'יין פונדה בטקס האוסקר האחרון | צילום: Kevin Winter/Getty Images
ג/'יין פונדה בטקס האוסקר האחרון | צילום: Kevin Winter/Getty Images

ספק אם בכל העולם יש אישה שנראית טוב מג'יין פונדה בגיל 82, אבל הכוכבת עצמה אינה מרוצה ממראיה, ולמרות זאת הכריזה בריאיון: "אני מפסיקה לחתוך את עצמי"

88 שיתופים | 132 צפיות

רק לפני שבוע ראינו את ג'יין פונדה ממחזרת שמלה בטקס האוסקר לטובת כדור הארץ ומכריזה על הזוכה בפרס הסרט הטוב יותר. מזה כמה עשורים שפונדה, בת לאחת ממשפחות האצולה של הוליווד, פמיניסטית, פעילה חברתית ואושיית אירובי במיל' מככבת גם כאחת הנשים המטופחות ביותר ברודיאו דרייב ובפלנטה כולה.

>> מה לבשו הכוכבות לטקס האוסקר?

היא החלה עם הניתוחים הפלסטיים כשהדבר היה עדיין סוד כמוס ולא דיברו על זה, אך לאחרונה אמרה בראיון למגזין ELLE קנדה שבכוונתה להפסיק לנתח את פניה. "עדיין יש לי גאווה", אמרה, "אני לא יכולה להעמיד פנים שלא. אבל אני מתכוונת להפסיק עם הניתוחים הפלסטיים, לא אמשיך לחתוך את פניי. אני עובדת כל יום בלקבל את עצמי כפי שאני". כהוכחה לכך אפשר לראות גם את העובדה שבאוסקר הופיעה עם צבע חדש בשערה, אפור שאנחנו נוטות לכנות אפור לוהט בשל הגוון הכסוף המחשמל שלו.

מהממת מאז ומתמיד: ג'יין פונדה, 1965 | צילום: Gettyimages/Kaye
מהממת מאז ומתמיד: ג'יין פונדה, 1965 | צילום: Gettyimages/Kaye

>> כך תטפחי את פנייך בגיל 70  פלוס

ובכן, תגידו, לא חוכמה גדולה להפסיק להתנתח בגיל 82, כאשר כל רצועה, שריר וגיד כבר מתוחים, העור תפוס במלקחיים מאחורי האוזניים ובכלל, כמה שנים עוד יש עד הפעם הבאה שתככב בטקס האוסקר ברשימת "הכוכבים שעזבו אותנו השנה"? הדבר דומה לשמנמן שזלל ארוחה בת עשר מנות הכוללת טוגנים, שלושה קינוחים, כריכים, צלעות ברוטב חריף, תפודים אפויים, כרובית בפיתה וסלט, ואז מודיע :"אם אכניס עוד משהו לפה אתעלף, איני יכול עוד. כמה יכול בן אדם לאכול?". הדבר דומה לחזיר שינה שהתעורר בחצות היום משינה בת 14 שעות והכריז "עייפות היא סטייט אוף מיינד". דומה הדבר לאישה שערכה קניות בתחילת החורף ב-20,000 ש"ח (איפהשהו יש נשים כאלה) והכריזה: "עד לסוף מרץ אני מכריזה לטובת כדור הארץ על עוצר קניות". כל זה נכון וידוע לפונדה, שהרי אישה חכמה היא, ולכן כבר בדוקומנטרי "ג'יין פונדה בחמש מערכות" שנעשה עליה (ונמצא בנטפליקס) אמרה "אני יודעת שאני נראית טוב לגילי אבל מובן מאליו שנעשתה כאן עבודה. אני שונאת את העובדה שנאלצתי לשנות את המראה שלי כדי להרגיש טוב לגבי עצמי אבל זו עובדה. הלוואי שהייתי אמיצה יותר". עוד סיפרה למגזין הקנדי ש"נמאס לי להיראות עייפה גם כאשר איני עייפה". גם לנו, ג'יין.

כדי להתמודד עם הפחד שלה היא מאתגרת את עצמה. "אני מעלה לאינסטגרם תמונות מחרידות של עצמי, אחת עם שן בולטת שנפלה לי בפורטוגל והעליתי את זה". ובכן, לדעתנו ג'יין פונדה היא אחת הגברות הכי לוהטות על פני כוכב הלכת הזה, ואמיצה ממנה אין. חשבון האינסטגרם שלה הוא האנטיתזה לחשבונות של כוכבות אינסטגרם, ומהווה פמפלט לוחמני לכל מה שהיא נלחמת בו: גירוש הפליטים, שינויי האקלים ועוד. היא אפילו עברה להתגורר במשך ארבעה חודשים בוושינגטון כדי להשמיע את דעתה במקום בו נמצאים המושכים בחוטים. היא מעולם לא נרתעה מלבטא דעת מיעוט, להפגין נגד הממשל, וגם מוקדם יותר השנה נעצרה כשהפגינה נגד ההתנהלות של ממשל טראמפ בנושא שינויי האקלים.

אז אם בגיל 82 החליטה פונדה שהזמן שייקח לה להחלים מעוד ניתוח (ככל שמתבגרים העור מתאחה ומחלים לאט יותר) לא שווה את הזמן היחסי שעוד נשאר לה. אנחנו בעקבותיה, תומכות ומכריזות שאמנם מעתה והלאה הדרך תהיה למטה, ג'יין, אבל את הרבה יותר מעוד פרצוף יפה, אז נקבל ואתך כמו שאת, וננסה להשתפר למענך.

למה אנחנו אוהבות כל כך את ג'יין פונדה?