ג'יג'י חדיד: "אני כבר לא במידה אפס ולא מרגישה צורך לחזור"

ג'יג'י חדיד לובשת פראדה על שער גיליון מרץ של "ווג" אמריקה
ג'יג'י חדיד לובשת פראדה על שער גיליון מרץ של "ווג" אמריקה

ג'יג'י חדיד מככבת על שער ראשון מאז לידת בתה, ומספרת על ההחלטה ללדת בבית ולמה היא לא ממהרת לחזור לשגרת חייה כדוגמנית על או למשקל שלפני הלידה

88 שיתופים | 132 צפיות

בשמלה לבנה עם הדפס פרחים אדומים, שיכולה להזכיר גם סדין לבן מכוסה כתמי דם, מככבת האם הטריה ודוגמנית העל ג'יג'י חדיד בת ה-25, על שער גיליון מרץ של מגזין האופנה הנחשב בעולם "ווג" האמריקאי. בשנה האחרונה ניסתה חדיד להיות קצת מחוץ לאור הזרקורים, מהסיבה שנכנסה להיריון ראשון מבין זוגה, הזמר זאין מאליק, וניסתה לחוות את תקופת ההיריון בשקט וללא הפרעות בחווה המשפחתית הנמצאת בפנסילבניה. אחרי הכל, קצת קשה להשיג שקט כשאת אחת הדוגמניות המצליחות בעולם ויש לך מעל למאות מיליוני עוקבים ברשתות החברתיות. חדיד חשפה את הריונה לקראת סופו, כאשר אישרה בלייב באינסטגרם עם ג'ימי קימל כי היא אכן מצפה, ורק אז החלה לשחרר תמונות עם הבייבי באמפ.

בספטמבר היא הביאה לעולם את בתה הבכורה וכיאה לאיי ליסטרית מן המניין, היא עדיין לא חשפה את פניה של בתה הקטנה. "אני רוצה להיות אמיתית ברשתות, אבל עד שהילדה לא תוכל להחליט בעצמה שהיא רוצה להיות באור הזרקורים, אני לא אכניס אותה לזה", היא מסבירה בריאיון ל"ווג". למרות שעוד לא חשפה את פניה, לאחרונה היא חשפה את שמה – קאי (Khai), משמעות השם היא כתר ומלוכה בערבית.

בהפקה המלווה את הריאיון מחליפה חדיד כמה מערכות לבוש: בשער היא לובשת שמלה לבנה של פראדה עם פרחים אדומים שנראים כמו כתמי צבע; בהמשך היא מצולמת בשמלה בצבע תכלת עם שסע נדיב, סנדלים של ורסאצ'ה וכובע ירקרק ופרוותי של המעצבת אמה בריין (Emma Brewin); בתמונה אחרת היא חובשת כובע פרחוני של Harlem’s Heaven Hats ולובשת אוברול פרחוני של סן לורן; בצילום נוסף היא נראית בטופ לבן של פרואנזה שולר, חצאית פרחונית של מארני וסנדלים לבנים של JW אנדרסון; בתמונה הנראית מאוירת היא לובשת ז'קט וחצאית של אלכסנדר מקווין ובתמונה האחרונה שמלת מקסי וסנדלים של בוטגה ונטה עם תכשיטים של בולגרי.

נראה שכעת חדיד סופסוף חוזרת, אבל לא בגדול, ומצהירה בריאיון שהיא לא ממהרת לחזור לשגרת חייה הקודמת. מי שהייתה מבלה את רוב זמנה בין טיסות באופן תדיר, תצוגות אופנה וצילומי קמפיינים והפקות אופנה, מספרת שכיום היא רוצה לנהל חיים מבודדים ושקטים יותר בחווה שבפנסליבניה. "אני אוהבת את החיים בעיר, אבל כאן אני הכי שמחה, אני מרגישה כאילו אני נמצאת במקום אחר בחיים שלי", היא אומרת. "אני מחפשת עכשיו דברים יותר יציבים מאשר להיות במדינה אחרת כל שבוע".

צילומי השער התקיימו בדצמבר, וזו הייתה פעם הראשונה בה היא עזבה את קאי מאז הלידה בספטמבר. בהמשך הריאיון מספר חדיד כי היא לא נעזרת במטפלת, ושאימא שלה ואימו של זאין עוזרות לה. "היא החליטה לטפל לבד בתינוקת, ואני חושבת שהקשר הזה כל כך חשוב", סיפרה אימה יולנדה, "אני גאה בה, ועוד יותר אחרי שראיתי אותה יולדת. עברתי מלהסתכל עליה כעל בת, ללהסתכל עליה כעל אימא".

צילום מסך מהאינסטגרם של ג'יג'י חדיד
צילום מסך מהאינסטגרם של ג'יג'י חדיד

חדיד מצהירה כי היא מתכננת לגדל את בתה בחווה, נכון לעכשיו: "אני חושבת שהיא בהחלט תגדל כאן. הצמחייה ואורח החיים של החווה דומים לחוויה שלי כילדה, ואני חושבת שלתת לילד שלך את האפשרות לחקור תחומי עניין שונים זה דבר כל כך יפה, זה החינוך הרוחני של התינוק. אבא שלי מוסלמי, ואמי חגגה את חג המולד. הרגשתי שמותר לי ללמוד על כל דת כשהייתי ילדה וכך נעשה גם אנחנו".

היא גם מספרת בריאיון כי אף ילדה את קאי בחווה המשפחתית בלידה טבעית. אחרי 14 שעות של צירים, הוזעקה מיילדת מקומית למקום לצד מאליק, אחותה בלה ואימה יולנדה. "כנראה שנראיתי כמו משוגעת", היא מספרת, וחושפת כי במקור תכננה ללדת בבית חולים, אך בגלל הקורונה אימה ואחותה לא היו יכולות ללוות אותה ולבסוף החליטה יחד עם בן זוגה להביא לעולם את בתה בבית ללא אפידורל. "ניסיתי להרגיש כאילו זה דבר טבעי שאנחנו אמורות לעשות. ידעתי שזה יהיה הכאב הכי מטורף בחיי, שצריך להיכנע אליו ולהבין שככה זה, ואהבתי את זה. אני יודעת שאימא שלי, זאין ובלה היו גאים בי, אבל יכולתי לראות את האימה על פניהם. אחר כך אמרתי לזאין שכנראה ייקח קצת זמן עד שנעשה את זה שוב".

גם על מידותיה החדשות, כיאה לאישה אחרי לידה, היא אינה מתנצלת. אם בעבר קיבלה לא מעט ביקורת על היותה רזה מדי, כיום היא לא ממהרת לחזור למידותיה הקודמות. "אני יודעת שאני לא באותו משקל כפי שהייתי ושמחתי לצלם את השער הזה, אבל אני כבר לא במידה אפס ואני לא מרגישה שאני צריכה לחזור לזה. זאת הברכה היום באופנה, ולא אכפת לי אם מישהו חושב שאני צריכה לחזור לזה".

את הריאיון הארוך סיימה חדיד בכך שסיפרה על הקושי להעביר את התינוקת למיטה משלה כחלק מאימוני שינה שהם עושים איתה: "אהבתי להתעורר ולגלות שהיא כבר ערה, מסתכלת על מאוורר התקרה וצוחקת. זה יהיה כל כך עצוב כשהיא תצא מהחדר שלנו". חדיד דיברה גם על הקושי שכל אימא חווה בניסיון תמיד לעשות את הדבר הנכון: "יש לך ילד ואת מוצאת את עצמך שואלת, 'אוקיי, מה עכשיו?', כשמשהו קורה את שואלת את כל החברות שלך את אותן השאלות, ולכולן יש תשובה אחרת. בסוף את עושה את זה בדרך שלך, ואת יכולה לקחת עצות מאנשים, אבל את תמיד תעשי את זה בסופו של דבר קצת אחרת. זו הדרך שלנו".

חדיד, שרגילה להסעיר את הגולשים, התייחסה גם לשני סרטוני "מול המראה" שהעלתה לאינסטגרם, בהם סיפרה על שגרת חייה החדשה כאימא, לפיה היא לא שוטפת את פניה בכל יום ולא מרגישה צורך להסתרק בכל יום או לשים איפור. "אני רוצה להזכיר לכל הצופים שאני לא נראית ככה כל יום, לפעמים אני מעבירה שבועות בלי איפור, אתם נהדרים כפי שאתם ואם הסתרקתם השבוע אני גאה בכם", היא אמרה לעוקבים הנסערים. בסרטון השני הצהירה כי היא מעולם לא עשתה ניתוחים ושינתה את פניה: "אנשים משתפים תמונות שלי מפעם ואומרים שעכשיו אני נראית שונה, זה הכוח של איפור אף פעם לא עשיתי שום דבר לפנים שלי".