גיא פינס נגד נטלי דדון: "התבכיינות מזוייפת"

נטלי דדון | צילום: טל עבודי, קריאייטיב: טל קליינבורט, סטיילינג: אייל חג'בי, איפור: נוגה תמיר, שיער: אדיר אמרגי לארטבוק, גולף: מארק קיין
נטלי דדון | צילום: טל עבודי, קריאייטיב: טל קליינבורט, סטיילינג: אייל חג'בי, איפור: נוגה תמיר, שיער: אדיר אמרגי לארטבוק, גולף: מארק קיין

בין שלל הסלבס והאושיות המפורסמות שצעדו על מסלול התצוגה בשבוע האופנה בתל אביב בסימן תמיכה בדמוקרטיה הייתה גם משפיענית הרשת נטלי דדון. למה זה עצבן כל כך את גיא פינס?

88 שיתופים | 132 צפיות

מאז פתיחתו אתמול (19.3) שבוע האופנה קורנית FAC תל אביב לא מפסיק לייצר עניין. זה התחיל בתצוגת המחאה הדרמטית של המעצב דוד וקסלר שפתחה את אירועי שבוע האופנה והמשיך לתצוגה בלתי נשכחת בכיכוב שמות כמו ליהיא לפיד, זהבה גלאון, רון חולדאי, סנדרה רינגלר, רותי רודנר, מאיה ורטהיימר ועוד, בנושא הבוער של התקופה – דמוקרטיה. בין משתתפות ומשתתפי התצוגה הייתה משפיענית הרשת והדוגמנית נטלי דדון, המזוהה עם הימין הפוליטי ואף הביעה תמיכה ברפורמה המשפטית, אך קראה ברשת להידברות. דדון עלתה על מסלול התצוגה יחד עם תאלין אבו חנא ואליה נוף בדגם של המעצב יניב פרסי בסימן אחדות עם השורה המפורסמת "אין לי ארץ אחרת", מה שגרם להרמה של לא מעט גבות – כולל גבותיו של גיא פינס.

>> דרמה על המסלול: שבוע האופנה בתל אביב נפתח בבום

יניב פרסי, נטלי דדון, תאלין אבו חנא ואליה נוף בשבוע האופנה קורנית FAC תל אביב 2023 | צילום: Haydon Perrior haydonperrior
יניב פרסי, נטלי דדון, תאלין אבו חנא ואליה נוף בשבוע האופנה קורנית FAC תל אביב 2023 | צילום: Haydon Perrior haydonperrior

פינס, שהריע לבת זוגו רותי רודנר שלקחה חלק בתצוגה וצעדה על המסלול בשמלה מרהיבה של המעצבת שחר אבנט, הופתע מהופעתה של דדון וכתב ברשת: "לא הבנתי איך נטלי דדון, שכל הזמן מסבירה למה ההפיכה המשפטית זה כזה סבבה, בסוף נתקעה בבגד שזועק את סיסמת ההתנגדות להפיכה".

דדון לא נשארה חייבת והחליטה להגיב לדבריו של פינס קבל עם ואינסטגרם ושיתפה: "בימים אלו של כאוס, של משפחות שלא ישבו ביחד בארוחת החג, של חברים שמנתקים קשר – עם כל מה שקורה בחוץ, אני בוחרת בעם ישראל. אני למודת ניסיון מההיסטוריה שלנו כעם, אני מבינה כמה חורבן, גלות ושנאת חינם עלתה לנו בעבר. אני מבינה את ההשלכות של הקרע ביחד עם עמדותיי הימניות שלא כל אחד מצליח לבלוע".

"האם היה נכון להדיר את הימין לדעתך? לדעתי לא", אמרה דדון בסרטון שהעלתה לאינסטגרם, "אנחנו חלק גדול מהמרקם החברתי של המדינה זו. זו גם האדמה שלנו שבוערת, גם לנו אין ארץ אחרת, אין בעלות על השיר או על האמרה הזו לאף אחד. אני אמשיך לדבר על דעותיי בחופשיות כי פלורליזם זה לא רק לצד אחד".

דדון המשיכה והטיחה אשמה בפינס בטענה שהוא בוחר לא לראיין אותה בגלל דעותיה: "כמו שקראתי לנציגינו לדבר, אני קוראת גם לך להפסיק להחרים את מי שאינו חושב כמוך. בדיוק כמו שאתה עושה בכל האירועים האחרונים, שאתם מדלגים עליי באלגנטיות עם המיקרופון כדי שחלילה לא ישמעו את דעתי".

פינס הגיב לדבריה של דדון ואמר: "כי את, שעטה על כל פיגוע כדי להפיץ התבכיינות מזוייפת של עשו לי ואכלו לי, תטיפי לי על הסתה. אין לי צורך בכך. תמשיכי לגייס טראפיק ותעזבי אותי בשקט".