"עושים לינץ' לסתיו קצין": גיא איתן השאיר אותנו בהלם

סתיו קצין | צילום: מיכאל טומרקין
סתיו קצין | צילום: מיכאל טומרקין

אנחנו מודות שלא ראינו את זה מגיע. יכול להיות שגיא איתן, המתמודד הראשון שפרש מהתוכנית מבחירה, עבר צד למחנה של מעריצי סתיו קצין?

88 שיתופים | 132 צפיות

אין ספק שסתיו קצין היא המועמדת המדוברת ביותר בעונה הנוכחית של "האח הגדול", וכנראה תזכה גם למקום של כבוד בהיכל התהילה של המתמודדות הבולטות בתולדות הפורמט, אך יחד עם הרייטינג והתמיכה מצד צבא המעריצים הגדול שצברה מחוץ לבית, קצין מייצרת גם שיח ביקורתי ומתלהם מיומה הראשון.

>> קרן שחם נגד האח הגדול: "הביאו אישה עם אופי של גבר מתעלל"

מי שבחר באופן מפתיע למדי לצאת להגנתה הוא גיא איתן, שכזכור היה הדייר הראשון להפעיל את נוהל העזיבה מהבית, ומאז יציאתו כבר הספיק לחוות את דעתו עליה ועל האופן בו היא מתנהלת. עם זאת, נראה שכעת הוא מרגיש שנחצה קו אדום באשר למתקפות נגדה ומבקש להרגיע את הרוחות.

"כמה מילים על הלינץ' והתופת שעושים לסתיו קצין ברשתות", פתח את הסטורי שהעלה היום (רביעי) לאינסטגרם, כשהוא מבקש להדגיש כי הוא מדבר רק עבור עצמו. "אני לא מחסידי סתיו", ביקש להבהיר ולהזכיר, "אפשר להתווכח אם היא טובה או רעה, אבל על דבר אחד אי אפשר להתווכח וזה שסתיו היא דמות מעניינת".

"כדייר זה בלתי אפשרי לחיות איתה בכבוד", הודה וכנראה שיקף את התחושות של לא מעט מחבריו האחרים לבית, "אבל כצופה, לראות אותה שלוש פעמים בשבוע שעה ביום זה מעניין ונחמד".

"שמעתי טענות שהיא אחראית לעזיבות שלנו, שלהפקה יש יד מכוונת, שזה מופע יחיד ושכל הזמן מסך הולך אליה", הציף איתן את השיח ברשת לגבי התערבות ההפקה, "אבל בואו נדבר לעניין", ביקש.

>> נטע ברזילי מפתיעה: "מתקפות הזעם של סתיו ב'האח הגדול' מצחיקות אותי"

"כולנו כדיירים ירדנו במדרגות שווה בין שווים, ועם האפשרות להיות דמויות דומיננטיות. חלקנו ידענו לנצל את זה וליצור עניין, וחלקנו נמנענו מזה משיקולים כאלה ואחרים", אומר איתן.

"זו לא חוכמה בדיעבד לומר 'אכלו לי שתו לי, סתיו אשמה בהכל'. זו לא בושה להפסיד, אבל זה כן בושה לא לדעת להפסיד בכבוד – אז בואו לא נהרוס את המשחק. יצאנו החוצה, אנחנו לא חלק, ונפרגן לכל אלה שהגיעו הרבה יותר רחוק מאיתנו", סיכם את דבריו.

מודות שהופתענו.

הסטורי המפתיע של גיא איתן | צילום: אינסטגרם guy_eitan@
הסטורי המפתיע של גיא איתן | צילום: אינסטגרם guy_eitan@