מותג הנעליים החביב על קייט מידלטון והקרדשיאנס נחת בישראל
מה משותף לקייט מידלטון, קים קרדשיאן, סלינה גומז ובלה חדיד? האובססיה למותג הנעליים האיטלקי ג'יאנביטו רוסי שנחת היום בישראל - כל הפרטים
קלאסי, מדויק ומחמיא הוא המוטו הלא רשמי של מותג הנעליים היוקרתי ג׳יאנביטו רוסי, בנו של אמן הנעליים סרג'יו רוסי, שבנה אימפריה שגרמה לכוכבות להתאהב. על מעריצות המותג נמנות כוכבות שאלגנט הוא שמן הנרדף, כמו קייט מידלטון ומייגן מרקל, אבל גם כאלה עם סטייל נועז יותר, כמו בלה חדיד, קים קרדשיאן וביונסה.
הייחוד של המותג הוא ביכולת לתת טוויסט למראה אלגנטי וקלאסי, בין אם הודות לשילוב של הדפס מגניב או שילובי בדים ועורות בטכניקות עיבוד שונות, בין אם בזכות משחקי שקיפויות סקסיים ובין אם בשל עקבים במגוון מרשים של גבהים (משטוח לגמרי ועד 10 ס"מ וצפונה). אך למרות העיצובים הטרנדיים והחדשניים, הנעליים שרוסי מייצר תמיד מצליחות להיראות על זמניות ומתאימות לכל לוק. רוסי עצמו דואג שהנעליים יהיו כמה שיותר מחמיאות לאישה שנועלת אותן, או כפי שהצהיר בעבר: "אני רוצה לגרום לנשים להרגיש ולהיראות יפהפיות". בהתאם לכך, המותג זוכה להופעות תדירות במדורי האופנה ובהפקות במגזינים הכי נחשקים ול-1.7 מיליון עוקבים באינסטגרם.
למרבה השמחה, המותג הנחשק נוחת היום בישראל, כולל דגמים פופלריים במיוחד כמו מגפי הלנה, סנדלי הסטרפלס ועוד בפקטורי 54. קחו בחשבון שרגליים של כוכבות באות עם מחיר, ובמקרה הזה טווח מחירי הנעליים הוא 1,750-3,790 ש"ח.