לבית האופנה הזה יש את מוצרי האיפור הכי יפים שראינו

גוצ'י | צילום יח"צ
גוצ'י | צילום יח"צ

אוהבות את הבגדים של גוצ'י? חכו שתראו את מוצרי האיפור המדהימים שלהם, ובניגוד לבגדים, אותם כולם יכולים לקנות

88 שיתופים | 132 צפיות

אחת המגמות הבולטות בעולם האופנה בשנים האחרונות היא קידוש היופי הטבעי, אמנם היא מגיעה גם עם המון צביעות ושקריות, אך בהחלט יש שינוי לא קטן. יותר ויותר דוגמניות פלאס סייז, עם פגמי עור וכאלה שלא תואמות את אידיאל היופי המיושן מצליחות להשתלב בקמפיינים ותצוגות אופנה של המותגים הגדולים.

המותג גוצ'י לוקח את השינוי המבורך הזה צעד אחד קדימה. לאחרונה חידש המותג את קו הטיפוח שלו והרים שלל קמפיינים שבאמת מקדשים את היופי הטבעי בלי צביעות. לדוגמה קמפיין בו תמונות הקמפיין שנועדו לפרסם את השפתונים כללו צילומי קלוז אפ על שפתיה ושיניה הלא ישרות במיוחד של המוזיקאית דני מילר, לצד שפתיה של אישה מבוגרת שקמטיה לא רוטשו אפילו קצת. צילומי המסקרה הציגו את עיני של מילר, שגם בהם קמטי הגיל לא רוטשו. המנהל האומנותי של המותג, אלסנדרו מיקלה, מנסה לחנך אותנו ולהגדיר בשבילנו מחדש מה יפה ומה לא והרבה פעמים הוא מצליח להראות שמה שהורגלנו לחשוב שלא יפה, הוא בעצם הכי יפה שיש.

מאז נכנס מיקלה לתפקיד בתחילת שנת 2015, הפך את בית האופנה לאחד הרווחיים בעולם ויצר לו קו אמנותי מאוד ייחודי עם אסתטיקה מיוחדת ומאוד מדויקת, שהצליח לסחוף אחריו את העולם. לצד קדושת היופי הטבעי האמיתי שאותה מטפח, הוא גם שם דגש על הטשטוש המגדרי. קולקציות שני המינים מוצגות יחד ולא פעם קורה שהמלתחות מתערבבות. מן הראוי שלבית אופנה כל כך לא שגרתי יהיה גם קו טיפוח כזה.

"איפור צריך להדגיש לא להסתיר. הפגמים שלי זה מה שהופך אותי לשונה מכם", נכתב באחד הפוסטים משפט שאכן מציג את הפילוסופיה היפה של המותג. המוצרים מעוצבים באותו קו אסתטי עם נגיעות ויקטוריאניות, מיסטיות וקסומות. כבר לא מעט זמן שאנחנו עוקבות אחרי האינסטגרם של המותג ומודות שהמוצרים כל כך יפים ומדגישים את אווירת הפנטזיה החלומית שנודפת באופן תמידי מהמותג. והבשורה הטובה היא שיחסית לבגדים הסופר יקרים שקשה מאוד לרכוש אותם, אם כי זה לא מה שמונע מחלק ניכר מהם להיחטף מהמדפים, קו האיפור הרבה הרבה יותר נגיש. המוצרים לא הרבה יותר ממוצרי האיפור של מאק ואסתי לאודר לצורך העניין והמחירים זהים לקווי האיפור של בתי אופנה שאנל, דיור וברברי. שפתון של גוצ'י יעלה 146 ש"ח, גלוס לשפתיים יעלה 115 ש"ח, עיפרון לגבות שמשלב מברשת יעלה 111 ש"ח ופודרה תעלה 198 ש"ח. אז למה שווה לקנות דווקא את של גוצ'י תסתכלו ותבינו בעצמכן. ניתן להשיג בין היתר באתר הרשמי של גוצ'י, ספורה ונט-א-פורטה.