הגרסה החדשה של גוסיפ גירל: כל מה שאתן צריכות לדעת

"גוסיפ גירל" | צילום: יח"צ
"גוסיפ גירל" | צילום: יח"צ

התגעגעתן לסרינה ובלייר? אז בקרוב "אחת שיודעת" תחזור למסך בגרסה חדשה. מי יככב בקאסט החדש ומתי נוכל סוף סוף לראות את זה? כל הפרטים

88 שיתופים | 132 צפיות

אנחנו סבורות, ועשרות מילניאלז ברחבי העולם יסכימו איתנו, שלבלייר וסרינה אין תחליף, אבל ב-HBO MAX חושבים אחרת והחליטו לעשות גרסה חדשה לסדרה האהובה מתחילת שנות ה-2000, "אחת שיודעת". הגרסה החדשה תתמקד גם היא בטינאייג'רים עשירים באפר איסט סייד, אך בימינו אנו, כלומר עם אינסטגרם, כוכבי רשת ומשפיענים, מה שמטיל אור בעייתי על מהות הסדרה, שכולה מבוססת על אתר רכילות על האליטה הניו יורקית שכולם קוראים.

בלייר וסרינה, גוסיפ גירל | צילום מסך
בלייר וסרינה, גוסיפ גירל | צילום מסך

בימים האחרונים הפיד שלנו מוצף בתמונות וסרטונים ממדרגות המטרופוליטן עליהן ישובים חבורת צעירים שהולכים לגלם את כוכבי הסדרה בגלגולה הנוכחי. ידוע כבר כי קריסטן בל, הקריינית המקורית תחזור ותקריין גם את הגרסה הזאת. בתפקיד הראשי תשחק אמילי אלין לינד בתפקיד אודרי, יש אומרים הגלגול החדש של סרינה ואן דר וודסן. וגם יודעים שהיא מתחילה את הסדרה בקשר ארוך ותוהה מה יש בחוץ, מה שמתאים דווקא לבלייר יותר.

עוד בקאסט תוכלו למצוא את טאבי גבינזון, ואם השם מצלצל לכן מוכר זה כי שמה כיכב בכותרות לפני כמה שנים. גבינזון פתחה בלוג אופנה בגיל 11 וכבשה את עולם האופנה כולו גם הדוגמן והסקייטר איוון מוק ישתתף בתפקיד משחק ראשון. לצדם יופיעו עוד שחקנים אמריקאים צעירים שכנראה ממש בקרוב נראה אותם מככבים בכותרות. אתרים בחו"ל מדווחים שגם חברי הקאסט מקורי יגיחו פה ושם, למרות שבלייק לייבלי, הלוא היא סרינה, הצהירה שלא תיקח חלק.

עוד אומרים שהעלילה לא תהיה אותו הדבר, כלומר זה לא יהיה מבוסס על הדמויות הישנות אלא עלילה חדשה לגמרי. מעניין מאוד לראות האם הגרסה החדשה תשחזר את הצלחתה של הראשונה, בינתיים אנחנו נשארות נאמנות לסדרה המקורית. אבל אולי נופתע. הסדרה תעלה במהלך 2021. עוד לא ברור מי ישדר את הסדרה בישראל, אך אין ספק שמי שייקח את זכויות השידור ייזכה. נעדכן כמובן בהמשך.

 

"גוסיפ גירל" | צילום: יח"צ
"גוסיפ גירל" | צילום: יח"צ