גאווה ישראלית

סיון מועלם יוצרת אופנה, בעלת מותג התיקים הבינלאומי "מרסל סרפין", ובת טיפוחיה של סנדרה צ'וי - מנהלת הקריאייטיב של חברת ג'ימי צ'ו, חוזרת לארץ במטרה להרחיב את עסקיה בתחום המיתוג, שיווק ובניית אסטרטגיה למעצבים מתחילים ולהשקת קולקציית התכשיטים הראשונה שלה.

88 שיתופים | 132 צפיות

סיון מועלם (31), בוגרת בתי הספר המובילים בעולם לאופנה ולמקצועות העיצוב: Istituto Marangoni ו-Central Saint Martins,  הספיקה לצבור על אף גילה הצעיר רזומה נחשק לאחר שעבדה כאחראית מחלקת תיקי הערב של המותג האייקוני ג'ימי צ'ו, שם צברה ניסיון ונחשפה לסודות מקצועיים מרתקים של החברה. כל אלו סללו את דרכה להקמת מותג תיקי יוקרה ולמתן שירות ייעוץ וקריאייטיב ברשתות חברתיות.

לפניכם הצצה בלעדית לעולמה של סיון מועלם, שמעניקה לכולנו השראה טובה!

  1. על לימודים, עבודה והגשמת חלומות:

"עוד בילדותי בניגריה שבאפריקה, שם גדלתי עד גיל 10, נחשפתי לאמנות על כל צדדיה. ביקרתי עם הוריי במדינות שונות, צברתי חוויות, גיליתי תרבויות ומנהגים מרתקים. בזכות הוריי, אני חיה ונושמת אמנות, עיצוב ואופנה. בגיל 21 עזבתי את הארץ לטובת לימודים בלונדון במוסדות לימוד יוקרתיים. בסוף שנה א׳ ללימודי עיצוב אופנה, הגשמתי חלום וזכיתי במקום ראשון בתחרות לסטודנטים מטעם חברת ג'ימי צ'ו והתקבלתי לעבודה שם.  תחילה כסטז'רית במחלקת התיקים, ולאחר מכן בתפקיד מוביל כאחראית מחלקת תיקי הערב של המותג, שם נחשפתי לעולם המדהים של אביזרי האופנה המגוונים והייחודיים של ג'ימי צ'ו. תיק ערב בעיצובי נבחר ונכנס לליין הייצור כאחד התיקים האקסקלוסיביים והיקרים של החברה. בקרוב תושק קולקציית התכשיטים הראשונה שלי, שכיום נמצאת בשלבי ייצור מתקדמים״.

הזכות להיחשף לסודות הגדולים של חברת ג'ימי צ'ו:

"סנדרה צ'וי, מנהלת הקריאייטיב של חברת ג'ימי צ'ו, בעצמה חנכה וטיפחה אותי בתוך החברה. יום אחד כשעוד הייתי בתחילת דרכי שם, כל צוות העובדים יצא  לארוחת צהריים. נשארתי בסטודיו כדי לסיים כמה משימות וסנדרה עברה ליד שולחני, התרשמה מהעבודות שלי ומלוח ההשראה שיצרתי תוך כדי העבודה. היא פשוט התיישבה לידי והחלה לדבר איתי, להתעניין ולשאול מי אני והחליטה לקחת אותי עימה לפגישות, ולחשוף אותי למגוון נושאים ולבטים של העבודה. כך, ממש במקרה היתה לי הזכות להתלוות אליה, ללמוד ממנה ולהיחשף לסודות מקצועיים של התהליך הקריאייטיבי השלם בג'ימי צ'ו, בהם אני משתמשת עד היום בעיצוב הקולקציות של המותג שלי – מרסל סרפין״.

  1. על השראה, מותג התיקים "מרסל סרפין" ושבועות אופנה:

"לא בזבזתי רגע אחד. לאחר שנים של עבודה מאומצת בחברת ג'ימי צ'ו, השקעתי את כל כולי והקמתי מאפס את המותג "מרסל סרפין". לקחתי תחת אחריותי כל פרט קטן, החל מעיצוב, דרך תכנון וביצוע, מיתוג, שיווק, וכלה בשירות לקוחות. אני מעצבת את התיקים בעצמי, תוך מחשבה ותכנון מרובים של כל הפרטים.  כל קולקציות התיקים שלי מיוצרות בעבודת יד באיטליה, בבתי המלאכה המובילים בתחומם, תוך הקפדה על חומרי גלם ואביזרים איכותיים. שם המותג בא משמות הסבתות שלי וראשי התיבות של שמי. העולמות שחוויתי, התרבויות השונות, וכמובן, המשפחה שלי הינם מקור השראתי. אני גאה ולפעמים לא מאמינה עד כמה המותג תפס תאוצה והפך למותג יוקרה בינלאומי מוכר שנמכר בבוטיקים מפורסמים במילאנו, לונדון וטוקיו. הצגתי, בגאווה רבה, את הקולקציות גם במסגרת שבועות האופנה בפריז, מילאנו, לונדון, טוקיו ושנחאי. בישראל ניתן לרכוש את מגוון הקולקציות, דרך אתר הבית של המותג״.

העיסוק בתחום המדיה, ייעוץ, ניהול קריאייטיב ובניית אסטרטגיות שיווק והפצה למעצבים מתחילים ולמותגים:

"חזרתי מחו״ל עם ניסיון רב בתחום האופנה, ידע ומקצועיות של בתי אופנה מהמובילים בעולם. העיסוק בעולם התוכן מלווה אותי עוד  מתחילת דרכי המקצועית ואותו אני מעבירה בימים אלו למעצבים ולמותגים ישראלים שרוצים להצליח בתחום ומסייעת להם בכל הפן של תכנון האסטרטגיה, בניית אישיות המותג ברשת, שהיא אלמנט חשוב התורם להזדהות רגשית של הלקוחות עם המותג, יצירת תוכן וויזואלי ייחודיים לכל קולקציה ואף יוצאת לימי הפקה וצילומים עבור הלקוח במידת הצורך, דרך הכולל חשיבה רבה וסטיילינג. כמו כן, העברת רוח המותג ואת מה שהוא משדר דרך תוכן וקו עיצובי אחיד וקליט ברשתות החברתיות. כל עונה יש להתאים ולעדכן את נושא הקולקציה ולהעבירו, הן בתמונות, והן בתוכן העולה לרשתות. במיוחד לאינסטגרם  זהו הכלי החשוב ביותר בעיניי על מנת להצליח בשיווק בעולם האופנה״.

מרסל סרפין:

www.marcelseraphine.com

marcelseraphine @ אינסטגרם

info@marcelseraphine.com

 

סיון מועלם:

www.sivanmoualem.com

sivanmoualem @ אינסטגרם

sivan@sivanmoualem.com