גאווה ישראלית במנהטן

מרכז רונית רפאל  במלון 4 עונות במנהטן. צילום: יח"צ
מרכז רונית רפאל במלון 4 עונות במנהטן. צילום: יח"צ

מגזין ELLE בוחר את מרכזי הספא הטובים בעולם ומכניס את הספא של רונית רפאל במלון "4 העונות" לרשימה. אם תגיעו אולי אפילו תיתקלו בביונסה

88 שיתופים | 132 צפיות

מגזין האופנה והסטייל המוביל ELLE יצא במהדורה חגיגית לחודש דצמבר וקבע מיהם ששת מרכזי הספא הטובים בעולם. רק שבין ספא בתאילנד לספא בפאלם ספרינגס, מככב גם הספא של רונית רפאל במלון "4 העונות" במנהטן שמתהדר בתואר: הספא היחיד בעיר בעל הדירוג הגבוה ביותר של AAA. אה, ואחת הלקוחות המפורסמות של הספא במלון קוראים ביונסה.

מתחם הספא של L RAPHAEL GENEVE במלון "4 העונות" במנהטן מתפרש על פני 4,500 מ"ר וכולל עשרה חדרי טיפול ביניהם שני חדרי סוויטה יוקרתיים, שירותי סלון מספרה, שתי עמדות מניקור, בריכה וסאונה. בנוסף לכך בספא ממוקמת חנות בוטיק בה ניתן לרכוש את מוצרי הטיפוח של המותג. תפריט הטיפולים כולל טיפולי פנים, טיפולי גוף וטיפולי עיסוי תרפי, טיפוח שיער, ציפורניים ואיפור מקצועי.

בהמלצתו, מציין מגזין ELLE את טיפול הגוף "אוקסי סלים" – כטיפול המומלץ בספא. מדובר בטיפול לגוף המשלב התזת חמצן הממצק ומחטב את העור. ודאי תשמחו לדעת, כי ניתן ליהנות מאותו הטיפול גם במרכזי "רונית רפאל" גם אצלנו מעבר לפינה.

מתוך הכתבה שפורסמה בגיליון דצמבר 2014 של מגזין ELLE
מתוך הכתבה שפורסמה בגיליון דצמבר 2014 של מגזין ELLE

ביונסה ואמה ווטסון מרגישות בבית

שאלנו את רונית רפאל כמה שאלות עם היוודע לנו דבר הזכייה.

  1. מה מייחד את הספא שלך לדעתך, מה גרם לו לזכות בתהילה?
    "הייחודיות של  Beyond Spa L.RAPHAEL מתבטאת בעיקר בקונספט החדש שהכנסנו לעולם הספא. לא רק ספא קונבנציונאלי אלא הפיכתו למרכז טיפולים חדשני טכנולוגי ומדעי לשימור, שיפור ושינוי  מראה העור והגוף תוך שמירה על מאפיינים של ספא כגון טיפולי עיסוי גוף למיניהם, בריכה, חדר כושר פינת התרגעות ועוד. בספא מתבצעים טיפולים ייחודיים שהם פרי מחלקת המחקר והפיתוח של L RAPHAEL GENEVE  בראשות פרופ' מאיר שניצקי. מדובר בפיתוחים טכנולוגיים מרשימים שמביאים לתוצאות מיטביות לעור הפנים והגוף."
  1. האם יש סלבריטאים שנוהגים להגיע לספא דרך קבע?
    "ביונסה, אמה ווטסון, סופיה קופולה ועוד."
  2. האם צפוי להיפתח ספא בסגנון הזה גם בישראל?
    "כיום בישראל פועלים 8 מרכזי יופי של רונית רפאל: בתל אביב, חיפה, ירושלים, ראשון לציון, רעננה, אשדוד, כרמיאל ונצרת. המרכזים בישראל פועלים בקונספט של מרכזי יופי ומעניקים תחת קורת גג אחת טיפולי אנטי איגינג וטיפולים אסתטיים מתקדמים."
  3. איזה טיפול ספא/פנים אהוב עליך במיוחד?
    "אני אוהבת את כל הטיפולים שאנחנו מבצעים ומאמינה בכל אחד ואחד מהם ואין טיפול שלא עשיתי קודם כל על עצמי לפני שהצעתי אותו ללקוחותיי בארץ ובעולם. לפני אירוע חשוב אני מאד  אוהבת את טיפול האוקסי סטאר . טיפול שמחדש ומרענן את מראה העור שלי באופן מיידי".
  4. טיפ לאישה בעידן שלנו, שאין לה זמן לטיפולי ספא.
    "חוסר זמן הוא בעיה ידועה גם שלי אבל יש מספר דברים שהם "מאסט" ולא הייתי ממליצה לאף אחת ואחד לוותר עליהם. חלק מהם זו שגרת טיפוח נכונה ומתאימה לכל אחת לפי גילה. כיום בזכות הטכנולוגיות המתקדמות אין צורך לסבול מתופעות לוואי ואין צורך להגיע בתדירות גבוהה לטיפולים ולכן אני ממליצה לכל אישה למצוא את הטיפול הטכנולוגי המתאים לעור ולסגנון החיים שלה ולהתמיד בו כדי לאפשר לעור להישאר בעל מראה עור צעיר וקורן ולדחות את נפילתו ככל שניתן."
ממשיכה לכבוש פסגות בארצות הניכר. רונית רפאל בהוליווד (צילום: דינו ריק)
ממשיכה לכבוש פסגות בארצות הניכר. רונית רפאל בהוליווד (צילום: דינו ריק)

"אנחנו מתרגשים וגאים בבחירה של המגזין הנחשב", אומרת רונית רפאל. "כבוד גדול לנו להיבחר ולעמוד לצד מרכזי הספא מהטובים בעולם כמו: Hotel Café Royal בלונדון  והספא במלון Viceroy Palm Springs. אין גבול לחלומות שאפשר לממש והמרכזים החדשים שלנו מוכיחים זאת יחד עם אלפי לקוחות מרוצים ברחבי העולם וגם בישראל".

לאתר מלון  "4 העונות" במנהטן והספא