גאדגט’ים לחדר הרחצה

גאדג'טים מטריפים שיעשו לכם עור ברווז | צלם: א.ס.א.פ קריאייטיב | Piotr Marcinski, shutterstock
גאדג'טים מטריפים שיעשו לכם עור ברווז | צלם: א.ס.א.פ קריאייטיב | Piotr Marcinski, shutterstock

עולם הגאדג’טים הגיע גם לחדר הרחצה. ראש מקלחת שמשמיע מוזיקה, ווסת טמפרטורה למים חמים ועוד גאדג'טים מטריפים שיעשו לכם עור ברווז

88 שיתופים | 132 צפיות

מסיבה תת ימית

אם גם אתם שייכים לזן שחולם על מוזיקה שתלווה את השירה הנפלאה שלו במקלחת, הגאדג'ט הבא הומצא בדיוק עבורכם. ה-Moxie, ראש-מקלחת מנגן ועמיד במים אשר במרכזו מותקן רמקול מגנטי נשלף, שמתחיל לפעול עם פתיחת המים.

הכי הרשים אותנו : ניתן לסנכרון עם הפלייליסט בסלולארי.
מחיר: 1199 ש"ח, להשיג ברשת חרש


שדרוג מטריף למקלחת. צילום: יח"צ

אמא, אני יכול לבד

הורים רבים חוששים להשאיר את הילדים לבד במקלחת מפאת הסיכון שהילד יסובב את המים החמים ויגרום לעצמו לכוויות. "חמת" מציגה פתרון ייחודי: שסתום בטיחות למניעת כוויות. הפטנט מתלבש בקלות על יציאת המקלחת לכיוון הצינור או ראש המקלחת ומיועד לוויסות טמפרטורת המים היוצאים מהברז וסגירה אוטומאטית של זרם המים כאשר הטמפרטורה עולה על כ- 48 מעלות.

הכי הרשים אותנו: פתרון פשוט ונגיש שלא מצריך התקנה מיוחדת או את עזרתו של איש מקצוע.
מחיר : 89 ש"ח


הילדים יכולים להתקלח לבד. צילום: סטודיו חמת

זהירות, סכנת החלקה!

הילד במקלחת ואנחנו לידו. מעבר לחוסר הנוחות, יש כאן סכנה של ממש. דרך טובה ואסטטית למנוע החלקה הינה אבזור באגנית שמהווה קרקע בטוחה מהחלקות. האגניות מתאפיינות במבנה תלת שכבתי, בעלות שכבת "אנטי סליפ" עליונה המונעת החלקה.

הכי הרשים אותנו: אפשר להשתמש באגנית גם כמקום אחסון נוסף בחדר הרחצה (וגם: נוח לאמא בברכיים).
מחיר: 1400 ש"ח


מונע סכנת החלקה. צילום: יח"צ

סוב סוב סוב

כולנו מכירים את התרחיש הבא, הילד יושב ומשחק באמבט, מתרומם ומקבל מכה מהברז בראש. סדרת ברזים חדשה, SNIR, של חמת, עוצבה במיוחד כדי למנוע את הרגעים המסוכנים האלו. הברז מחובר לסוללת קיר ייחודית, בעלת פיה שניתנת לקיפול אל מתחת לגוף הברז.

הכי הרשים אותנו: מבנה הסוללה מבודד ומאפשר אחיזה חופשית לקטנטנים בזמן המקלחת
מחיר: החל מ-1200 ש"ח, ברשתות ובחנויות העיצוב


פיה שניתנת לקיפול אל מתחת לגוף הברז. צילום: יח"צ

אמבטיה לפי בקשתך

נדמה שהמערכת הזו לקחה בחשבון את כל הפינוקים שרק אפשר לחלום עליהם. מערכת הרחצה החכמה ATT של dornbracht יוצרת חוויית רחצה רב חושית, המאפשרת לשלוט כמעט על כל דבר באמבטיה: תאורה מועדפת (אור לבן או תאורת לד צבעונית), מוזיקת רקע, טמפרטורה וסוג הזרימה.

הכי הרשים אותנו : ראש מקלחת וברזי צד שמעניקים זרימה בעוצמות משתנות: זרמי מסג' ממריצים או מרגיעים, לצד ברזים המדמים זרם של מפל או גשמים בעוצמות משתנות. פחות הרשים אותנו, המחיר(!) הגבוה.
מחיר: החל מ-67,000 ש"ח, בחזי בנק


ראש מקלחת וברזי צד שמעניקים זרימה בעוצמות משתנות. צילום: יח"צ HeziBank