בתשלום אחד: מתגלגלים בשוק הכרמל

עגלות קניות מעוצבות משוק הכרמל | צילום: עינת שחק
עגלות קניות מעוצבות משוק הכרמל | צילום: עינת שחק

יש מציאות אופנתיות בתל אביב, צריך רק לדעת איפה לחפש. והפעם: שוק הכרמל המסחרר התלבש עלינו בכל הכוח, ובהיעדר בל בוי צמוד התחדשנו בעגלת קניות מעוצבת

88 שיתופים | 132 צפיות

המדור האהוב שמוצא לכם מציאות בתל אביב, יצא השבוע לסיבוב בשוק הכרמל. האמת, התאכזבנו לגלות שלקראת הצהריים המוכרים קצת התעייפו והיו מאוד מנומסים, שלא לומר אדישים. אף אחד לא צעק לעברנו "פלפלים" או "2 ב-5, 3 ב-10", אז למען הסדר הטוב מדי פעם הרמנו את הקול על תיירים מזדמנים "אקסקיוז מי, יאללה!", כדי שלא יחזרו למדינות שלהם ויגידו שלא היה אותנטי.

השוק הוא ממש גן עדן של אוצרות בזול. חיפשנו פריטים נחשקים שירגיעו את התאווה האופנתית מבלי לחורר את הארנק, אבל יצא שחזרנו עם מטען עודף של שקיות, ודווקא באנו במצב רוח אקולוגי. גילינו בדרך הקשה שכדי לסחוב את כל הטובין כדאי קודם כל לרתום את העגלה לפני הסוסים.

עגלות קניות מעוצבות משוק הכרמל | צילום: עינת שחק
עגלות קניות מעוצבות משוק הכרמל | צילום: עינת שחק

הפריט: עגלת קניות עם פאטרנים חמדמדים וקוקטיים. הליכה לאורך השוק חושפת כמה וכמה דוכנים וחנויות שמציעים מה שנקרא "עגלות שוק" בסכומים זהים. המסקנה המתבקשת היא שכנראה מדובר במוצר בפיקוח, אבל לנו חשוב רק לפקח שתרכשו את העגלה הנכונה שגם תחמיא לכם ללוק, ולא חלילה תריח כמו הנפתלין של סבתא. עגלות מנוקדות או עגלה צבעונית עם הדפסים של תותים תשדר את המסר הנכון: אתן לא משחקות משחקים, באתן לשוק לתת עבודה. מומלץ לשלב במראה נונשלנטי עם סרט לשיער, סיכה או טיארה, פוני (הכרחי!) וכפכפים מעוצבים.

מחיר: 50 ש"ח. להשיג בשוק הכרמל