בתשלום אחד: משקפי שמש

משקפי שמש עם מסגרת עץ | צילום: עינת שחק
משקפי שמש עם מסגרת עץ | צילום: עינת שחק

המדור שמוצא לכן מציאות בתל אביב נשאר גם השבוע בתחומי שוק הכרמל, ומתחבא מאחורי משקפי שמש כהים וטרנדים, שאפשר לקנות תמורת מטבעות בלבד

88 שיתופים | 132 צפיות

המדור שמחפש לכם מציאות אופנתיות בכלום כסף, ממשיך להתרשם מהבסטות של שוק הכרמל, מסרב לעזוב את המקום גם השבוע ואפילו התעניין באופציות נדלניות של מעבר למגורי קבע בשוק. לא איזה בניין פאר או בסטה, סתם, שק שינה באיזו תעלה כדי לחסוך לכפות הרגליים את השחיקה מהדרך.

הפריט: משקפי שמש עם מסגרת פלסטיק רחבה דמויית עץ, ועדשות כהות טרנדיות. הנטייה האסקפיסטית להימשך לכל מה שנוצץ, צבעוני, או שמח, הובילה אותנו למסקנה שכדי לא להסתנוור מההיצע, אנחנו חייבות משקפי שמש, שגם מייצרים אחלה דיסטנס. איכשהו כשמוכרים פונים אליכן בזמן שאתן מרכיבות משקפי שמש כהים מספיק, אתן פשוט לא מחוייבות לענות. זו עובדה, תשאלו כל סנובית.

משקפי שמש עם מסגרת דמויית עץ | צילום: עינת שחק
משקפי שמש עם מסגרת דמויית עץ | צילום: עינת שחק

משקפי השמש לא צצו כך סתם בשוק – המקום שמקפיד לעקוב אחרי כל טרנד חדש ולהציע במיידי חלופה מוזלת. משקפי שמש מעץ הם הטרנד החם של הרגע, וכמעט כל מעצב שפועל בזירת משקפיים, מקפיד להוציא דגם אחד כזה על שמו. הפלסטיק ממנו הם עשויים מחקה את מראה העץ בהצלחה. המחיר הנמוך מאוד מאוד אמנם לא מבטיח לנו מסנני קרינה באיכות הגבוהה ביותר, אבל מצד שני גם משקפי שמש של מותגי-על באלפי שקלים לא בדיוק מצדיקים את המחיר.

לפיכך אנחנו לא מבטיחות שהם יגנו בצורה האולטימטיבית על העיניים מפני השמש או שבהכרח תראו לאן אתן הולכות, אבל בהחלט יהיה קשה שלא להבחין בכן, וסטייל, כידוע, הוא פרמטר חשוב לא פחות. מומלץ לשלב באאוטפיט בהיר עם פאטרנים או פסים כדי להבליט את מלוא הנוכחות של המסגרת.

מחיר: 25 ש"ח, להשיג בשוק הכרמל, תל אביב