בתשלום אחד: מציאות בדיזנגוף סנטר

תיק בצורת שלגון לצינון הלחות ושעון שקורץ לגשת - שני פריטים שאמנם נרכשו תמורת כסף קטן אבל יתאימו גם לקרוז ביאכטה הדמיונית שלנו. מדור "בתשלום אחד" ממשיך לצוד מציאות אופנה בתל אביב

88 שיתופים | 132 צפיות

השבוע המדור שמלקט עבורכן מציאות תל אביביות, חש עצמו נינג׳ה וללא פחד כיתת רגליו למעוז הבילויים של טינאייג'רים בחופש הגדול, הוא הוא הגרעין ממנו צומחת מדינת ישראל- הקניון. וליתר דיוק: דיזנגוף סנטר. כן, זה קניון. ולא שהיה קל, כי חופש גדול, וילדים, וטף, ותיכוניסטים ותיכוניסטיות עם שמחת חיים שמאיימת על שלוות הנפש שלנו, וחמור מזה – שואבת לנו מהמזגן.

למרות שזרמנו עם תחושת העמך הבועתית, לא הצלחנו להתקדם למעלה מעשרה מטרים משער 7 (השער שבכניסה מקינג ג'ורג'), בשעה שעינינו נחה על מפץ גדול של צבעים ו-ווים שאנחנו מוכנות להישבע- חייכו אלינו בקטע מפלרטט, בחנות טופ טן אקססוריז. כבר בכניסה לחנות בישרו לנו על מבצע פריט שני בחצי מחיר אז החלטנו לפנק גם בשני פריטים הורסים במיוחד (אבל שלא הולכים ביחד, לא לעשות את הטעות הפטאלית הזאת).

הפריט הראשון: תיק דמוי עור בצורת שלגון בצבעי פסטל. נמצא במקור באיזור בגדי הילדים אבל בינינו יכול לשרת טוב יותר מי שרוצה להיתפס בחברה עם אקססורי לא שגרתי. אהבנו בגלל הצורה ובגלל העיצוב השובב. מתאים לאירוע ממוזג וקליל, עם שמלה מבד נשפך או אוברסייז בגווני פסטל, ובשום אופן לא לצד מקווה מים כמו ים או בריכה.

מחיר: 79.90 ש"ח

תיק בצורת שלגון. טופ טן אקססוריז | צילום: עינת שחק
תיק בצורת שלגון. טופ טן אקססוריז | צילום: עינת שחק

 

הפריט השני: שעון יד בשחור לבן עם מסגרת מוזהבת ודוגמאות של עיניים ש(מן הסתם) קרצו לנו. בגלל הגוונים והמסגרת המוזהבת הפריט הזה העביר אותנו מיד לצד הקלאסי של המלתחה עם בגדים בקו נקי והחייה גם את המשעממת שבשמלותינו. ניסינו לשלב אותו בלוק קצת יותר רועש עם דפוסים בשחור לבן וגילינו שהשעון פשוט מגנט של מחמאות. לאור ההצלחה המסחררת החלטנו מראש שגם אם השעון עצמו לא יוכיח דייקנות שווייצרית נשמח להשתמש בו כצמיד.

מחיר: 49.90 ש"ח

להשיג בסניפי רשת טופ טן אקססוריז

שעון עם דוגמאות של עיניים. טופ טן אקססוריז | צילום: ליאור יניב
שעון עם דוגמאות של עיניים. טופ טן אקססוריז | צילום: ליאור יניב