בתי הקולנוע חוזרים: 8 סרטים מומלצים

הקולנוע חוזר ובגדול | צילום מסך
הקולנוע חוזר ובגדול | צילום מסך

כבר כמעט שנה ושלושה חודשים שלא התרווחנו בכיסא המרופד, לא שמענו את רעשי הפופקורן המתפצפץ ולא צפינו ב-15 דקות שלמות של טריילרים. קבלו סקירת סרטים מומלצים לקראת חזרת בתי הקולנוע

88 שיתופים | 132 צפיות

התגעגענו לזה בטירוף והנה זה קורה: בתי הקולנוע יפתחו בחמישי הקרוב לאחר 15 חודשים בהם צפינו בסרטים מהבית. משרד הבריאות הגביל את כמות הצופים בכל אולם קולנוע לעד 50 ובבתי הקולנוע מבטיחים לנו כי למרות התקופה הממושכת בה היו סגורים וכמות הכרטיסים המצומצמת (יחסית לבדרך כלל) שתמכר, לא תהיה עלייה במחירי הכרטיסים.

בין אם אתם במוד לדרמה, סרט אימה או אולי בכלל קומדיה שתקליל את האווירה, חסכנו לכם את החיפוש המייגע אחרי הסרט המיוחל והכנו לכם סקירה קצרה שתציג לכם בריף קצר לסרטים המומלצים שתוכלו לצפות בהם בבתי הקולנוע החל מחמישי הקרוב.

בגידה

הסרט הישראלי מבוסס על הספר "כשהשמיים נפלו" של שחר טריטופ והוא הסרט הישראלי הראשון שיוצא אחרי הקורונה. העלילה עוקבת אחרי סיפורו של זוג שגרתי שזקוק לקצת פלפל ביחסים, שחר (אקי אבני) ויעל (אן קונפני). חיי הנישואין המונוטוניים שלהם נמצאים בסכנת שעמום ושחר מחליט ליצור ליעל מאהב ווירטואלי אידיאלי בשם סטיב דרך הרשת החברתית. עם הזמן הקשר בין יעל ל"סטיב" הופך לרומן מסעיר שמשנה את שגרת חיי הזוג ומגדיר מחדש את הרגשות ביניהם ואת הקווים האדומים בקשר. אם גם הקשר שלכם מרגיש שגרתי, אולי תלמדו מהסרט לא לסבך את העניינים עד כדי כך.

וונדר וומן 1984

חלקנו לא התאפקנו וצפינו בו כבר בסטרימינג כששוחרר לפני 4 חודשים. עלילת הסרט זורקת אותנו היישר לשנות ה-80, בהן אשת הפלא שלנו עובדת כאנתרופולוגית בכירה במכון המחקר סמית'סוניאן שבוושינגטון, עשרות שנים אחרי עלילת הסרט הקודם, שם היא מתיידדת עם קולגה שלה שסובלת מרגשי נחיתות וחוסר בטחון. במהלך העלילה מתגלה אבן עתיקה שיש לה יכולת להגשים משאלות, אחרי שהיא מממשת את משאלתה היא מבינה שהדבר הכי נכון יהיה לנטרל את כוחה, גם אם במחיר של וויתור על היקר לה מכל. הסרט המושלם להתאוורר מהשנה האחרונה.

טנט

אפשר לקרוא לו סרט פעולה, אקשן או אפילו יש שיכנו אותו מדע בדיוני, הדבר החשוב באמת הוא שהוא פרי יצירתו של הבמאי מהמוערכים ביותר בתעשייה הקולנועית, כריסטופר נולן, שכתב והפיק את התסריט יחד עם אישתו אמה תומאס. העלילה  עוסקת בשני סוכנים שנוסעים בזמן לעתיד על מנת למנוע מלחמת עולם שלישית. הוא מתמקד ברעיונות שמעוותים את תפיסת מרחב הזמן כפי שכבר פגשנו בסרטים אחרים של נולאן ("בין כוכבים").

אפליקציה סוף

סרט עם תסריט מקורי במיוחד שיתאים במיוחד לחובבי האימה. אחות צעירה בבית חולים מורידה אפליקציה בשביל הפאן רק כי שמעה מכמה חבר'ה שהיא מגלה לכל משתמש בה מתי יסתיימו חייו. כשהאפליקציה נפתחת היא מראה לה שנותרו לה יומיים לחיות כשעל הצג מופיע טיימר עם ספירה לאחור. בהתחלה היא מתייחסת לאפליקציה כשטותית אבל אחרי שהיא צופה מסביב על חבריה שמתים בזה אחר זה, היא מבינה שיש לה 48 שעות להציל את עצמה ממוות בטוח. בדיוק מה שאנחנו צריכים אחרי שיצאנו מהממ"ד.

נשמה

הסרט החדש של פיקסאר הוא ללא ספק אחד הסרטים הכי מרגשים שיצאו השנה, בעל קווי דמיון ל"הקול בראש", שאת שניהם ביים פיט דוקטר. לא סתם הוא זכה בפרס גלובוס הזהב לסרט האנימציה הטוב ביותר ולפסקול המקורי הטוב ביותר. העלילה מתארת את סיפורו של ג'ו, בחור חביב שמלמד מוזיקה בחטיבת ביניים וחולם להיות נגן ג'אז. ג'ו מצליח להתקבל כנגן ללהקה שבפרונט שלה עומדת נגנית סקסופון מפורסמת ומוערכת, אך הוא לא מספיק לסלול את דרכו כנגן ג'אז כפי שחלם ומרוב התרגשות נופל לבור ומת. הנשמה שלו עולה לשמיים ושם היא עוברת מסע של תובנות חשובות על חייו ושאיפותיו. פיקסאר בסרט על תובנות עמוקות? הכינו את הטישו, אתם תבכו בסוף, אין מה להלחם בזה.

ביל וטד שורפים את הזמן

אם אתם בקטע של קומדיה קלילה, זה בדיוק הסרט בשבילכם. בסרט השלישי בסדרת הסרטים בכיכובם של קיאנו ריבס ואלכס וינטר, ביל וטד כבר שלושים שנה אחרי והתדמית הרוקרית שלהם התחלפה לה בתדמית של אבות מזדקנים במיד לייף קרייסס. ביל וטד נחושים ליצור את להיט הרוק שיציל את העולם. לפני שתצפו בו אנחנו ממליצים לכם לראות את שני הסרטים הראשונים בסדרה.

ללא מעצורים

חשבתם שרק אתם מתעצבנים על הכביש? המותחן בכיכובו של ראסל קרואו, מספר על בחורה צעירה בשם רייצ'ל שנתקעת בפקק עמוס במיוחד יחד עם בנה בדרך למקום עבודתה, במהלכו היא נקלעת לוויכוח מול גבר קשוח (הלא הוא ראסל קרואו) בטנדר שעומד בפקק סמוך לרכבה ומסרבת להתנצל כאשר הוא מעיר לה שצפרה לו חזק מידי ושזה לא מכובד. אותו גבר, שעבר חיים לא פשוטים ונותר חסר כל, מחליט ללמד אותה לקח שלא תשכח לעולם. נשמע כמו המשך ישיר לאווירה רווית האלימות שעברנו פה.

צעירה מבטיחה

יעלה לאקרנים ב-3.6 בקולנוע לב

זוכה פרס האוסקר כתסריט הטוב ביותר לשנת 2021 מביא את סיפורה של קאסי, סטודנטית צעירה (ומבטיחה) לרפואה עם עתיד מזהיר שנשרה מהלימודים ב"נסיבות לא שגרתיות", יוצאת למסע נקמה בעקבות האירוע הדרמתי ששינה את חייה, בו היא מגיעה בכל שבוע למועדון ומשחקת אותה שיכורה לגמרי כדי להכיר מקרוב את הגברים שמנצלים נשים בסיטואציות שבהן אין להן שליטה. קאסי עושה כבוד לעם הנשי ומראה לאותם גברים מול מי יש להם עסק. לחובבות גירל פאוור שנמאס להן מהפטריארכיה.