דולצ'ה, בייבי: בתה בת ה-3 של קלואי קרדשיאן היא אייקון אופנה בהתהוות

קלואי קרדשיאן ובתה בת ה־3 טרו תומפסון | צילום: אינסטגרם
קלואי קרדשיאן ובתה בת ה־3 טרו תומפסון | צילום: אינסטגרם

קלואי קרדשיאן הלבישה את בתה בת ה-3 בז'קט עור ובשמלה של דולצ'ה וגבאנה שעולה כ-500 דולר. הגולשים, כמובן, זועמים, אבל אי אפשר להתעלם מכך שמדובר בילדה עם הכי הרבה סטייל בפיד

88 שיתופים | 132 צפיות

ז'קט עור בגזרת בייקר, מגפי לכה שחורים של ד"ר מרטינס ושמלת גרפיטי של דולצ'ה וגבאנה – האאוטפיט הזה שייך ללא אחרת מאשר טרו תומפסון, בתם בת השלוש של קלואי קרדשיאן והאקס, כוכב ה-NBA טריסטן תומפסון. אבל בעוד שעל השמלה של הילדה המתוקה הזו מתנוסס הכיתוב "Only good vibes", הווייבים החיוביים לא ממש חלחלו אל העוקבים של אימא קלואי ברשת.

הימים הם (עדיין) ימי חרדת קורונה וחרדה כלכלית, ועל כן קרדשיאן חטפה על הראש פעמיים. מטח האש האחרון נורה לעברה לאחר שנחשף תג המחיר של השמלה המדוברת: 495 דולר, שהם קצת יותר מ-1,500 ש"ח. המטח הראשון הגיע כמה ימים לפני כן, כאשר התגלה כי קרדשיאן מציעה למכירה בגדים ישנים של בתה, במקום פשוט לתרום אותם לנזקקים. בהתחשב בכך שהונה של קלואי קיי נאמד בכ-50 מיליון דולר, נכון לשנת 2021, אין ספק שהביקורת הנ"ל מוצדקת.

קלואי קרדשיאן | צילום: SHEIN X 100K Challenge 2021/Getty Images for SHEIN
קלואי קרדשיאן | צילום: SHEIN X 100K Challenge 2021/Getty Images for SHEIN

אבל אם שמים לרגע את כל זה בצד, אין מחלוקת על כך שמדובר באחת הילדות החמודות שראינו. גם על הסטייל והסוואג הטבעי שנובע ממנה בגיל שלוש, קשה להתווכח. דפדפנו במורד הפיד של מאמא קרדשיאן וגילינו שם אוסף בגדי ים מתוקים להפליא, הרבה תלבושות על טהרת המשבצות של ברברי, ז'קטים דמויי פרווה, טייץ דמוי עור, פרינטים מנומרים ואפילו טורבן! ליקטנו את מיטב הרגעים האופנתיים של טרו:

>> סלט תרד ושני אימונים ביום: שגרת האימונים של קים קרדשיאן