בשורות טובות

צילום: דן שפיגלמן
צילום: דן שפיגלמן

לנז'רי לגברים, קמפיין פורנו של אלכסנדר וונג וריהאנה בשת"פ מלא סטייל עם פומה. ארועי הסטייל שהסעירו אותנו החודש

88 שיתופים | 132 צפיות

 

מותג הלנז׳רי לה פרלה משיק הלבשה תחתונה חדשה לגברים, מספנדקס ועד משי

 

צילום: יח"צ מותג הלנז'רי לה פרלה
צילום: יח"צ מותג הלנז'רי לה פרלה

 

כל מי שחושב שלנז׳רי סקסי לגבר אמור להיראות מינימליסטי, נעים, מלטף וחף מלוגואים ישמח לגלות שהמעצבים של מותג הלנז׳רי האיטלקי לה פרלה חושבים בדיוק אותו דבר. לפני כחודש הושק לראשונה קו לגברים, והוא כולל תחתונים צמודים או לא צמודים וטי שירטס חלקות במחשוף וי או במחשוף עגול. הפריטים הנחשקים ביותר בקו הם בגדים משובחים לבית: חלוקי משי, מכנסי טרנינג ופיג׳מות קלאסיות. המראה המהוקצע והמחיר הגבוה הופכים את הזכר שלובש את הפריטים האלה בבית לגבר החלומות.

34־3,800 דולר ב־laperla.com

 

 

קולקציית החורף הטוטאלית של המותג הישראלי Tres

 

המותג Tres הוא פרי יצירתן של שלוש בוגרות שנקר לשנת 2012 – נוי גוז, נועה גור ודפנה פילוסוף. יחד הן בונות את הגזרות, מודדות אותן על עצמן ומדייקות את הדגמים שוב ושוב עד שהן מגיעות לתוצאה הרצויה. הקולקציה השנייה של המותג כולל שמלות "בוקר עד ערב" לצד מערכות הבנויות על פריטים נפרדים, המאפשרים לחבר ביניהם באופן מודולרי שמתאים למזג אוויר חורפי או חמים, לבוש מתוחכם לשעות היום או לוק נונשלנטי לאירוע בערב.

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

 

430־1,200 ש"ח, בנקר, דיזנגוף 210 תל אביב; רשת מאיו; תמה, הגנים 1 קריית שאול; סטודיו Tres, השפלה 4 תל אביב; טלפון לבירורים 7437277־073

 

 

קמפיין הפורנו של אלכסנדר וונג לקו הג'ינסים החדש שלו

 

מתוך קמפיין הפורנו של אלכסנדר וונג לקו הג'ינסים החדש שלו
מתוך קמפיין הפורנו של אלכסנדר וונג לקו הג'ינסים החדש שלו

אלכסנדר וונג מתגרה בעולם האופנה בהשקת ליין ג׳ינסים חדש. בקמפיין מוצגת דוגמנית עירומה בגוף משומן ובמכנסי ג׳ינס מופשלים העוסקת בעינוג עצמי. היות שלמכנסיים תפקיד משני בצילומים – נעו הביקורות בין האשמות בפורנוגרפיה חסרת טעם לבין שבחים בנוסח “קמפיין הג׳ינס הסקסי של כל הזמנים".

שלושה סוגי ג׳ינס בשלושה סוגי שטיפה 225־229 דולר ב־alexanderwang.com

 

 

ז'קט לבן בגזרה גברית הוא הפריט המנצח של חורף 2015

 

המגזין המקוון “The Edit" של אתר השופינג net-a-porter.com הקדיש את הגיליון האחרון שלו לפריטי ערב בלבן. כוכב הגיליון היה ז׳קט לבן מחויט בגזרה גברית מעט. עורכת המגזין ג׳ניפר דיקנסון מנמקת את הבחירה ומספרת כי המלתחה שלה מלאה בשחור (גם שלנו, מיינד יו), “אבל יש אירועים מסוימים בחיינו שהדרך הכי שיקית לציין אותם היא בטוטאל לוק מינימליסטי לבן".

 

צילום: הנס מוריץ | ז'קט H&M 942 ש"ח
צילום: הנס מוריץ | ז'קט H&M 942 ש"ח

 

 

ריהאנה יוצאת בשת"פ עיצובי עם פומה ונותנת פייט לריטה אורה שמעצבת סניקרס לאדידס

 

ריהאנה לפומה | צילום: יח"צ
ריהאנה לפומה | צילום: יח"צ

 

הגבול בין סניקרס לבין נעלי מעצבים יקרות היטשטש כבר מזמן. לקלחת מצטרפות כעת פומה, והיא נותנת פייט רציני לליין האוריג׳ינלס המעוצב של אדידס. בפומה מציגים בימים אלה שלושה שת"פים חדשים, הראשון עם האמן היפני מיארה ישוהירו שיצק לתוך הנעליים מוטיבים בהשראת מוזיקת הרוק של שנות ה־70; השני עם בית העיצוב הלונדוני House of Hackney שכיסה את בגדי הספורט בהדפסים פופולריים מתוך ארכיון המותג; והשת"פ הלוהט עם ריהאנה שתעצב דגמי נעליים חדשים ותרענן דגמים ישנים. באדידס לעומת זאת ממשיכים להפתיע עם ליין העיצובים המיוחדים של אוריג'ינלס ומשתפים פעולה עם הזמרת הבריטית ריטה אורה, שתעצב נעליים בסגנון הרוקנ'רול ובצבע האהוב עליה – צהוב.

פומה, מתחם התחנה, תל אביב, 100־1,000 ש"ח; אדידס אוריג'נלס, שינקין 11, תל אביב, 130־1,700 ש"ח.

 

 

חנויות הפופ אפ הישראליות שמעדיפות להיפתח באינטרנט / רותם רייצ'ל חן

 

חנויות פופ אפ המוקמות מראש לזמן מוגבל אינן דבר זר בנוף הישראלי. מדובר בטרנד עולמי שמצליח בכל פעם לסחוף סיקור תקשורתי ולקרוץ לקהל הקונות בהנחות משמעותיות ובביקור בחנות (לרוב מעוצבת) שרק בנות המזל שהגיעו אליה בזמן יזכו להעלות ממנה תמונה לאינסטגרם.

צילום: דן שפיגלמן
צילום: דן שפיגלמן

מותגים עולמיים כמו לואי ויטון וגם עדיקה הישראלי פותחים חנויות זמניות ונהנים מתורים משתרכים. בעבר הייתה זו נחלתם של מותגים בלבד, אך כיום יצרני תוכן וירטואלים וכוכבי אינסטגרם הבינו את פוטנציאל המכירה שטמון בחנות בעלת אפיל זמני. לאחרונה פתח המגזין האינטרנטי "תל אביביאן" סדרת חנויות פופ אפ והזמין לכל אירוע כזה כמה מעצבים ישראלים. הבלוגרית סיון פניני, שמזמן הפכה את הבלוג שלה (Myurbanrunway.com) לחנות אונליין, פתחה גם היא פופ אפ קצרצר בחודש ספטמבר. המגזין המקוון פלטפורמה (platformablogs.com) המורכב מכמה בלוגרים מתחום האופנה, הלך צעד קדימה והשיק אתר שהוא חנות פופ אפ אונליין, המציעה לגולשים לרכוש פריטים המותאמים לתוכן המופיע באתר, ללא צורך לצאת מהבית. אפשר למצוא אקססוריז, בגדים מתוך ההפקות באתר, הדפסים של איורי אופנה וצילומים של הבלוגרים. חנות חדשה נפתחת מחדש בכל שבועיים־שלושה ב־platformashop.com