בשורה: טיפולים קוסמטיים מתקדמים בשימוש ביתי

צילום: שי קדם
צילום: שי קדם

הכירו את Opatra London - המותג הבריטי שעומד לחולל מהפך בשגרת הטיפוח שלכן

88 שיתופים | 132 צפיות

מה המשותף לקלי ברוק, עדן פינס, רונית יודקביץ' ושרון סטון? בנוסף, כמובן, להיותן יפהפיות ומפורסמות, כולן, בלי יוצא מן הכלל, הן מעריצות נלהבות של opatra london ומשתמשות קבועות במיכשור הטכנולוגי ובמוצרי הטיפוח של המותג. כמותן עושות זאת מדי יום עוד מאות אלפי נשים ברחבי העולם, הנהנות משגרת טיפוח משודרגת, ממראה זוהר ומעור מוצק, קורן, חלק ויפה מתמיד. 

צילום: שי קדם
צילום: שי קדם

ייחודו של המותג טמון בשילוב הסינרגטי בין מגוון רחב של מוצרי קוסמטיקה איכותיים ובין מכשירי טיפוח לשימוש ביתי המבוססים על טכנולוגיות LED חדשניות. "גדולתו של ה-LED היא היכולת לחדור לשכבות העמוקות של העור על ידי פליטה של זרמים חשמליים באורכי גל טיפוליים ובטיחותיים, ועל ידי כך לעורר את ייצור הקולגן והאלסטין, להמריץ את מחזור הדם, ולמקסם את יעילותם של מוצרי טיפוח למיניהם, הכוללים חומרים חיוניים כמו לחות, מינרלים, חומצות וויטמינים", מסבירה ד"ר אינס ורנר, מומחית בעלת שם עולמי לרפואה אסתטית ורפואת עור, המשמשת כשגרירת המותג. "שימוש יומיומי במיכשור הטכנולוגי של opatra london בשילוב מוצרי טיפוח איכותיים מעניק לעור הזנה עמוקה, מעכב תהליכי הזדקנות, משפר באופן ניכר את בריאותו ומשמר את התוצאות" מבטיחה ד"ר ורנר. 

בין אם תבחרו, למשל, ב-synergy rose eye למיצוק איזור העיניים, ב-dermineck להפחתת קמטוטים בצוואר או ב-synergy marble המעניק טיפול אנטי אייג'ינג לעור הפנים, התוצאות עליהן מדברת ד"ר ורנר נראות לעין כבר מהשימוש הראשון – העור חלק, בוהק וקורן יותר, וכל אלו מתקבלות לאחר דקות ספורות בלבד. בנוסף, טיפול בעור בטכנולוגיית LED ידוע כמרגיע, מפחית לחצים ותורם לתחושה כללית טובה יותר. "בהתחשב בעובדה שכל המכשירים של opatra london עברו את כל הבדיקות המחמירות והם בטוחים לחלוטין לשימוש ביתי, מומלץ לכל אישה מעל גיל 25 לשלבם בשגרת הטיפוח היומיומית כחלק אינטגרלי מתחזוקת העור השוטפת", קובעת ד"ר ורנר.  

לשאלה האם שימוש יומיומי במכשירי הטיפוח של opatra london מייתר את הביקור אצל קוסמטיקאית, עונה ד"ר ורנר: "ישנם טיפולים שרק קוסמטיקאית מוכשרת לבצע – טיפולים פולשניים למיניהם, הזרקות וטיפולי עומק שונים. עם זאת, שימוש סדיר במכשירי opatra london יעצימו לאין ערוך את אפקט הטיפול המקצועי וישמרו על בריאות ומראה העור לאורך זמן". בכל הנוגע לסוגיית המחיר, מדגישה ד"ר ורנר נקודה מהותית: "נכון שהמכשירים אינם זולים, אך כשלוקחים בחשבון את האחריות לכל החיים הכלולה במחיר ואת יעילותה חסרת התקדים של הטכנולוגיה, הרי שמדובר בהוצאה חד פעמית משתלמת ביותר".

צילום: שי קדם
צילום: שי קדם

כמי שמובילים טכנולוגיה פורצת דרך, שזכו בקרוב ל-20 פרסים בינלאומיים ולאינספור ביקורות מהללות בתקשורת העולמית וברשתות החברתיות- מכשירי הטיפוח של opatra london הינם פריט חובה על מדף הקוסמטיקה הביתי.
>> לאתר אופטרה לונדון: https://opatra.co.il/
* הכתבה בשיתוף אופטרה לונדון