בר רפאלי ענדה שרשרת יפה ועדינה למען החטופים. איפה תשיגו אותה?

בר רפאלי עם שרשרת החטופים | צילום: אינסטגרם barrefaeli@
בר רפאלי עם שרשרת החטופים | צילום: אינסטגרם barrefaeli@

בר רפאלי ענדה שרשרת יפהפיה ועדינה שמשתלבת בכל לוק ונמכרת כעת למען מטרה חשובה במיוחד. ביררנו את כל הפרטים כדי שתוכלו לרכוש אותה גם

88 שיתופים | 132 צפיות

מאז פרוץ מלחמת חרבות ברזל, נוצרו שלל חולצות, שרשראות, דגלים ושאר פריטים עם סמל החטופים עליהם – תזכורת כואבת לכולנו כי החטופים והחטופות שלנו שבויים כבר חמישה חודשים בעזה, בתנאים בלתי אנושיים, תוך הרעבה, עינויים והתעללות נפשית, רגשית ומינית – כפי שעולה מהעדויות של חטופות וחטופים שחזרו, כמו גם מדו"ח הזוועות של האו"ם שנחשף אתמול (שני), ונתן גושפנקה עולמית רשמית לדברים האיומים שהתחוללו ב-7 באוקטובר וממשיכים להתרחש ברגעים אלה ממש. כדי להעלות מודעות ושלא יעבור אף יום מבלי שהם יהיו לנו בראש, בר רפאלי ניצלה את הבמה שלה ואת קולה, והעלתה לסטורי תמונות שלה עונדת שרשרת זהובה, עדינה ויפה עם סמל החטופים על צווארה. אנחנו גילינו את כל המידע על השרשרת, כדי שגם אתן תוכלו לרכוש אותה.

>> יעל בר זוהר עוצרת נשימה: מאיפה שמלת בר המצווה המדהימה שלה?

השרשרת, שאורכה 45 ס"מ, מגיעה בשתי גרסאות: האחת כסף סטרלינג והשנייה כסף בציפוי זהב 14k קראט. היא עוצבה על ידי מעצבת התכשיטים דליה ישראלי, כאשר בקצה שלה ישנה פיסת לב חסרה, שמדגישה את החור שנפער בלב של כולנו ב-7 באוקטובר. מאחור מוטבעת המילה NOW, שמדגישה כמה חשוב להחזיר את כולם הביתה, ועכשיו.

בר רפאלי עם שרשרת החטופים | צילום: אינסטגרם barrefaeli@
בר רפאלי עם שרשרת החטופים | צילום: אינסטגרם barrefaeli@

השרשרת נמכרת באתר המטה של משפחות החטופים והנעדרים במחיר של 350 שקלים, כאשר כל ההכנסות הולכות ישירות למטה המשפחות.

בר רפאלי | צילום: אינסטגרם barrefaeli@
בר רפאלי | צילום: אינסטגרם barrefaeli@

בריאיון שערכנו לאחרונה עם רפאלי, סיפרה לנו הדוגמנית ואשת העסקים כיצד היא מתווכת לילדיה את המציאות הכואבת במדינה. "זה לא פשוט אבל אני מחויבת, כי בסוף הם הולכים לבית ספר ומדברים ויש שלטים ברחובות של חטופים, אז צריך להסביר מה קורה", אמרה רפאלי. "אין אמת אחת איך להסביר ואין דרך נכונה יותר או נכונה פחות. מצאתי שהגישה שיותר נוחה במקרה שלנו היא להגיד שזה לא יקרה להם. זה לא משהו שאני באמת יכולה להבטיח, אבל זו הדרך שלי לגרום להם ביטחון".

>> בר רפאלי: "היום אני מרגישה כמו אישה שנוח לה באמת בגוף שלה"

אנחנו שמחות לראות שרפאלי מנצלת את הבמה שלה בשביל להעלות מודעות לחטופים ולחטופות בכל הזדמנות אפשרית. כל 134 החטופות והחטופים חייבים לחזור הביתה בדחיפות. כולנו תקווה שהם יזכו לשוב לחיק משפחותיהם בקרוב.