גילוי עריות? הפרובוקציות של בר רפאלי כבר לא מרגשות

בר רפאלי ואון רפאלי בקמפיין של HOODIES | צילום: אייל נבו
בר רפאלי ואון רפאלי בקמפיין של HOODIES | צילום: אייל נבו

בזמן שכולם בפייסבוק מזדעזעים מהפרסומת החדשה של HOODIES - הדס בשן חושבת שהגיע הזמן שנבין שבר רפאלי לא שונה מהקרדשיאנס ואולי אפילו נתחיל לפרגן לה. בכל זאת, אימא לשניים מהפרברים. איזה עוד ריגוש נשאר לה בחיים?

88 שיתופים | 132 צפיות

 

 

הנה כמה דברים קטנים שבר רפאלי עשתה בשנה החולפת: כמעט עלתה לשיר עם סטיבן טיילר בהופעה של אירוסמית' וגרמה למעריצים לזעום, המשיכה לטנף על רשויות המס, סיפרה לנו שאין לה בעיה לטוס לחו"ל ולהשאיר את בתה ליב בבית, עם מטפלת כמובן, רמזה באופן לא מי יודע מה מעודן שלא מומלץ לאכול הרבה בהיריון פן תהפכי לחזירה. בהמשך היא ילדה שוב, שינתה את הגישה והחליטה דווקא כן לאכול, לא בלי כמה פוסטים של תוכן שיווקי היישר ממיטת בית החולים. ועכשיו, כשעוד לא הספקנו להירגע ולהבין מה זה השם הזה, "אל עזרא" –  היא יוצאת עם פרסומת חדשה ומספקת לנו עוד פרובקוציה להזדעזע ממנה.

 

בפרסומת החדשה ל-HOODIES, שכצפוי כבר העירה את כל טהרני וצדיקי הפייסבוק ממנוחתם, בר עוגבת אחר גופו של גבר מסוקס ונבהלת לגלות כי זהו אחיה, און רפאלי, שמחבק אותה בשמחה. בר נגעלת, לכאורה, מהאפשרות לגילוי עריות, אבל בסופו של דבר כל הסיפור מסתיים בחיבוק, מבט עאלק מבולבל ומשיחתו הסופית של היורש הצעיר לבית רפאלי. מזעזע? מחריד? סתם טראשי? כל התשובות שגויות. העניין היחיד כאן הוא אם הפרסומת טובה לביזנס או לא. בר היא הרי לא רק הפנים של HOODIES, היא גם שותפה לעסק. והסטטוסים הזועמים שהיא ואון מייצרים היום, הם כסף נקי בכיסם מחר.

וראו זה פלא – אנחנו כבר לא עסוקים בשם המגלומני שנתנה לבתה שנולדה רק לפני כשבוע, או במה היא קיבלה לבית החולים ואם זה ראוי לפוסט באינסטוש. פתאום כל עולמנו מתמלא בתהיות על מיניות במשפחה, גבולות וחוקים, מה פתאום בחרה דווקא בקו הפרסומי הדוחה הזה, ומה זה אומר על מצב המין האנושי. ובר מחייכת. מצחיק לחשוב איך נגעלנו מהפרסומת הקודמת, זו בה היא מקיימת יחסי מין עם בובה, כמה תמים זה נראה היום, הא? ואגב, מישהו זוכר איך היא סגרה את השמיים כשהיא התחתנה? או את הצילום עם נקניקיית פאלוס ענקית עם כוכבי ג'רזי שור? מה עם האמירה הבומבסטית שלה, על כך שהיא מעדיפה לחיות מחוץ לישראל? ואיך הרימה את כל המדינה על הרגליים כשלא נתנה לפפראצי לצלם את ליאונרדו דיקפריו? חלקנו אפילו זוכרים שהיא הייתה הבסטי של ציון ברוך לחצי שעה משונה. כל הקיום של בר מתחיל להתערבב לנו בראש בתודעה. אנחנו כבר לא יודעים מה קרה מתי, שערורייה רודפת שערורייה ואמת אחת נשארת מוחלטת – בר תמיד תוביל בחיפושי גוגל. וזו בדיוק כל הפואנטה.

מזעזע? מחריד? טראשי? כל התשובות שגויות: בר רפאלי ואון רפאלי בקמפיין של HOODIES | צילום: אייל נבו
מזעזע? מחריד? טראשי? כל התשובות שגויות: בר רפאלי ואון רפאלי בקמפיין של HOODIES | צילום: אייל נבו

 

קל לנשים כמו רפאלי לספר שרודפים אחריהן ושהתקשורת מנפחת את המציאות. אני מניחה שכשתתראיין על הפרסומת של HOODIES  תגיד שהכל הייתה בדיחה שלא הבנו. אבל בשלב זה, אנחנו כבר יודעים שזה לא בדיוק הסיפור כאן. בר, שתמיד ניהלה את עצמה באופן עצמאי למדי – יודעת היטב מה היא עושה. היא זו ששולטת בנרטיב ומייצרת את השערוריות, באופן שעדיין לא נראה פאתטי, אבל כבר מתחיל להיות שקוף. קשה לחשוב על תופעה ישראלית שדומה לה בנפח הסנסציות אבל בחו"ל זה כבר ממזמן שם המשחק. הסלב שולט בסיפור, מצייץ וממנשן, בוחר את חברות הפרסום הרועשות ביותר, אומר את הדברים הקשוחים ביותר – העיקר ליצור עניין ולגרום לקהל, ולתקשרות כמובן, לנהות אחריו. במובנים מסויימים, בר לא שונה ממשפחת קרדשיאן, שגם בנותיה מצליחות מאוד, כלכלית ומקצועית. כמוהן, גם מערכת היחסים של בר עם הקהל מבעבעת, חיה, וכתוצאה מכך תהיה לפעמים גם מזעזעת, פרובוקטיבית וקריפית לחלוטין.

בדיוק בגלל זה אנחנו לא צריכים לקחת את סאגת גילוי העריות הזו ברצינות. בר היא אמא לשתי פעוטות, היא יודעת היטב שדווקא כשדורשים ממך תשומת לב כפייתית – זה הזמן לשים גבולות. אין לנו מה לכעוס על הדאחקה המיותרת הזו עם אחיה און, זה בדיוק מה שהיא רוצה שיקרה. וחוץ מזה, אנחנו צריכים לשמוח בשביל בר. הרי במציאות, היא אמא לשתיים, שגרה בתל ברוך ונשואה לבעל חברת שימורים – שיא הבורגנות המשעממת. יכול להיות שמעבר למסכי השמועות והמהומות מדובר באישה הכי צבעונית ומעניינת בעולם, בינתיים אנחנו נפרגן לה לפחות את הריגוש הזעיר-בורגני הזה מעוד פרובוקציה זולה שתישכח מחר.

[interaction id="59fae749ab9c9a0001c98c8d"]