בריטני ספירס: "תמיד ניסו לגרום לי להרגיש משוגעת"

בריטני ספירס | צילום: shutterstock
בריטני ספירס | צילום: shutterstock

בריטני ספירס ממשיכה לייצר דרמות בבית המשפט. לאחר עדות סוערת שנתנה הלילה נקבע כי הזמרת האמריקאית בת ה-39 תוכל לבחור בעצמה עורך דין, שייצג אותה בפרשת הסרת האפוטרופסות של אביה

88 שיתופים | 132 צפיות

כפי שנוכחנו לדעת, העובדה שבריטני ספירס בת ה-39 מתבגרת, והיא כבר לא ילדה קלת-דעת, לא מונעת מהחיים שלה להסתעף כטלנובלה טורקית, ומאיתנו להביט מהצד ולהשתאות מעומק העלילה. אחרי שעדכנו פה כי שופטת בית המשפט העליון בלוס אנג'לס דחתה את בקשתה של הכוכבת להשתחרר מהאפוטרופסות של אביה ג'יימס, קבע הלילה (חמישי) בית המשפט, שספירס תוכל לבחור בעצמה עורך דין שייצג אותה בפרשה. ספירס צייצה למעריציה בהתרגשות: "זה מגיע, חברים…! יש לי ייצוג משפטי חדש אמיתי מהיום. אני מלאת תודה ומבורכת!!!. תודה למעריצים שתומכים בי… אין לכם מושג מה זה אומר בשבילי לקבל תמיכה ממעריצים כל כך אדירים!!!! אלוהים יברך את כולכם!!!".

בריטני ספירס | צילום: VALERIE MACON/AFP via Getty Images
בריטני ספירס | צילום: VALERIE MACON/AFP via Getty Images

ספירס השתתפה בדיון באמצעות מכשיר הטלפון של עורך דינה, ומסרה את עדותה במשך כרבע שעה, כאשר ניכר עליה כי היא נסערת מאוד: "מאפשרים לאבא שלי להרוס לי את החיים, אני רוצה שיחקרו אותו", אמרה בבכי, "תמיד פחדתי מאוד מאבא שלי… תמיד ניסו לגרום לי להרגיש משוגעת, ואני לא… אני כאן כדי להגיש כתב אישום, אני עצבנית ואני לא מפחדת להגיע לכך. אתם מאפשרים לאבי להרוס לי את חיי. אני צריכה להיפטר ממנו ולהעמיד אותו לדין על התעללות ושימוש לרעה באפוטרופסות", טענה ספירס בפני השופטת.

מת'יו רוזנגרט, התובע הפדרלי לשעבר, הוא עורך הדין של ספירס אשר שנבחר על ידה, לאחר שייצג בעבר גם את שון פן וסטיבן ספילברג. הוא יכנס לתפקידו לאחר האישור הרשמי, וימשיך בניסיונות לבטל את האפטורפוסות של אביה. יש לציין כי ספירס, שהונה מוערך ב-60 מיליון דולר, מעוניינת להסיר מהאפטורופוסות רק את אביה וכי היא לא מתנגדת להמשך קיומה על ידי ג'ודי מונטגומרי, האחראית לניהול ענייניה הבריאותיים.