בני מהאח הגדול מתקלח בקולה

בני גולדשטיין מהאח הגדול מציג סדרת אינטרנט חדשה, שבינתיים מכתירה אותו כליצן החצר הפתטי החדש. צפו בפרק שבו הוא מתקלח בקולה, המזכיר שלפעמים כדאי לפרוש בשיא

88 שיתופים | 132 צפיות

עוד לא הספקנו להתגעגע, וכבר חזר לחיינו את בני גולדשטיין, הבחור החמוד עם הכיפה מהאח הגדול, והפעם בסדרה אינטרנטית באתר flix של תפוז, שבה כל פרק אורך כחמש דקות, והאמת היא שעל המהלך הזה עדיף היה לבני לוותר.

* עוד ב-ifeel: צפו בנשיקה של בני גולדשטיין ורוני מיילי שהסעירה את בית האח הגדול>>

* עוד ב-ifeel: איך משיגים מטרות בחיים?

* עוד ב-ifeel: איך תתמודדו בעצמכם עם תקלות במחשב?

העולם על פי בני: בחזרה לכיתה ו'

נראה שלבחור החמוד והלא מזיק בבית היה קריטי לא להישכח מהתודעה הציבורית (אחרי הכל, היעלמות של דיירים שיצאו בין הראשונים מבית האח היא עניין מוכר), עד שהוא שכח לשמור על טיפת כבוד עצמי, והחליט לקבע את מעמדו כליצן החצר והפתטי התורן של עמישראל.

הדברים האלה נכתבים לאחר צפייה בפרק הראשון בסדרה, הנקראת "העולם על פי בני", שבו בני מוכיח את אהבתו לשלי ורוד (גם היא מהאח הגדול, כמובן) באמצעות חיפוש שמו ושמה על התוויות של קוקה קולה והצמדתן יחד. מי אמר כיתה ו׳ ולא קיבל?

זה ממשיך בסצנה הזויה של מקלחת בקולה (כנראה שבני חובש הכיפה לא שמע על איסור ״בל תשחית״, שכולל גם איסור על השלכת מוצרי מזון אכילים סתם כך), ומסתיים בראיונות טיפשיים על שפת הים. מה לא עושים כדי להראות עוד קצת גברברים שזופים ונשים בביקיני? אגב, באחד מהראיונות הוטחה בפניו של בני העובדה שלא מכירים אותו. זו בהחלט היתה חוויה מיותרת מצדו של בני (וגם מצידנו, למען האמת).

צפו בפרק הראשון של הסדרה:

הצורך בחשיפה הופך להתמכרות

המהלך הזה של בני, לחזור מיד לתודעה הציבורית ולא משנה עד כמה הוא יצטרך להיראות מטופש, משקף את הקושי של יוצאי תכנית הריאליטי להשתחרר מאובר החשיפה שלה הם זכו בתכנית, ואפשר להבין אותם: אחרי שכיכבו על כל כך הרבה מסכים ואחרי שאנשים עקבו באדיקות אחרי מעלליהם 24/7, הצורך בחשיפה הופך להתמכרות שתגרום להם לעשות גם את הדברים המשפילים ביותר (צפו בסצנת המקלחת ושפטו בעצמכם).

החזקים שמבין כוכבי הריאליטי, אלה ששרדו עד הפרקים האחרונים והשיגו את אהבת הקהל (וסוכן שיודע למנף את זה), הצליחו להגיע למקומות מכובדים יותר, ע״ע עקיבא וענהאל שזכו לתכנית משלהם, דנה רון ונעמה קסרי (אותו כנ״ל), יאנה, בר ואינה , שזכו בכל מני קמפיינים, ועוד רבים. אלה שלא היו חזקים מספיק בתכנית עצמה, אלה שלא הצליחו לזכות באהבת הקהל, אלה שלא לקחו בפרופורציות הנכונות את המשחק שנקרא "ריאליטי" פשוט נעלמו, כטבעם של משתתפי ריאליטי שלא עשו רושם מיוחד על הצופים, ואלה שלא הצליחו להשלים עם ההיעלמות הזו מוצאים את עצמם מתקלחים בקולה. לא חבל? עדיף היה לפרוש בשיא – לפחות מהתכנית האווילית הזו, זה בטוח.

* לערוץ הסדרה בפליקס ולסרטונים נוספים הקליקו כאן

* עכשיו בהורים וילדים: איך גורמים לגבר לעזור?

* עכשיו בחיים אחרים: איך תהיו לחוצים פחות?

* עכשיו בZOOG-: עשרה סימנים שהזוגיות שלך לא טובה לך>>