ראיון אישי

ישלוף טבעת? בן זיני חושף את כל הפרטים

בן זיני וטיילור מלכוב | צילום: סאן פרג'
בן זיני וטיילור מלכוב | צילום: סאן פרג'

רגע אחרי שהפך מכוכב נוער לכוכב של "האח הגדול" בן זיני קוטף קמפיין אופנה ומודה "טיילור היא האישה של חיי"

88 שיתופים | 132 צפיות

כוכב הרשת, השחקן והזמר בן זיני יחגוג בעוד כמה ימים יום הולדת 17 לחברתו, הדוגמנית והיוטיוברית, טיילור מלכוב. באותה הזדמנות הם יחגגו שנתיים להיכרות שלהם. קשה להאמין עד כמה הזוגיות הפוטוגנית שלהם, אותה הוציאו מהארון כשמלאו לטיילור 16, לקחה אותם רחוק. בשנתיים שחלפו מאז נפגשו לראשונה השניים קיבעו את מקומם לא רק כצמד פופ אלא כפאוור קאפל בקרב בני הנוער וברשתות.

לו יש 400 אלף עוקבים, לה יש 500 אלף וביוטיוב יש להם יחד 250 אלף עוקבים והמספר כל הזמן גדל. אבל אם עד לאחרונה רק בני הנוער הכירו אותם, אחרי "האח הגדול VIP", שבה הוא לא הפסיק לדבר על "החיים שלו" – טיילור – וקטף את המקום השלישי, הם מוכרים לא רק בקרב בני נוער אלא גם בקרב ההורים שלהם. "אני היום יותר בן זיני וטיילור מאשר בן זיני לבד. היחד שלנו הוא יותר מהכול, הוא הכוח שלנו, גם מבחינה מקצועית וגם אישית", הוא מודה בגאווה. בבקרים הוא מסיע אותה ("אני נהג המונית שלה") לתיכון ברמת השרון שבו היא לומדת בכיתה י"א. את שעות אחר הצהריים והערב הם מעבירים, לרוב, בהופעות.

הלוח שלהם עמוס מאד: הרבה הופעות במסיבות בר ובת מצווה, הופעות לשוק המוסדי, קניונים, הופעות פרטיות ועוד. הם מופיעים כמעט כל יום ולפעמים פעמיים ביום. אם אתם נמנים על אלה שלא מכירים את הלהיט שלהם "טיי" כדאי שתבדקו את עצמכם. השיר קיבל כמעט ארבעה מיליון ציפיות ביוטיוב. חוץ מזה הם כבר תעשיה לכל דבר: לו יש ערוץ משלו:" קרייזיני", יש להם ערוץ משותף "בן וטיי טודיי" שבו הם מתעדים את חייהם, ויש להם מנהל אישי בשם אלי ויצמן שמטפל בפעילות המשותפת שלהם.

"הקשר ביני לבין טיילור התחיל כקשר אפלטוני לגמרי. הפכנו לצמד על הבמה, עשינו סרטונים והקלטנו שיר אחד. כעבור כמה חודשים הקשר התחיל להתהדק. שנינו הבנו שהתפתחו רגשות", בן זיני | צילום: רובי כהן
"הקשר ביני לבין טיילור התחיל כקשר אפלטוני לגמרי. הפכנו לצמד על הבמה, עשינו סרטונים והקלטנו שיר אחד. כעבור כמה חודשים הקשר התחיל להתהדק. שנינו הבנו שהתפתחו רגשות", בן זיני | צילום: רובי כהן

איך אתה מסכם את חווית "האח הגדול"?
"כשאתה נמצא בבית אתה לא יודע מה חושבים עליך בחוץ, בהתחלה הייתי מאד רגיש וסופר בכייני אבל מי שראה אומר לי 'אפס טעויות'. הייתי מי שאני : בן אדם עדין, רגיש, מצחיק, שמח, לא בן אדם של אינטריגות. המקום השלישי הוא נהדר אבל האמת שזה לא היה ממש חשוב לי. רציתי רק שהמשפחה שלי תהייה גאה בי וכל זמן שזה קרה, מבחינתי זה ניצחון."

ועכשיו אתה גם דוגמן?
"כן, קיבלתי את הקמפיין של נעלי "גלי" עם עוד כמה ידוענים. זה הקמפיין הראשון שלי, זה מאד מחמיא לי והיה כיף בצילומים, אבל אני לא רואה את עצמי עושה קריירה של דוגמן. אם יציעו לטיילור ולי קמפיין משותף שיתאים לנו- כמובן שנשקול אותו."

המשפט שלך שאתה הכי מזוהה אתו הוא 'את באה לישונצלי'?' תסביר?
"זה התחיל כמשהו סתמי. בראיונות שאלו אותי כל מיני שאלות שלא היה לי עניין לענות עליהן, אז במקום להגיד "אין תשובה", המצאתי את המשפט הזה ששבר מיד את הקרח, והמראיינים עברו מיד הלאה. עם הזמן הוא הפך להיות מעין סלוגן כזה, ובכל מקום שואלים אותי את השאלה הזאת. לא מזמן הגיע אבא עם הבת שלו להופעה ושאל אותי 'אתה בא לישונצלי'? עניתי לו" תודה, אבל אני ישן רק עם טיילור".

מה כבר יכלו לשאול אותך? שאתה יוצא עם קטינה?
"הקשר ביני לבין טיילור התחיל כקשר אפלטוני לגמרי. הפכנו לצמד על הבמה, עשינו סרטונים והקלטנו שיר אחד. כעבור כמה חודשים הקשר התחיל להתהדק. שנינו הבנו שהתפתחו רגשות, לא שלטנו בזה וזה קרה. ומאז אנחנו מחוברים באהבה גדולה מאד, ואנחנו גם חברים טובים מאד. כמו שזה נראה היא האישה של חיי."

"טיילור יותר מפנקת, אני פחות רומנטי ממנה. אני קצת אימפולסיבי, לוקח לפעמים החלטות פזיזות", בן זיני וטיילור מלכוב בשבוע האופנה תל אביב 2019 | צילום: אדריאן סבל
"טיילור יותר מפנקת, אני פחות רומנטי ממנה. אני קצת אימפולסיבי, לוקח לפעמים החלטות פזיזות", בן זיני וטיילור מלכוב בשבוע האופנה תל אביב 2019 | צילום: אדריאן סבל

עד כדי כך?
"היא בן אדם מדהים. היא מלאה בנתינה, היא כולה לב אין לה מעצורים בנתינה. טיילור יותר מפנקת, אני פחות רומנטי ממנה. אני קצת אימפולסיבי, לוקח לפעמים החלטות פזיזות ואני רוצה ללמוד להיות יותר מאופק. מבין שנינו טיילור היא המבוגר האחראי ברוב התחומים אבל תמיד אנחנו מאזנים זה את זו."

ואם הרומן שלכם יסתיים, מה יהיה על הצמד?
"כשאת שואלת, זה נשמע מלחיץ אבל האמת שזה אפילו לא עובר לנו בראש. האהבה בינינו חזקה ויש בינינו אמון מוחלט. טיילור באה לאכול אצלי כבר אחרי שלושה שבועות יחד, המשפחות שלנו כבר חברות, אוכלים בשישי יחד."

"גדלתי בבית חם, אוהב ומפרגן, שום סיפור על ילדות קשה" , בן זיני על סט הצילומים של "גלי" | צילום אסף לב
"גדלתי בבית חם, אוהב ומפרגן, שום סיפור על ילדות קשה" , בן זיני על סט הצילומים של "גלי" | צילום אסף לב

אתה יכול להצביע על רגע שיא בקריירה?
"כן, זה היה לא מזמן. הופענו על במה באשקלון. הגיעו עשרת אלפים איש. כמות מטורפת שבאה רק בשבילינו. לא הצלחנו לראות בכלל את השורות האחרונות. הלב שלנו התפוצץ. אירוע כזה נותן לנו דרייב עצום להמשיך להקליט ולהצליח".

הוא נולד בחדרה, אח בכור מתוך חמישה ילדים, סיים את תיכון אליאנס. "גדלתי בבית חם, אוהב ומפרגן, שום סיפור על ילדות קשה". כנער נחשב לספורטאי מחונן, היה אלוף ישראל ב-100 מטרים שחיה לנוער לפני שהחליט להתמקד רק בטניס. הוא היה אלוף ישראל וסגן אלוף ישראל לנוער בטניס אבל פרש ממש בשיא. "ספורט מקצועי הוא תובעני. "מבחינתי בשלב מסוים ההקרבה נהייתה גדולה מדי, נמאס לי. חוץ מזה לא רציתי לוותר על שרות צבאי משמעותי כחייל קרבי, אז עזבתי את הספורט, התגייסתי להנדסה קרבית והרגשתי שאני מגשים את עצמי.  גם טיילור לא תוותר בבוא היום על השרות הצבאי. היא מאד רוצה לתרום. היום אני משחק טניס וטניס שולחן להנאתי והולך לחדר כושר בשביל החיטוב". הקריירה המקצועית הבאה שלו התחילה כשפרסם סרטונים הומוריסטיים ברשתות והחל לכתוב שירים. אחד מהם החליט להשמיע במסיבת יום הולדת של בחורה שלא הכיר, טיילור מלכוב שמה, ושאליה הגיע עם חברים. האם הקליק הראשון נוצר בין השניים כבר באותו ערב? זיני מכחיש את זה, אבל ההיכרות הולידה שותפות מקצועית והשאר, כמובן, היסטוריה. זיני מתגורר ביחידה נפרדת בבית הפרטי של הוריו בתל ברוך צפון וטיילור נשארת לישונ'צלו לעיתים קרובות.

"היא מלאה בנתינה, היא כולה לב אין לה מעצורים בנתינה", טיילור מלכוב | צילום: אלירן אביטל
"היא מלאה בנתינה, היא כולה לב אין לה מעצורים בנתינה", טיילור מלכוב | צילום: אלירן אביטל

אתם היום בעולם של בני נוער, עד מתי?
"המסלול שאנחנו בו עכשיו יכול להיות נכון לנו לשנים הקרובות, אבל מאז שיצאתי מבית "האח הגדול" וקיבלתי חשיפה לעולם של בני 20 ומעלה, אנחנו מכוונים גם לשם. זה בא לידי ביטוי בטקסטים שאנחנו כותבים בעזרה של כותבים מקצועיים כמו הראפר רון כהן ופן ודולב וזה רק עניין של זמן שנפתיע עם חומרים חדשים".

איך אתם מתמודדים עם שיימינג ברשת?
"אין לנו בעיה לקבל ביקורת על השירים, בסופו של דבר ביקורת בונה רק עוזרת לך להשתפר ויש לנו מה ללמוד, אבל כאשר אנשים כותבים קללות ומנבלים את הפה- אנחנו לא שם וזה אפילו לא מעליב אותנו. מדובר בבריוני מקלדת אנונימיים".

היכן אתם מבלים?
"באטרקציות של קטנים: באולינג, חדרי בריחה. וגם יוצאים לחופשות. היינו באילת, בצרפת וביוון, ובקיץ נטוס למשפחה של טיילור בקליפורניה".

אתם עושים כסף?
"טפו טפו, ומשתדלים לחסוך חצי מהסכום שאנחנו מרוויחים".

חתונה?
"מדברים על זה אבל אנחנו צעירים, אז רק בצחוקים".