בן אביבי: "הסרט האמיתי התחיל אצלי בתוך הראש ברגע הזה. חזרתי לבתולים שלי"

בן אביבי | צילום: שי פרנקו, סטיילינג: בר פרידמן לסולו, חולצה: מירזה
בן אביבי | צילום: שי פרנקו, סטיילינג: בר פרידמן לסולו, חולצה: מירזה

יוצא התוכנית "חתונה ממבט ראשון" כותב טור אישי חשוף מיומנו של רווק. בגילוי לב הוא מספר על הבתולים עד גיל מאוחר, על הפער בין פורנו למציאות, ועל האכזבה שחווה בפעם הראשונה שלו

88 שיתופים | 132 צפיות

מתי ילד הופך להיות גבר? שלשום ראיתי את הסרט ״בתולים״ של מאור זגורי. מדובר בסרט מדהים, עופו לקולנוע בשניה שהוא יוצא. מתוך אינסוף סצנות עומק מרגשות מכאיבות ומסקרנות, אחת משכה את תשומת לבי במיוחד. היא שאלה: "אתה יודע מתי ילדה הופכת לאישה?". הוא ענה: "כשהיא מקבלת מחזור". היא הוסיפה: "בשנייה שהיא מסוגלת להביא ילדים". אז, הוא שאל: "ומתי ילד הופך לגבר?". השאלה הזו נשארת יתומה אצלי גם בסוף הסרט.

>> לכל הריקאפים של חתונה ממבט ראשון

הסרט האמיתי התחיל אצלי בתוך הראש ברגע הזה. חזרתי לבתולים שלי, פגשתי אותי עם ציפיות שלי מעצמי ושל הסביבה ממני במשך שנים – למה נער בגיל צבא עוד בתול? סיפרתי לעצמי שזה בגלל שיש לי המון כבוד לנשים, ושאני אוהב אותן יותר מידי, ככה חינכו אותי. האמת היא, שפשוט הייתי ביישן מאוד, בלי ארמון או סוס לבן, אז מה כבר היה לי להציע לה. הייתי בטוח שאני אנשק רק את הנסיכה שלי. חייתי כמו נסיך דיסני שמחפש את האחת, אבל עם אפס ביטחון בפנים. ואז היא הגיעה, אמריקאית בלונדינית, גבוהה, במידות הנכונות לי נכון לאז. מכירים את זה? כזו שמסובבים את הראש כשהיא עוברת כי אי אפשר להתעלם ממנה. אחת כזו שכל האברים הפינימיים מצטרפים לחגיגה לקראתה, כל המחוגים בפנים קופצים מצד לצד וכל הנורות נדלקות והגוף יוצא משליטה.

ואני, רומנטיקן חסר תקנה שכמוני, לקחתי אותה לפגוש את הים. אם אני זוכר נכון, הייתי מוכן עם בקבוק יין אדום. ישבנו שם 20-30 דקות ודיברנו, או ככה לפחות ניסיתי, כי קשה מאוד לדבר באנגלית כשכל הגוף רועד ובהתחשב בזה שלא הגעתי לחצי מהשיעורים בתיכון. ואז היא אמרה לי: "?Can we stop the talking and go to your house". מרוגש ותמים יצאתי איתה לכיוון הבית כשאני בטוח שזהו, סיפור האהבה שלי מתגשם לי מול עיניי. מצאתי אותה. אנחנו הולכים לעשות אהבה, כמו בסרטים. 

הייתי בטוח שאני אנשק רק את הנסיכה שלי. חייתי כמו נסיך דיסני שמחפש את האחת. ואז היא באה, אמריקאית בלונדינית, גבוהה, במידות הנכונות לי נכון לאז

 

נכנסנו לחדר, אז איך מתנהגים עכשיו? הסרט של דיסני התחלף ברגע לסרט פורנו. לקח לה דקה אחת בודדה להיות ערומה לחלוטין ולהשכב על המיטה. את ההתרגשות שעברה בי אז, אני יכול להרגיש בגוף בזמן כתיבת השורות אלה. הכל נהיה חם ברגע, חם כמו בשבוע האחרון של אוגוסט. היום אני יודע שחוץ מהתרגשות גדולה התעוררו המון חרדות – למשל, האם אני אצליח לעשות את מה שלמדתי בשיעור הפורנו האחרון שראיתי? מה נדרש ואיך עושים את זה? למה היא מצפה ממני היפה והעירומה הזו? היא מצפה ממני לעשות את זה כמו בסרט? אז נכנסתי למיטה, בטוח במאה אחוז שאני יודע איך. הרי השיעור האחרון היה לפני כמה שעות, אני אמור לזכור מה עושים.

אני אחסוך לכם את הפרטים, כי אין כאלה. זה נגמר תוך שתי דקות, ואני הייתי מבוהל ומפוחד, הרגשתי חסר אונים ובעיקר מאוכזב – מעצמי. לא למדתי שום דבר? עשרות שעות של צפייה בפורנו וכלום? מצאתי את עצמי שוכב שם עירום על הגב, מחבק אותה כאילו מנסה להחזיק אותה שלא תברח, אבל אז הגיע הבוקר, ובבוקר היא חוזרת לחייה בלעדי. אף אחד לא גילה לי שבבוקר הן קמות והולכות להתעסק בחיים שלהן. אז נלחצתי והתחלתי לכתוב לה הודעות, להתקשר, לייצר משהו, שרק תתן לי סימן שהיא עוד כאן ושהאכזבה שהיתה כאן אתמול בלילה היא בסך הכל אבן דרך להצלחה אם נתרגל מספיק.

היא נעלמה, לא שמעתי ממנה מאז ועד היום, היא השאירה אחריה ילד, עדיין ילד, שאיבד את עצמו לדעת והלך לחפש תיקון. אבל ילדים לומדים מהר, וככה למדתי להפריד: סקס ורגשות זה "לא" גדול, או שעושים סקס או שמרגישים דברים, אם מערבבים מצפה לך כאב גדול בקצה. זה הסיפור שהגוף שלי הסתובב איתו, הוא בחר להשאיר את זה לעצמו ושהראש יספר איזה סיפור שהוא מרגיש איתו בנוח, סיפור שמאשים אותה במקום להתבונן פנימה ולשאול שאלות. אז מתי ילד הופך לגבר?

בן אביבי | צילום: שי פרנקו, סטיילינג: בר פרידמן לסולו, חולצה: מירזה
בן אביבי | צילום: שי פרנקו, סטיילינג: בר פרידמן לסולו, חולצה: מירזה

>> מעין דורי: "הסתכלתי על בן והיה שם חיוך ענק"