מנומר זה אאוט? בלייק לייבלי מכריזה על טרנד הג'ירפה

בלייק לייבלי | צילום: Taylor Hill/Getty Images
בלייק לייבלי | צילום: Taylor Hill/Getty Images

אחת שיודעת: השבוע נולד לו טרנד חדש ומאוד מאתגר, כפי שבישרה לנו השחקנית והפאשניסטה בלייק לייבלי. אתן מוכנות לזה?

88 שיתופים | 132 צפיות

אם יש אחת שיודעת פור ריל, זוהי ללא ספק בלייק לייבלי. כוכבת "גוסיפ גירל" מפזרת סטייל בכמויות מאז שפרצה על המסך בדרמת הנעורים עתירת התככים והסטייל ששלטה על המסך בעשור הראשון של שנות האלפיים. מאז ועד הלום, כמו דמותה סרינה, גם לייבלי מעוררת עניין בכל פעם שהיא עוטה על עצמה משהו ויוצאת מפתח ביתה.

>> בלייק לייבלי יודעת? ריאן ריינולדס מפתיע את סנדרה בולוק בעירום

השבוע נצפתה השחקנית בתצוגת סתיו-חורף 2024 של מייקל קורס בשבוע האופנה בניו יורק, והציגה לוק חייתי משהו. לייבלי לבשה חליפה המורכבת מז'קט וחצאית בדוגמת ג'ירפה, וגרמה למנומר להיראות הכי אאוט שאפשר. בקלות אפשר היה לפשל כאן, בכל זאת, אף אחת לא רוצה להיראות ליטרלי כמו ג'ירפה, אבל לייבלי השכילה ללכת על הגוון החום של כתמי הג'ירפה כמוטיב מפתח בלוק, ושילבה טי שירט בייסיק חומה חלקה, גרבונים חומים שקופים ומגפי ברך חומים ומבריקים. אפילו הציפורניים שלה משוחות בלק חום מטאלי. בשתי מילים: הרמוניה מושלמת, ובמילה אחת: שיק!

ג'ירפה שיק. בלייק לייבלי מפתיעה בתצוגה של מייקל קורס בשבוע האופנה בניו יורק | צילום: Gotham/Getty Images
ג'ירפה שיק. בלייק לייבלי מפתיעה בתצוגה של מייקל קורס בשבוע האופנה בניו יורק | צילום: Gotham/Getty Images

>> כוכב עולה: איתי רגב ששוחרר מהשבי בקמפיין אופנה ראשון

עוד אהבנו בלוק: השיער הגלי הזוהר, האיפור הטבעי אך מלא הנוכחות בעיניים ועגילי החישוק העצומים שמצליחים להקפיץ את הלוק מבלי להיראות טו מאץ'. בחירה מושלמת לאירוע אופנה. האם זה אומר שמעכשיו נראה פחות פאשניסטות נמרות מסתובבות ברחובות ויותר ג'ירפות? מבטיחות להיות במעקב.