"בינוניות פשוט אינה באה בחשבון"

טניה אוהב-שלום | צילום: רמי זרנגר
טניה אוהב-שלום | צילום: רמי זרנגר

"כמו בדיאטה או בכושר גופני, כך גם בשיפור מראה העור אין קיצורי דרך", קובעת הקוסמטיקאית טניה אוהב-שלום, שמצהירה בגלוי על כך שהיא בוחרת לטפל אך ורק בנשים המביעות נכונות להתחייב ולהתמיד לטווח ארוך

88 שיתופים | 132 צפיות

מכל בחינה שהיא, טניה אוהב-שלום אינה קוסמטיקאית רגילה וקליניקת הטיפולים הנושאת את שמה אינה עוד קליניקה לטיפוח העור. 15 שנות ניסיון, ידע מעמיק, מחויבות לתוצאות והצלחות מוכחות ממקמים את אוהב-שלום בחוד החנית של עולם הקוסמטיקה הישראלי. הקליניקה היוקרתית שבבעלותה הינה בוטיק לטיפולי עור ויופי מגוונים, המתבצעים תוך שימוש בשיטות פורצות דרך ובעזרים טכנולוגיים מהמתקדמים ביותר בעולם. 

כמי שנולדה והתחנכה בברית המועצות לשעבר, מורגלת אוהב-שלום (שעלתה לישראל בשנות העשרים לחייה מתוך דחף ציוני) בחריצות, התמדה, שאפתנות, קפדנות וחתירה בלתי מתפשרת למצוינות. "זה היה חינוך מאוד נוקשה", נזכרת אוהב-שלום, "אבל כיום אני יודעת להעריך את הדרך שבו חונכתי לחשוב ולעבוד, כשהנחת היסוד היא שבינוניות פשוט אינה באה בחשבון. אני תובענית מאוד כלפי עצמי, דורשת מעצמי מצוינות במקצוע שבחרתי, ולכן מקפידה על שימוש במכשור הכי מתקדם ובמוצרים הכי איכותיים".

גישתה הנוקשה של אוהב-שלום באה לידי ביטוי גם בתפיסתה את תחום טיפולי הפנים והעור. "הנשים הישראליות הן קצרות רוח, ורבות מהן מחפשות טיפולים בשיטת 'זבנג וגמרנו', מבלי להבין ששום שינוי מהותי בעור לא מתקבל מיד לאחר טיפול של 90 דקות. כמו בדיאטה או בכושר גופני, כך גם בשיפור מראה העור אין קיצורי דרך" קובעת אוהב-שלום, שמצהירה בגלוי על כך שהיא בוחרת לטפל אך ורק בנשים המביעות נכונות להתחייב ולהתמיד לטווח ארוך. "לא לכולן מתאים להיות לקוחות שלי" היא אומרת "אבל למי שכן, מובטחים אבחון מדויק מאין כמותו של הצרכים והבעיות הספציפיים, תהליך טיפולי מעמיק, יסודי ומקצועי מהמעלה הראשונה, ותוצאות איכותיות הנשמרות לאורך זמן". 

כמי שלא מוכנה להתפשר על פחות ממאה אחוז איכות ומקצועיות, בשנים האחרונות החלה אוהב-שלום לפתח בשיתוף כימאית צמודה מוצרי פרימיום קוסמטיים הבלעדיים לה. אלו, בשילוב מכשור טכנולוגי מתקדם, ידע מדעי וניסיון עשיר, מעניקים לה את היכולת להתמודד ולהביא לפתרון מגוון רחב של צרכים, כגון הזדקנות העור, פיגמנטציה, דילול, קמטוטים, מחסור בלחות, עודפי שומן ועוד, והופכים את אוהב-שלום לסמכות בלתי מעורערת בכל הנוגע לטיפולי עור ויופי ולנישה יוקרתית העומדת בפני עצמה בעולם הקוסמטיקה הישראלי.
* הכתבה בשיתוף טניה אוהב-שלום.

טניה אוהב-שלום | צילום: רמי זרנגר
טניה אוהב-שלום | צילום: רמי זרנגר