בינדלה: משוויץ לישראל

סיפורו של כריס בינדלה, דור רביעי למשפחת המסעדנים המפורסמת באירופה הוא סיפור של התאהבות שהפכה לאהבה גדולה למסעדנות ולקולינריה

88 שיתופים | 132 צפיות

במקום שבו נפגשות המסורת האיטלקית הקולינרית עם העיצוב האיטלקי המודרני נולדה בינדלה התל אביבית. על קרן הרחובות מונטיפיורי ואלנבי הוקמה המסעדה – בת לדור רביעי של משפחת המסעדנים המפורסמת באירופה, שבבעלותם יותר מ־40 מסעדות בשווייץ.

כריס בינדלה, נינו של ז'אן בינדלה (1878־1918) – שהיה הראשון לייבא לשווייץ יינות קיאנטי, והתחיל את שושלת המסעדנים הגדולה באירופה – הגיע לארץ לפני שלוש שנים כחלק מחילופי סטודנטים, והתאהב. סיפור האהבה של כריס עם בן זוגו החל את העלילה שהתגלגלה עד שבסופה הביאה להולדתה של מסעדה בישראל. כריס הרגיש חיבור אדיר לארץ: האקלים הנעים התאים למזגו, והאופי הבלייני שלו הביא אותו להתאהב בתל אביב ובעולם המסעדנות שלה. מתוך אותה אהבה, התחיל לעבוד במסעדת סרדיניה כמלצר, כמארח ומאוחר יותר התקדם לתפקיד ניהולי. לאט לאט, גילה את הסודות הקולינריים של השף רועי סופר והחליט לחשוף בפניו את סיפורו המשפחתי המרתק.

עסקיות צהריים

שלושה חודשים של ארוחות ערב, של סרוויסים מלאים עד אפס מקום, של בר קרודו המגיש דגה מקומית טרייה ונקניקים איטלקיים מפתים, של קוקטיילים מקוריים ומנות מהמטבח הדרום איטלקי – מסעדת בינדלה פותחת את שעריה גם לארוחות צהריים עסקיות עם תפריט מגוון ביותר.

Bindella Osteria & Bar | מונטיפיורי 27 תל אביב | 03-6500071 | עסקיות: א־ו 12:30־17:00 תפריט ערב: א־שבת 12:30־24:00

 

מתוך גיליון אוקטובר 2014 של אטמוספירה.