בין שעת סיפור לאיפור

שלי גפני פרצה לתודעה כשהייתה רק בת 14, מאז היא פתחה את חברת האיפור "מאדינה מילאנו", והיא גם אמא לשלושה בנים. שיחה אישית על אמהות וטיפוח

88 שיתופים | 132 צפיות

היא פרצה בגיל 14 בקריירת דוגמנות כשזכתה בתחרות "נערת השנה". היא כיכבה בקמפיינים בארץ ובעולם והופיעה באינספור קטלוגים ומגזינים נחשבים. את קריירת האיפור היא התחילה בגיל 22 בניו יורק, כשבמשך שנתיים היתה אסיסטנטית של מאפר ולמדה ממנו את רזי המקצוע. בגיל 24 שבה לארץ, התחתנה ופתחה עם בעלה את חברת האיפור "מאדינה מילאנו" בישראל. כיום, כשהיא בת 39 ואמא לשלושה בנים: בן (12), יהלי (8.5) ואוריין (3), היא וגיסתה הן המאפרות הראשיות של החברה.

איך עברו עליך ההריונות, ומה היה לך הכי קשה?
"ההריון הראשון היה הכי קשה כי הייתי בשמירת הריון. מהחודש החמישי היו לי צירים מוקדמים ופתיחה. רוב הזמן שכבתי, ובסוף ילדתי בשבוע 42. ההריון השני עבר כל כך חלק שלא רק שעבדתי עד הלידה, שבוע אחריה כבר חזרתי לעבוד, היינו אז בשיא. גם ההריון השלישי היה מאוד קל, אך הבטחתי לעצמי שאחרי הלידה אקח הפסקה, כי עם הילד השני הרגשתי שפספסתי המון מהינקות שלו, ואמרתי שאני לא עושה ילדים בשביל זה. אחרי הלידה אכן הורדתי משמעותית את כמות העבודה, והיום אני מאוד משתדלת לשלב בין העבודה והבית".

כמה עלית במשקל בהריונות ואיך חזרת לעצמך?
"בהריון הראשון עליתי 21 ק"ג, בשני – 16 ק"ג ובשלישי – 12 ק"ג. פשוט כל הריון היה משהו אחר לגמרי. בראשון עליתי הרבה כי העובר היה גדול, הוא נולד 4.150 ק"ג. בורכתי, תודה לאל שימשיך ככה, בגנטיקה טובה. מעולם לא עשיתי דיאטה. חזרתי די מהר למשקל. הגוף לעולם לא חוזר לעצמו אחרי הלידות. להיכנס לג'ינס אמנם נכנסתי, אבל העור והבטן כבר לא אותו דבר".

איך את שומרת על המראה שלך?
"קשה לי ללכת למכון או לעשות הליכות. הפעילות הספורטיבית היחידה שאני אוהבת היא טניס ואני מתאמנת פעם בשבוע. אני משקיעה בטיפוח הפנים והשיער, מורחת המון קרמים לפנים בבוקר ובערב, גם קרם עיניים, הולכת לקוסמטיקאית מדי פעם, הולכת המון למספרה להזין את השיער ולסדר ציפורניים, וכמובן מתאפרת, וזה כבר גורם לי להרגיש טוב יותר".

מי עוזר לך עם הטיפול בילדים כשאת משקיעה בעצמך? "בעלי ואמא של בעלי מאוד עוזרים לי. ובייביסיטר, אין ברירה".

על מה את לא מוותרת מבחינת טיפוח?
"אני לא מוותרת על מספרה, ועל כל הקרמים. בשבילי טיפוח זה גם לנפש, לקחת מדי פעם חופש, ללכת לים. דברים כאלה".

מה טיפ הטיפוח שלך לאמהות עסוקות?
"לקחת פסק זמן לעצמך. כשאת אמא, אפשר מהר מאוד לשכוח את עצמך ולהישאב רק לילדים, ואני מאוד מאמינה שילדים מאושרים הם ילדים שאמא שלהם מאושרת. אמהות אומרות 'אני נותנת הכל לילדים והם לא מחזירים'. הילדים אף פעם לא יחזירו את מה שאת נותנת, אז את תיתני לעצמך".

איפור: נירית קאירי למאדינה מילנו שיער: בנג'מין רוימי לסוכנות סולו סטיילינג: מירב בן ברוך בגדים: top iro – בוטיק 77 ,חצאית coast webershow room הכיכר, חגורה – יוניק, צמיד – אלדו