ביי מיס אמריקן פאי: נסטיה ליסנסקי מדווחת מהאינסטגרם

צילום: מתוך עמוד האינסטגרם של @theimpossiblemuse
צילום: מתוך עמוד האינסטגרם של @theimpossiblemuse

נסטיה ליסנסקי nastyalysansky@ נפרדת מברבי ההיפסטרית, הפרופיל הכי נוקב באינסטגרם, מכתירה את הנערה החדשה בבלוק ומעלה על הגריל את המותגים שצריך לסנן החוצה מהפיד

88 שיתופים | 132 צפיות

# השראה

זוהי מאיה שניידמן mayaschneidman@. היא בלוגרית, היא ישראלית, היא בת 15 והיא מעיפה לי את המוח. לא, לא התבלבלת קוראת יקרה שלי, את לא מדפדפת בראש1, השראה מגיעה ארוזה בכל מיני גדלים. כשחשבונות האינסטגרם של הקולגות המקומיות כל כך מזיעות ממאמץ, אצלה מצאתי ניחוח אותנטי של סטייל מקורי: להשכיל בגיל 15 לשלב שאנל, ג׳ינס גזור הום מייד מהשוק וסניקרס מקושקשות בטושים, זה לא מובן מאליו. יש לה הבנה מולדת באופנה, בגרות מעבר לגילה. זה יחד עם רוח נעורים, הומור, ויזואליות, יצירתית ואמביציה מייצר פרופיל לא לנערות בלבד. רוצות יד על הדופק? רוצות להבין מה לוהט? זה המקום. אז אם בגלגול הבא לא ייצא לי להיות מאיה שניידמן, מקווה לפחות לעבוד אצלה יום אחד!

Close up #missdazzler

A photo posted by Maya Schneidman (@mayaschneidman) on

# גם אני רוצה

גם אני רוצה להעביר את החורף בתוך החליפה המפנקת של המותג הדני בייסיק אפרל basicappareldk@ הנמכרת בארץ בחנות או באתר של belleandsue@. פעם עם סניקרס, פעם עם מגפונים, אוציא איתה ילדים מהגן, כנראה גם אנמנם בה, ואם יגיע משהו מגונדר אוסיף אפילו עקבים.

כדי שלא תשימו לב שחודשיים אני בתוך אותו האאוטפיט, אחליף ז׳קטים כמו גרביים. ועל בטוח גם אני רוצה יצירה של המעצבים ההולנדיים viktor_and_rolf@ מסדרת אמנות הקוטור הלבישה. נהרסתי.

Wearable Art Haute Couture Autumn/Winter 2015 Backstage Editorial shot by @philipriches <3 VR #ViktorandRolfCouture

A photo posted by Viktor&Rolf (@viktor_and_rolf) on

לכל זה אני רוצה לצרף שוז של המותג לוסט פור לייף lustforlifeusa@ שגיליתי באינסטגרם של מאיה שניידמן (אמרתי לכם שיש מה ללמוד מילדה בת 15!) המשלב נועזות עם סטייל בדיוק כמו שאני אוהבת.

White. Hot. Foxx. #lustforlife A photo posted by **L u s t f o r L i f e** (@lustforlifeusa) on

# תופעה

פרידה עצובה מהפרופיל המחתרתי, שהיה הפארודיה הנוקבת ביותר בפיד על החיים המצוחצחים והמזויפים של האינסטה ועל הקהל שחי למען הפריים המושלם כשדרבי סיזנרוס יצרה את החשבון סושיאלטי ברבי socalitybarbie@ היא לא שיערה ששנה אחרי היא תחזיק 1.3 מיליון עוקבים ותעורר הדים בעולם. העמוד התחיל כפרודיה צינית על עולם האינסטה שמרשת חברתית לשיתוף צילומים הפך כלי ליצירת קלישאות שנראות כמו טייק אוף על טייק אוף של החיים עצמם. לא סתם בחרה היוצרת את ברבי – גיבורת הפלסטיק שאצלה הכל מושלם, והיא טיילה איתה ברחבי ארה"ב והכתיבה לה משפטי העצמה פארודיים וקלישאתיים. החודש סיזנרוס חשפה בפוסט נוקב את זהותה האמיתית ונפרדה מעוקביה בטענה שהפרויקט מיצה את עצמו, ומלאכתה כאן הסתיימה. החיים זה לא מה שצילמתם, מתברר.

Hey guys, my name is Darby Cisneros and I am the creator of SocalityBarbie. I just wanted to introduce myself and thank all of you for enjoying this account. I started SB as a way to poke fun at all the Instagram trends that I thought were ridiculous. Never in 1 million years did I think it would receive the amount of attention that it did but because of that it has open the door to a lot of great discussions like: how we choose to present ourselves online, the insane lengths many of us go to to create the perfect Instagram life, and calling into question our authenticity and motives. It's been a blast running this account but I believe SB's work here is done. I will be leaving this account open for a while for people still want to look through and enjoy it. Again, thank you for following along. If anyone has any questions or just want to say hi feel free to email me at socalitybarbie@gmail.com ✌️#RIP (account NOT for sale)

A photo posted by Socality Barbie (@socalitybarbie) on

#מייד אין יזרעאל

קל להתאהב במעצב נדב רוזנברג, עם שם המותג המסקרן נורתרן סטאר @_northernstar_. זה התחיל עם שמלה מסקרנת שקלטתי על השטיח האדום בשבוע האופנה בתל אביב ונגמר בהתאהבות בקולקציה מלאת גזרות אוברסייזיות נקיות, בפלטת צבעים מאופקת על טהרת הלבן, שחור, אדום וכחול, עם דיטיילים שובי לב רקומים בעבודת יד. נדב, תרקום לי חלומות על הז'קט!

#אקססורי

זה מדהים כמה הבגדים שאנחנו לובשות מקרינים על התחושה העצמית שלנו, ואצלי הכל מתחיל בהלבשה תחתונה. זהו תחילתו של אאוטפיט: מבט מרוצה על עצמך במראה לפני תחילת ההתלבשות הוא קריטי לתחילת היום הזה. אז קודם כל אברך על חזרתה של הקטיפה, חומר שנוי במחלוקת, ואירוטי ביותר לטעמי. ובשילוב תחרה עדינה וגזרה מושלמת, אני ממליצה על סט הקטיפה הכחולה של @intima.fashion.

מגע של חופש. טעימה קטנה מקולקציית סתיו/חורף 2015/16 בקקוב בחנויות. #style_life

A photo posted by אינטימה ? (@intima.fashion) on

# פאשן פוליס

על הכיסא החם: @moschino

אני משיקה קטגוריה חדשה שתסנן לי את הפיד, מה עובד, מה כבר לא, והפעם אני מנתחת את בית האופנה האמריקאי המצועצע מוסקינו.

להשמיד: את הכל. ברבי עוד היה חמוד ומגניב, אבל די. מאסתי בקולקציות שקהל היעד העיקרי שלהם הוא קורבנות אופנה.

Moschino @soojmooj #moschino #powerpuffgirls #soojoo @itsjeremyscott

A photo posted by Moschino (@moschino) on

לשמור: את קטעי הוידיאו המעולים בבימויו של אינז ו-ווינוד, זוג צלמי העל ההולנדים שאף על פי שכוכבי הסרטונים הם קייטי פרי (מעצבנת!!!) וג׳רמי סקוט (מעצבן מעצבן!!!), הם הצליחו שלא לעצבן אותי בכלל אלא להפך! מתה על זה!

להעביר הלאה: את בושם השפריצר Fresh למנקה שלי אוונס. אולי זה ירמוז לו לעשות חלונות מדי פעם.