הקולקציה החדשה של ביונסה לאדידס: תביאו לנו הכל!
אין, אין על ביונסה, שיודעת איך לעשות דברים שיגרמו לנו לעוף באוויר. הקולקציה החדשה שלה לאדידס לא מחדשת שום דבר, אבל זה הטוב שאנחנו מכירות ואוהבות
לפני חודשיים השיקה ביונסה את האלבום הוויזואלי המרהיב BLACK IS A KING, שכלל עשרות לוקים ביניהם של המעצבים הישראלים אלון ליבנה ואבי עמרם. אבל ביונסה ממש לא הייתה צריכה את הקליפ הזה כדי להוכיח שמלבד מוזיקה וכל הדברים האחרים המטורפים שהיא עושה היא גם יודעת לעשות אופנה. שנים של הופעות מדהימות בקליפים ועל השטיחים האדומים מעידות על כך.
פחות משנה עברה מאז כבשה את הפיד שלנו הקופסה הכתומה הענקית שקיבלו מספר מצומצם של סלבס ובמה פריטי הקולקציית IVY PARK של ביונסה לאדידס, שכללה מגוון פרטים בעיקר בגווני כתום בורדו, קז'ואליים והרבה אוברסייז. קולקציה שמאוד מתחברת לסגנון אופנת הרחוב השולט כעת בעולם האופנה. הקולקציה נחלה הצלחה רבה ונחטפה מהמדפים במהירות בזק וכעת קווין בי משיקה קולקציה חדשה לאדידס שלא רחוקה מאוד ממה שראינו אי שם בינואר. אבל נראה שעשו שיעורי בית והקולקציה החדשה הרבה יותר מדויקת, בוגרת והרבה פחות מתאמצת.
נבהיר ונאמר שלא מדובר בבשורה אופנתית חדשה, וזה מור אוף דה סיים המאפיין את הקולקציות של ביונסה שאנחנו כבר מכירות, כלומר הניסיון ליצור שילוב בין הספורטיביות של אדידס לאלגנט והקלאס של ביונסה. בקולקציה הקודמת משהו הרגיש מאולץ מדי ופחות אותנטי, אם כי היא נחלה הצלחה מסחררת במכירות והביאה לעלייה של 2 אחוז במניה של אדידס. הקולקציה החדשה מצליחה לשלב את הסגנונות בצורה מדויקת והרבה יותר יפה. מה שגם נחמד לראות הוא שביונסה דאגה למנעד מידות מגוון, מ-XS עד פעמיים XL, המעיד על הרצון לפנות למגוון רחב של לקוחות.
הקולקציה מכילה חליפות אלגנטיות עם שלושת הפסים המזוהים עם אדידס לאורך הזרוע, חולצות מחוך יפות, ז'קטים המשלבים את טרנד החתכים ויוצרים צורה מעניינת. גם מנעד הצבעים מגוון יותר, והפעם הלכה ביונסה על צבעים בהירים ורכים יותר. צהוב שהוא על הגבול שבין פסטל לניאון, תכלת פסטלי, ניוד שנוטה לחום (אוסף שיכול להכיל קווי דימיון מסוימים לייזי של קניה ווסט וסקימס של קים קרדשיאן) וירוק בקבוק. עם רובם הגדול של הפריטים בקולקציה תוכלו גם להתאמן וגם לצאת לבלות בערב.
ההשראה לעיצוב הקולקציה נלקחה מתוך האג'נדה שביונסה מקדמת בשנים האחרונות – תמיכה בנשים מנהיגות (כזכור, בבחירות הקודמות בארצות הברית הביעה ביונסה תמיכה בהילרי קלינטון). הקמפיין קורא לאנשים לשמור על אופטימיות פנימית, להתחבר לשקט הפנימי תוך חיבור עצמי ומציאת "הפארק הפנימי שלנו" – הסלוגן של הקולקציה. הפריטים יגיעו לישראל ב-29.10 ויעלו 900-100 ש"ח.