ביוטי והעיר הגדולה: הפגשנו את 'סקס והעיר הגדולה' עם תל אביב

מימין לשמאל: ג'ני צ'רוואני, גאיה גור אריה, בר מרום, מור סילבר וקים אור אזולאי. צילום: אלעד ניסים | ג׳ני -  שמלה: טופשופ, נעליים: אלדו | גאיה - נעליים: מיסטה לסטורי | בר - חליפה: אייס קיוב, חולצה: טופשופ, נעליים: אלדו, תיק: בלנסיאגה | מור - שמלה: self portrait לפקטורי 54, נעליים: אלדו, תיק: טופ טן, תכשיטים: פנדורה  | קים - כובע ועגילים טופ טן, שמלה: קסטרו, נעליים: זארה
מימין לשמאל: ג'ני צ'רוואני, גאיה גור אריה, בר מרום, מור סילבר וקים אור אזולאי. צילום: אלעד ניסים | ג׳ני - שמלה: טופשופ, נעליים: אלדו | גאיה - נעליים: מיסטה לסטורי | בר - חליפה: אייס קיוב, חולצה: טופשופ, נעליים: אלדו, תיק: בלנסיאגה | מור - שמלה: self portrait לפקטורי 54, נעליים: אלדו, תיק: טופ טן, תכשיטים: פנדורה | קים - כובע ועגילים טופ טן, שמלה: קסטרו, נעליים: זארה

החיים העירוניים הם דינמיים, לחוצים, תובעניים ומלווים לרוב גם בזיהום אוויר סביבתי, שמקורו בגורמים שונים. בימים אלו משיקים בקליניק ג'ל לחות, המעניק לחות אינטנסיבית ומגן מפני אותם נזקים. לרגל ההשקה יצאנו עם חמש נשים שנושמות אופנה, ביוטי ואורבניות ויחד שיחזרנו רגעים בלתי נשכחים מסדרת הקאלט "סקס והעיר הגדולה". שאלנו אותן על שגרת הטיפוח והסודות שלהן למראה נקי ורענן, גם תחת עדשת המצלמה הלא סלחנית

88 שיתופים | 132 צפיות

תוכן שיווקי

צילום: אלעד ניסים | סטיילינג: טליה בליסטרא | שיער: שי אוחיון
הפקה: גל זיסקין ודונה וינברג | איפור: נטע סקלי 

מור סילבר, 33, אושיית רשת, עובדת על מותג משלה לבגדי תינוקות

“לפני שנתיים הפכתי להיות אימא לילד שלי, שון. משהו בלהיות אימא הכניס איזשהו סדר לחיים שלי, הכל חייב להיות מתוקתק, מה שלא כתוב ומתוכנן לא יקרה. החלק האהוב עליי ביום הוא כשאני אוספת את שון מהגן, הוא נותן לי הפסקה מהכל. כשאני איתו אני לא נוגעת בעבודה, הכל לפי הלו”ז שלו.

להיות אימא אומר לא לישון, בגדול, ולהיות אימא בעיר אומר גם להתמודד עם הלחות והזיהום. זה שינה לגמרי את שגרת הטיפוח שלי. קרם עיניים למשל גיליתי רק בשנים האחרונות. שגרת הטיפוח שלי חשובה לי מאוד, ואפילו שמתי לב שכשאני לא שותה מספיק מים העור שלי נראה פחות טוב. בבית אני לא מצליחה להתפנות לזה יותר מדי, אבל טיפול פנים אצל הקוסמטיקאית שלי זה הזמן שלי, שמרגיע אותי ונותן לי הפסקה מהכל”.

קים אור אזולאי, 16, בלוגרית אופנה ושחקנית

“אני מתעסקת בתחום האופנה והמשחק מגיל 10, והעולמות האלה הם הבית שלי. ידעתי תמיד שזה מה שאני רוצה לעשות, והרשתות החברתיות היו כלי שללא ספק עזר לפריצה. אני אוהבת את העובדה שמרגיש שתל אביב תמיד חיה. לא משנה מתי, בוקר או לילה, הכל תמיד זז. מצד אחד היא עירונית מאוד ומלאת בניינים ותחבורה ומצד שני אפשר לברוח ברגע לחוף הים, יש הכל מהכל.

הלחות כאן כבדה מאוד על הפנים. אחרי כמה שעות בחוץ אני מרגישה שהפנים שלי ממש מלוכלכות, אז אני מקפידה לעבור בבית ולשטוף אותן. מעבר לזה אני חושבת ששינה זה הדבר הכי חשוב לעור הפנים, זה משהו שישר רואים שיש בו חוסר, באנרגיות וגם במצב של העור. ביומיום אני כמעט לא מתאפרת, זה מרגיש לי כבד ומסיבי, אני מעדיפה להישאר פרשית אבל בצילומים אין לי ברירה. אני תמיד מגיעה נקייה ומבקשת להמעיט כמה שיותר באיפור, העור חייב לנשום”.

מור סילבר וקים אור אזולאי. צילום: אלעד ניסים
מור סילבר וקים אור אזולאי. צילום: אלעד ניסים
קארי ומירנדה נהנות מקאפקייקס. צילום: מתוך הסדרה
קארי ומירנדה נהנות מקאפקייקס. צילום: מתוך הסדרה

קים – סוודר: פולו ראלף לורן לפקטורי 54, ז'קט: זארה, מכנסיים: ברשקה, עגילים ותיק: טופ טן | מור – שמלה: free people לסטורי, ז׳קט: קסטרו, תכשיטים: פנדורה

גאיה גור אריה, 23, שחקנית

“מאז ומעולם נמשכתי לתחום המשחק. אבא שלי היה שחקן והכיר לי את העולם הזה, הייתי באה איתו לימי צילום, התאהבתי ונשארתי. שגרת היום שלי היא בהתאם – לוחות זמנים משוגעים ותקופות אינטנסיביות בלי הרבה זמן לעצמך. התקופות האלה גם מלוות בהרבה סטרס ומעט שעות שינה, אבל בסופו של דבר אני מסתכלת לאחור ואומרת לעצמי שנהניתי.

כשזה מגיע לטיפוח, אני סופר אחראית. אם אני עייפה או מזניחה אני רואה את ההשפעות מיד, בייחוד כי אני רואה את עצמי במסכי HD. אני דואגת להגיע לתקופות אינסטנסיביות של צילומים כשיש לי את כל מה שאני צריכה – שלא יקרה מצב שאני צריכה לעזוב את הבית כדי לקנות משהו שנגמר, ולהשקיע את הזמן הפנוי שלי בלישון את מעט השעות שיש לי.

יש משהו ברוטינת הטיפוח שלי שמרגיע אותי, זה הופך להיות עניין פסיכולוגי. אני צריכה את הרגע הזה לפני שאני הולכת לישון שבו אני מתעסקת בפנים. אני נהנית מההרגשה שהעור שלי נעים ובריא. אני אוהבת את החיים בעיר, אבל לחיות כאן אומר להתמודד עם פיח, עשן, זיהום – זה כמו לנקות את הבית, צריך להקפיד”.

גאיה גור אריה. צילום: אלעד ניסים | חולצה: טופשופ חצאית: נומרו 13
גאיה גור אריה. צילום: אלעד ניסים | חולצה: טופשופ חצאית: נומרו 13
סצנת הפתיחה של סקס והעיר הגדולה. צילום: מתוך הסדרה
סצנת הפתיחה של סקס והעיר הגדולה. צילום: מתוך הסדרה

בר מרום, 28, בעלת המותג ברנדה

“אני לא זזה מהבית לפני שאני שותה קפה בבוקר. אני רצה כל היום בין משימות וסידורים, והייתי שמחה אם היו לי עוד כמה שעות ביממה. המירוץ הזה טוב לי, הוא משאיר אותי מלאת מוטיבציה, אבל גם גמורה בסוף היום. אני חיה כאן כבר יותר משמונה שנים, נושמת את העיר וחיה איתה, היא מחיה ומפרה אותי ואני מכורה לקצב המטורף הזה, אבל הדבר היחיד שנשאר מאחור הוא העור שלי.

אני מסתובבת תמיד עם שפתון לחות, אבל זה בערך זה. החיים שלי מתנהלים במרכז העיר, החנות שלי שם, בין אלפי המכוניות והאנשים, ואין שום ספק שזה משפיע על העור שלי. יש לי מאות קרמים, אבל רוב הזמן אין לי מושג מה כל אחד מהם עושה. אני חושבת שהדבר הכי חשוב הוא לחות לעור, שיהיה משהו קליל, עדין ונעים שיסגור את פינת הטיפוח של העור”.

גאיה גור אריה (מימין) ובר מרום (משמאל). צילום: אלעד ניסים
גאיה גור אריה (מימין) ובר מרום (משמאל). צילום: אלעד ניסים
מירנדה ושארלוט. צילום: מתוך הסדרה
מירנדה ושארלוט. צילום: מתוך הסדרה

גאיה – שמלה: מארק קיין | בר – שמלה: מארק קיין, עגילים: טופ טן

ג’ני צ’רוואני, 36, דוגמנית ויזמית עסקית

“אני אימא לשתיים, לומדת, עובדת ומנסה להשאיר פינה קטנה לעצמי ולבן הזוג שלי. מאז שאני אמא אני הרבה פחות מתעסקת בעצמי. פעם היה לי זמן להתאפר, לשמור על שגרת טיפוח הגיונית, והיום אני פשוט במירוץ החיים. זה משהו שלמדתי לעשות על הדרך, בתור אחת שעובדת מגיל 14 בעולם הדוגמנות זאת הבנה שצברתי עם הזמן.

שגרת היום שלי עמוסה, אני מרגישה שהבקרים הם מירוץ נגד הזמן ושיש לי מזל אם אני מספיקה למרוח איזה קרם ולהסתרק. אני משתדלת לשים מסכות ולעשות שנת צהריים מדי פעם, זה מרענן וממלא אותי באנרגיות מחודשות וחיוניות. אני אמנם גרה בעיר אבל מחפשת את הפינה השקטה שתוציא אותי מהטירוף הזה. אני מרוחקת מהמרכז וזה הכרחי עבורי, יש לי את הגינה הקטנה בבית שאני מטפחת ואת הפינה השקטה שלי שנותנת לי תחושה של רוגע”.

ג'ני צ'רוואני. צילום: אלעד ניסים | שמלה: טופשופ, מעיל: מייקל קורס לפקטורי 54, נעליים ותיק: אלדו, שרשרת: פנדורה
ג'ני צ'רוואני. צילום: אלעד ניסים | שמלה: טופשופ, מעיל: מייקל קורס לפקטורי 54, נעליים ותיק: אלדו, שרשרת: פנדורה
קארי תופסת מונית. צילום: מתוך הסדרה
קארי תופסת מונית. צילום: מתוך הסדרה
מימין לשמאל: ג'ני צ'רוואני, גאיה גור אריה, בר מרום, מור סילבר וקים אור אזולאי. צילום: אלעד ניסים
מימין לשמאל: ג'ני צ'רוואני, גאיה גור אריה, בר מרום, מור סילבר וקים אור אזולאי. צילום: אלעד ניסים
ואיך לא שופינג? צילום: מתוך הסדרה
ואיך לא שופינג? צילום: מתוך הסדרה

ג׳ני – שמלה: טופשופ, נעליים: אלדו | גאיה – נעליים: מיסטה לסטורי | בר – חליפה: אייס קיוב, חולצה: טופשופ, נעליים: אלדו, תיק: בלנסיאגה | מור – שמלה: self portrait לפקטורי 54, נעליים: אלדו, תיק: טופ טן, תכשיטים: פנדורה | קים – כובע ועגילים טופ טן, שמלה: קסטרו, נעליים: זארה