לחבר יש איבר מין קטן? שלוש המילים שהוא צריך להכיר

צילום: Shutterstock
צילום: Shutterstock

כולם מדברים ברשת על Big Dick Energy, הגישה שלפיה בחור לא חייב זין גדול כדי להזדיין כמו אחד עם כזה. כך תוציאי את המקסימום מהמינימום

88 שיתופים | 132 צפיות

מהרגע שבו הזמרת אריאנה גרנדה עשתה אאוטינג בטוויטר (ומיד לאחר מכן מחקה את הציוץ) לממדי האבר הנדיבים של ארוסה פיט דיווידסון, אי אפשר להתחמק ממטבע הלשון Big Dick Energy – אנרגיית זין גדול, בתרגום חופשי. השיח ברשת אינו עוסק בהכרח בממד הפיזי, שלא לומר בממדים הפיזיולוגים, כמו באטיטיוד הנלווה, כביכול, לאנשים עם איבר מין גדול שמאופיין בכריזמה ובביטחון עצמי. לצורך העניין, יש גם נשים שניחנו באנרגיה הפלאית, כך שבין השמות שמככבים באתרי הרכילות בנושא ניתן למצוא את אופרה ווינפרי, ריהאנה, קריס ג'נר ומינדי קלינג.

 

אריאנה גרנדה ופיט דווידסון | צילום: Gettyimages
אריאנה גרנדה ופיט דווידסון | צילום: Gettyimages

עוד כתבות מעניינות:
הספרים הכי מחרמנים בעברית
כך תחזרי להתמזמז עם בן הזוג
המדריך המאוד מפורט לסקס אנאלי

על כל פנים, מאגר האנרגיה החדש הזה מצית שאלה ישנה – האם זין גדול הוא הכרחי או שאפשר ליהנות מסקס גם עם פרטנר דל אמצעים? "כולנו מכירים את המיתוסים לפיהם מי שיש לו איבר גדול יותר הוא מאהב טוב יותר", אומר ד"ר עידן מיליצ'ר, מטפל זוגי ואחראי מרפאת סקסולוגיה גברים בבית החולים איכילוב בתל אביב, מחבר הספר "סקסולוגיה – זוגיות ומיניות מאל"ף עד תי"ו". "אלה כאמור רק מיתוסים. במציאות הגודל לא קובע מיהו מאהב טוב ואם בת הזוג תגיע להנאה ולאורגזמה. להפך, יש לא מעט נשים שחשות מאוימות מכך ומפחדות שיכאב להן".

אז מה בכלל קורה שם למטה בתחתונים, תהיתן ביניכן לבין עצמכן? למיליצ'ר יש כמה נתונים מעניינים: "הגודל הרווח בקרב 90 אחוז מהאוכלוסייה הוא 17־14.7 ס"מ. אורכו של האיבר הקטן ביותר שנמדד הוא 2 ס"מ, ואילו אורכו של האיבר הגדול ביותר הוא 27.9 ס"מ. המחקרים מציגים ממצאים שונים: למשל, במחקר של חברת דורקס בשנת 2004 נשאלו 2,936 גברים מ־27 ארצות על גודל איבר מינם בזמן זקפה. נמצא שאורכו הממוצע של האיבר בזקפה הוא 16.3 ס"מ. כ־70 אחוז מהנשאלים היו לבנים, השאר אפריקנים, אסיאתים והיספאנים. רבים מהנשאלים האסיאתים דיווחו על איבר בגודל 14 ס"מ ומטה בזמן זקפה. כ־12 אחוז מהנשאלים דיווחו על איבר בגודל 20 ס"מ ומעלה".

מנסיונך, עד כמה הנושא הזה מעסיק את הגברים?
"אצל גברים לפעמים הפין של השכן נראה גדול יותר, אבל זה עניין של פרספקטיבה".

 

מהיום אמרו – זה לא הגודל, זו האנרגיה | צילום: Shutterstock
מהיום אמרו – זה לא הגודל, זו האנרגיה | צילום: Shutterstock

תן לאצבעות ללכת במקומך

אז האם אפשר להפוך את ה"חיסרון" לפחות חיסרון? התשובה היא: כן, כן, כן. "היכולת להיות מאהב טוב לא קשורה בכלל לגודל האיבר. גברים צריכים לעשות שינוי בתפיסה שלהם שמבוססת על סרטי פורנו. גודל איברי המין בסרטים האלה לא מציאותי כמו שבאטמן לא באמת יכול לעוף", מרגיעה לימור בנדל, סקסולוגית, יועצת זוגית, ומייסדת קבוצת הפייסבוק 365 ימים של אהבה. "אצל האישה איבר המין הכי גדול הוא המוח, לכן מאהב טוב יודע להטריף את האישה עוד הרבה לפני שהוא מגיע איתה למיטה. גבר שיודע מה הוא עושה יכול להדליק ולעורר את בת הזוג שלו הרבה לפני החדירה".

דברי אלינו.
"תמיד אפשר לענג את בת הזוג עם האצבעות והלשון, לזהות יחד איתה את המקומות הנפלאים בגוף שיכולים לעורר אותה ולגרות אותה מינית כמו הראש, האוזניים, השדיים, הצוואר – ולהעניק להם עיסוי מטריף ואורגזמות נהדרות. מחקרים מדעיים רפואיים מראים בבירור שלדגדגן יש שתי שלוחות פנימיות שעוטפות את הוואגינה ונמצאות כשני ס"מ מפתח הנרתיק. מעשית, גם אם לגבר יש איבר מין באורך של כ־8 ס"מ, הוא יכול לגרום לאישה לגמור מחדירה לפתח הנרתיק, בעזרתן האדיבה של השלוחות הללו. גם אל רקמת הג'י, הממוקמת במרחק של 3-5 ס"מ מפתח הנרתיק, ניתן להגיע באמצעות עיסוי פנימי עם האצבעות".

טיפים נוספים?
"אם תשימו כרית מתחת לישבן של האישה, החדירה תהיה יותר מענגת ועמוקה".

לימור בנדל | צילום: דנה אופיר
לימור בנדל | צילום: דנה אופיר