ארוחות בוקר מומלצות בעולם

קינוחים המתבססים על פירות טריים | צילום: shutterstock
קינוחים המתבססים על פירות טריים | צילום: shutterstock

אפילו כשהוא בחו"ל, הישראלי הממוצע לא מוותר על דבר אחד – ארוחת בוקר. בפריז, לונדון, אמסטרדם וברצלונה - ארוחות בוקר מומלצות בבתי קפה שווים

88 שיתופים | 132 צפיות

אחרי שהמציאו מחדש את עולם ארוחות הבוקר, אנשי הבנדיקט ממליצים על חמשת המקומות המגישים את ארוחות הבוקר הטובות ביותר מסביב לעולם בחמישה יעדים שהישראלים אוהבים במיוחד. בתיאבון.

לונדון – Bill's

כשנכנסים למסעדה הזו, ניתן להבין שטרנד מסעדות השוק שצץ בעשור החולף האחרון, חצה כנראה את גבולות ישראל. בחלל המסעדה פרוסים שלל סלסילות ודוכנים המציגים ירקות וחומרים גלם טריים, לצד מעדנייה המאפשרת לרכוש דברים במקום ואולי גם להעמיס קצת צנצנות במזוודה חזרה ארצה. תוסיפו לזה תפריט ארוחות בוקר עם שלל ניחוחות מסביב לעולם, ותקבלו את ארוחת הבוקר הטובה ביותר בלונדון. בהתחייבות.

לא לוותר על הפרנץ' טוסט של bill's | צילום: shutterstock
לא לוותר על הפרנץ' טוסט של bill's | צילום: shutterstock

כדאי לשים לב לא לוותר על קינוח הפרנץ' טוסט הקלאסי, המגיע עם פירות יער טריים ומרעננים. וכמובן לא לוותר על תה מסורתי- בכל זאת אתם בממלכה הבריטית.

bills-website.co.uk

ברלין – Beakers

בר־מסעדה ברלינאי קלאסי שיזכיר לכם למה הגעתם לעיר הכי מגניבה ונכונה באירופה. בערב המקום מתפקד כבר ובו הופעות חיות לעתים תכופות, והוא מקבץ אליו קהל צעיר. האווירה הלא מעונבת נשמרת גם בשעות הבוקר, אך מזמינה חוויה שקטה ונינוחה יותר – כיאה לזמן זה של היום.

התפריט מגוון וכולל אופציות קלות יותר לצד ארוחות מושחתות וקינוחים משובחים ולא מתאמצים. אפשר גם לסכם ולומר שזהו סוד הקסם של המקום – אוכל משובח ולא מתאמץ. וגם המחירים ממש נוחים.

כדאי לשים לב: התפריט במקום מעוצב כמו מפת דרכים ומסייע להחליט מה בא לכם הבוקר בצורה של תרשים זרימה חביב במיוחד.

beakers.de

ברצלונה – Caffe Emma

בלב ברצלונה מסתתר מקום קטן ומיוחד עם מוטו ברור: להיות בברצלונה ולהרגיש בפריז. התפריט לא מציע אמנם שום דבר יוצא דופן, אבל מי בעצם צריך יותר מקלאסיקות צרפתיות המוגשות בהקפדה מעוררת הערכה ובמחירים שווים לכל נפש?

בראסרי צרפתי בברצלונה | צילום: shutterstock
בראסרי צרפתי בברצלונה | צילום: shutterstock

כיאה לבראסרי צרפתי – כל המאפים מוכנים במקום מדי בוקר, וישנה גם אופציה נוחה מאוד לטייק אוויי. אם אתם ממש ממהרים לראות קצת מפלאי גאודי, זה הפתרון. כדאי לשים לב למבחר טוסט קרואסונים שהם לא פחות ממושלמים, בהבטחה.

cafe-emma.com/le-cafe

אמסטרדם – Valerius

ליד וונדל פארק, הפארק הגדול והמפורסם ביותר באמסטרדם, שוכן בית קפה שכונתי שאותו מנהלים בני משפחה אחת. בהתאם לכך, האווירה היא שקטה וביתית, דרך מצוינת להתרגל לבוקר בצורה אטית ולא מחייבת. אם תעצרו ברחוב מקומי ותשאלו אותו 'איפה הקפה הכי טוב בסביבה?', סביר להניח כי הוא יכוון אתכם למסעדה הזו.

קינוחים המתבססים על פירות טריים | צילום: shutterstock
קינוחים המתבססים על פירות טריים | צילום: shutterstock

תפריט ארוחות הבוקר מגוון וכולל שילובים מפתיעים וקינוחים המתבססים על פירות טריים במיוחד. כדאי לשים לב למנת אגז בנדיקט עם ריזוטו – שהצליחה להפתיע ולחדש אפילו לנו.

valeriusetenendrinken.nl/ontbijt-lunch

[interaction id="54a90a0908b0f989512a9caf"]

פריז – CLAUS

בביקור האחרון שלנו בפריז כל אפליקציות התיירות הציגו מקום אחד שניצב ראשון בדירוג, ולשם בדיוק קפצנו ביום הראשון שלנו בעיר. כבר במשב הריח הראשוני של הקרואסון הנאפה במקום הבנו שהמציאות עולה על כל ציפייה.

לא לוותר על ה-BLT של Claus | צילום: shutterstock
לא לוותר על ה-BLT של Claus | צילום: shutterstock

מתוך שישה ימים בפריז, ביקרנו במקום שלוש פעמים ובכל פעם מחדש האומלט היה עשוי בדיוק במידה, הלחמים היו הדבר הכי טרי ונימוח ושוב נוכחנו לדעת שכנראה אין דבר טוב יותר מארוחת בוקר צרפתית. מן הראוי לשבח את איכות הגבינות במקום, שהיו לא פחות ממדהימות. כדאי לשים לב ולא לוותר על מנת ה־BLT!

clausparis.com

 

מתוך גיליון דצמבר 2014 של אטמוספירה.