הורים וילדים

נסענו עם פעוטה ששונאת נסיעות בבוסטר והיא אהבה את זה

צילום: shutterstock
צילום: shutterstock

מה עושים עם תינוקת צווחנית שונאת נסיעות? הושבנו אותה בבוסטר החדש של סייבקס והתוצאה: היא רוצה לרדת לאילת באוטו

88 שיתופים | 132 צפיות

לא האמנתי שאי פעם אכתוב את השורות האלו, בטח שלא אעלה אותם על בדל שפתי. אבל מאז שכיסא הבטיחות החדש של סייבקס הותקן ברכב שלי, הקטנה פשוט לא מוכנה לצאת ממנו. ראוי להבהיר: זהו לא אייטם שיווקי. אכן קיבלתי את הכיסא בחינם לצורכי התנסות, ועדיין, אין סכום שיגרום לי לשקר בעניין חשוב כזה לחברותיי האימהות. מאז שהילדה נולדה אני ממעיטה בשימוש ברכב, בחודשים הראשונים לחייה כל נסיעה הייתה כרוכה בצרחות אימים, כאילו פושטים את עורה בעודה בחיים. לא היה יום שבו לא הודיתי למוכרת הכנה שאמרה לי לא לקנות מתאמי עגלה לסלקל, עוד כשהייתי בהריון. זה היה הרמז היחיד שקיבלתי לבאות – תינוקות רכים לרוב שונאים מכוניות. נכון שיש יוצאי דופן, ואני שונאת אותם. הבת שלי לא ישנה באוטו מעולם. ופתאום מגיעה אלי הכורסה הזאת (שבאופן מפתיע נכנסה בסוזוקי ספלאש הפיצית שלי), וזאתי הילדה לא מוכנה לצאת מהאוטו.

מאז שהילדה נולדה אני ממעיטה בשימוש ברכב, בחודשים הראשונים לחייה כל נסיעה הייתה כרוכה בצרחות אימים, כאילו פושטים את עורה בעודה בחיים

לא רק שמדובר בכיסא מרווח (לפעמים מרווח מדי, גובהו 65 ס"מ ורוחבו 52 ס"מ אז זה פחות מתאים למשפחות שבמושב האחורי שלהן יש יותר מבוסטר אחד. הניסיון לצופף שלושה בוסטרים או שני ילדים עם בוסטר ועוד ילד באמצע – לא צלח עם הבוסטר של סייבקס), הוא מגיע עם שלל פיצ'רים שאת רובם לא אבין בחיים: איזופיקס (מנגנון שמסייע לקבע את הכיסא), מתקן לבקבוק (ואוי לי מעתה אם אשכח להוסיף בקבוק לנסיעה, כי הנסיכה נדלקה על הקונספט), מגנטים שנועדו להרחיק את הסוגר ממתכת מהילדים, כדי שחלילה לא יחטפו כוויה (זה באמת רותח בקיץ) והשיא – מערכת התראה נגד שיכחת ילד באוטו, ששולח הודעה לנייד בכל פעם שכיביתם מנוע והשארת ילד ברכב.  מדובר בפיצ'ר באמת חשוב, אה-מה-מה, הילדה כאמור מסרבת לצאת מהאוטו מאז שהותקן הכיסא. וכבר שבוע, בתום כל נסיעה, אני עומדת לידה מחוץ לרכב, מתחננת שתצא כבר ומקבלת התראות שהילדה עדיין באוטו. כן, כיסא יקר, אני בהחלט מודעת לעובדה שהילדה עדיין באוטו. אגב חיסרון נוסף הוא הכפתור שעליו צריך ללחוץ כדי לשחרר את הילד, שאינו ידידותי בשום צורה למי שבדיוק עשתה ציפורניים.

אין ספק שמאז שהכורסה נכנסה לחיינו הנסיעות הפכו לנעימות הרבה יותר (ואולי גם העובדה ששיניתי את כיוון הכיסא לטובת כיוון הנסיעה), אבל האתגר החדש שלנו הוא לצאת מהאוטו ומכאן המסקנה שאיך שלא נסתכל על זה, נסיעות וילדים, זה סיוט, אז לפחות שיהיה לנו נוח. הכסא, אגב, מתאים מגיל לידה ועד 30 קילו, שזה בערך גיל 7.

כמה זה עולה? 1,990 ש"ח בחנויות נבחרות ובאתרי מכירות.

מושב בטיחות של חברת סייבקס מדגם sirona M sensorsafe 2.0
מושב בטיחות של חברת סייבקס מדגם sirona M sensorsafe 2.0
מבט צידי על החמוד הזה: כסא בטיחות של סייבקס מדגם sirona M sensorsafe 2.0
מבט צידי על החמוד הזה: כסא בטיחות של סייבקס מדגם sirona M sensorsafe 2.0