בוסטון. מקומות שאסור לפספס

בוסטון, שפע אטרקציות | צילום: Shutterstock
בוסטון, שפע אטרקציות | צילום: Shutterstock

האטרקציות שבוסטון מציעה למבקרים בה הן בהלימה מושלמת לגודלה, לעושרה, לעוצמתה ולשפע אוצרות הטבע שלה. האטרקציות התיירותיות של הדוד סם מפורסמות כל כך שאין ספק שאתם כבר מכירים את רובן משלל הקלאסיקות הקולנועיות שבהן שימשו תפאורה

88 שיתופים | 132 צפיות

שביל החירות

שביל החירות | צילום: Shutterstock
שביל החירות | צילום: Shutterstock

ככל הנראה מדובר בדרך הטובה ביותר לראות את בוסטון ואת מירב אתריה ההיסטוריים. 16 תחנות פזורות לאורך ארבעת הק"מ של השביל, שבו תוכלו להסתובב בכוחות עצמכם או להצטרף לסיור מודרך בתשלום. אתר השביל מציע מפות להורדה וגם אפליקציה ייעודית. בין האתרים שבהם תוכלו לבקר נמצאים בוסטון קומון, באנקר היל וזירת הטבח של בוסטון.

כתובת: 99 Chaucy st., Boston

לאתר: thefreedomtrail.org

פנוויי פארק

פנוויי פארק | צילום: Shutterstock
פנוויי פארק | צילום: Shutterstock

אמנם בייסבול לא בדיוק תפס בישראל, אבל הוא חלק בלתי נפרד מההוויה האמריקאית ומומלץ במיוחד לנסות לצפות במשחק בפנוויי פארק. ביתם של הבוסטון רד סוקס נפתח ב־1912 והוא נחשב לאחד המגרשים האהובים והמזוהים ביותר בארצות הברית. לא הצלחתם להשיג כרטיס? תוכלו להסתפק בסיור באצטדיון ובבירה בבר שנמצא מתחת ליציע המרכזי ומשקיף אל המגרש עצמו.

כתובת: 4 Yawkey Way, Boston

לאתר: http://boston.redsox.mlb.com

הגנים הציבוריים של בוסטון

הגנים הציבוריים של בוסטון | צילום: Shutterstock
הגנים הציבוריים של בוסטון | צילום: Shutterstock

שוב, גם כשמגיעים לגנים הבוטניים של בוסטון מדובר באלו הוותיקים ביותר בארצות הברית. שוטטו בין הפרחים והעצים ותיהנו מהיופי הטבעי. בימים חמים מומלץ לארוז ציוד לפיקניק ולערוך אותו על המדשאות, רצוי עם ספר טוב או עיתון.

כתובת: Charles st. at Beacon st., Boston

לאתר: cityofboston.gov

South End

פעם לא הייתם שוקלים להניח את רגלכם בשטחה של השכונה, שנחשבה למסוכנת במיוחד. כמו שכונות דומות אחרות, גם היא עברה מהפך מהברווזון המכוער לברבור יפה ויקר מדי לרוב תושביה המקוריים. כיום South End מאכלסת כמה מהמסעדות הטובות ביותר של בוסטון, את בתי הקפה המגניבים ביותר וחנויות מרתקות.

טיילת נהר צ'ארלס

אל תצפו לטיילת כמו זאת בנמל תל אביב, פה מדובר הזדמנות לברוח קצת מהנוף האורבני ומכל התעשייתיות המאפיינת את הערים המודרניות. לאורך כחמישה ק"מ תוכלו לטייל על גדותיו של נהר צ'ארלס, שמפריד בין בוסטון לקיימברידג'. התחילו את הליכתכם מהמוזיאון למדע והתקדמו מערבה לכיוונו של גשר אוניברסיטת בוסטון, היזהרו מהרצים ומהאווזים הרבים לאורך השבילים.

אוניברסיטת הארוורד

אוניברסיטת הארוורד | צילום: Shutterstock
אוניברסיטת הארוורד | צילום: Shutterstock

אנחנו חייבים להודות שיש משהו קצת מצחיק בלהכניס אוניברסיטה לרשימת אטרקציות, אבל קשה לוותר על סיור ברחובותיו של אחד מהמוסדות האקדמיים הוותיקים והנחשבים בארצות הברית. בתוך מה שנקרא חצר הארוורד תוכלו למצוא כמה מוזיאונים קטנים ומוצלחים.

כתובת:Cambridge

Cheers

Cheers | צילום: Shutterstock
Cheers | צילום: Shutterstock

אי שם בשנות ה־90 של המאה הקודמת נחשבה "צ'ירס" (חופשי על הבר) לאחת מסדרות הטלוויזיה הקומיות המצליחות בעולם. התוכנית, שבה שיחקו כוכבים כמו וודי הרלסון וטד דנסון, צולמה כולה בבר בוסטוני אפל, שבו כולם מכירים את שמך. סצנת הפתיחה הסתיימה בצילום של בר בוסטוני, שאז עוד נקרא "בול ופינץ'". אם אתם חשים נוסטלגיה והתעורר בכם החשק לפיסת ניינטיז קטנה, קיפצו לבר שהיום כבר נקרא "צ'ירס".

כתובת: Beacon St, Boston 84

לאתר: http://cheersboston.com

להזמנת מלון בבוסטון

להזמנת מקום

מתוך גליון ינואר 2015 של מגזין אטמוספירה