בואי שרה'לה, צולעים

ראש הממשלה שלנו ניסה להראות דו קיום, הגיע למשחק כדורגל של ילדים יהודים וערבים, ויצא עם פציעה. הרשת חוגגת עם תמונות מצחיקות מאותו מאורע. בואו לראות

88 שיתופים | 132 צפיות

כשאובאמה משחק כדורסל בחצר הבית הלבן, נשות ארה"ב מחסירות פעימה. כשג'ורג' בוש היה נוהג לשחק גולף בחופשותיו, העיתונאים ידעו שאסור להם לפספס ולו פריים אחד או ציטוט אלמותי אחר. אז ראש הממשלה שלנו, בנימין נתניהו, ראה כי טוב ובסך הכל רצה להראות שבישראל יכול להיות דו קיום, והגיע למשחק כדורגל של ילדים יהודים וערבים.

ראש הממשלה שלנו עלה על מדי ספורט וביקש להוכיח שהוא לא רק אמן בתרגילים פוליטיים אלא גם בכמה דריבלים ובעיטות. אלא שאז הוא החליק, נפצע והרופאים קבעו שהוא קרע את הגיד בקרסולו השמאלית. התוצאה: ראש הממשלה ייאלץ להסתובב בגבס למשך כמה שבועות.

"יש לנו ראש ממשלה מקרטע"

אז אתם כבר מנחשים לבד שאירוע מכונן שכזה לא יכול לעבור בשקט ברשת, נכון? וכמה שאתם צודקים. בתוך שעות הפייסבוק, הטוויטר ובלוגים שונים מולאו בתמונות שמראות את נתניהו בועט בכדור ברגעים שלפני הפציעה, והתמונות עברו כמובן עיבודים, שינויים וציטוטים מפי ראש הממשלה. גאוני הטוויטר השחיזו את מקלדתם ובציוצים השונים נכתבו הברקות בסגנון: "עכשיו זה בדוק, יש לנו ראש ממשלה מקרטע", ו"ביבי יצר קרע בשמאל".

הגדילה לעשות עמותת "נגישות ישראל", המקדמת שילוב של נכים בחברה, שהבינה את גודל השעה ועלתה בקמפיין בזק שמציע לגולשים באתר "לחתום" על הגבס של ראש הממשלה. אבל כמובן שהמעצבים הגרפים השונים גנבו את ההצגה וכבר העלו שלל תמונות בכיכובו של ביבי בשיא ביצועיו.


יאיר? ביבי! עיבוד: 10gag.co.il


ביבי במשחק וידיאו. עיבוד: 10gag.co.il


סופר מריו ביבי. צילום מסך מתוך פייסבוק – Ariel Waysman


ביבי הסטריט פייטר. צילום מסך מתוך פייסבוק – Ariel Waysman


ביבי מחליק, תרתי משמע. צילום מסך מתוך פייסבוק – Ariel Waysman


ביבי בברצלונה. צילום מסך מתוך פייסבוק – Arie Zonshine

צפו בביבי מודיע על פציעתו