בדרך לקיץ עוצרים בפדיקור ספא

בוטיק היופי לה סטרדה, צילום: רפי דלויה
בוטיק היופי לה סטרדה, צילום: רפי דלויה

בוטיק יופי חדש בצפון תל-אביב מתיימר להכין אתכן מטופחות ואסתטיות לימי השרב החמים. לפחות על קצות האצבעות

88 שיתופים | 132 צפיות

רבות דובר על הקשר בין כפות רגליים לבין טיפוח האישה. אישה שהיא בעלת מודעות לאסתטיקה במובן הרחב של המילה תשחיל את כפות רגליה המטופחות למשעי לתוך סנדל קייצי בימי השרב. אבל אישה שמחשיבה את עצמה מטופחת אך תימצא צועדת בתוך סנדלים עם לק מתקלף בציפורניים או עור גס וחצוף בעקב, לעד תיזכר כאחת שלא יורדת עד לפרטים הקטנים ביותר. ומכאן נסיק כי כדי לצלוח את ימי הקיץ החמים במינימום תקלות אסתטיות ובמקסימום טיפוח, עלינו לעשות זום-אין לכל איברי הגוף הגלויים ולהשקיע בהם מחשבה טרם חשיפתם תחת עינה הרותחת של השמש.

וכאחת שמקפידה על שימוש תכוף ואהוב במוצרי פדיקור ביתיים, ובכללם – תכשירים וקרצופים להסרת עור אגרסיבי, שמתי פעמי לבוטיק החדש שנפתח בקצה הרחוב בו אני מתגוררת (מזל, בכל זאת, אני בחודש שמיני). מבין תמהיל הטיפולים העשיר בתפריט, הכולל בין היתר טיפולי מניקור, מניקור ג'ל, עיצוב גבות, טיפולי פנים ועד שיזוף בהתזה, החלטתי ללכת על "פדיקור ספא", ולתהות בעיקר על קנקנו של הספא בסיפור הזה.

התיישבתי על כורסת מסאג' מפנקת והפקרתי את כפות רגליי תחת ידיה המקצועיות של אירנה. טבילה ראשונית בתוך אמבט חמים ובו תמציות שמנים בניחוחות קסומים, הכניסה אותי באחת לאווירה הספא שכה רציתי להרגיש. הטיפול מתחיל כמו כל פדיקור טוב עם מכשירי שיוף, צבתיות ובעיקר מריחת פילינג ותכשירים שנועדו להוציא את כפות רגלייך יפות, רכות וענוגות. אבל משך הטיפול הרגיש כמו נצח. למעלה משעתיים של פאן, פאן פאן. מנוחת לוחמת עגלגלה בחודש שמיני בקיץ, פסגת האושר. 120 דקות של שלווה רוגעת, התמסרות טוטאלית לחוויית ספא הרגליים הטובה ביותר שידעו כפות רגליי ממרומי 34 שנות חיי.

מה מיוחד בטיפול? אופן הגשת תכשירי הטיפוח הוא אסתטי, חינני ומיוחד: על מגש ובו מונחות בשלווה צלוחיות קטנות עם תכשירי הפילינג, המסכה, הקרם והפראפין. שתי מברשות עץ קטנות בהן השתמשה אירנה למשיחת החומרים על הרגליים ולצדן מגבות לבנות מקופלות למשעי לפרקי המעברים בין שלב לשלב.

לאור מצבי הפיזיולוגי, זכיתי למסכת פראפין רק בכפות הרגליים, ולעיסוי עדין בלבד של כפות הרגליים. נשים שאינן בהריון יזכו לטיפול ממושך יותר בפראפין, לאורך הרגל (קצת מעל הברך) ולעיסוי רקמות עמוק בכפות הרגליים.

בתום שלב הספא וההתמרחות המפנקת של כפות רגליים, עברנו לשלב השיופים בעזרת מכשיר חשמלי קומפקטי וידידותי ללקוחה – זמזום הרעש מזכיר קצת את רופא השיניים, תחושת דגדוג עדין אך הוא לגמרי נטול כאבים. עוד קצת פעולות שיוף וקציצת ציפורניים, טבילה נוספת באמבט והופ! בחירת הצבע מוטלת על כתפייך שהספיקו לשקוע היטב בכורסא. 20 דקות למנוחה נוספת עד לייבוש מוחלט של הלק, ואז אירנה משחילה בעדינות מופתית את כפכפיך, ליציאה מושלמת מהספא, בלי תאונות לק מצערות.

מלבד המקצועיות, האדיבות, המתיקות והבקיאות שהפגינה אירנה, אציין כי המקום הוא מעוצב בסופר-קלאס. לקים של מיטב החברות – OPI, אסי, CND ומוצרי טיפוח של חברות איכותיות, כמו דרמלוג'יקה, מונחים על המדפים הלבנים, מוסיפים כתמי צבע אל החלל הלבן. מסך פלזמה להפגת שעמום ההמתנה, שתי עמדות מניקור, שלוש עמדות פדיקור וחדר טיפולים פנימי, הופכים את החלל למקום בוטיקי ואינטימי.

מחיר פדיקור ספא: 279 ₪ | בוטיק היופי La Strada מרכז טיפולים בסביוני רמת אביב, מאוריציו ויטלה 9, תל אביב 077-4253057