חגיגות ה-50 של "את": בחזרה לניינטיז
האופנה חזרה למקורות ונשים התפנו לחפש (ולמצוא) את נקודת הג׳י החמקמקה ועל הדרך לחפצן את הגברים
איפור ושיער
"המראה הדרמטי שב לאופנה!"
בשנות ה־90 כיכבו שני לוקים מקבילים והפוכים – מצד אחד ההרואין שיק שהתאפיין באיפור מעושן, שפתונים כהים ומראה כללי חולני. מהצד השני היה איפור דרמטי בגוונים ורדרדים אדומים שקרץ לבנות של "בוורלי הילס 90210".
למה עופרה מזרחי, עורכת המגזין דאז, הרגישה כמו אנה ווינטור?
איך חיליק לימור, עורך "את" בשנות ה-80, תרם לחיפצון הגברי?
איך נראה מגזין"את" בשנות ה-60?
אופנה
לגופך בלבד
אומרים ששנות ה־90 היו שנים של מהפך. הפחד מפשטות התחלף בפחד מהגזמה. במקום הבגדים הצעקניים של העשור הקודם אימצה האנושות בגדים פשוטים בהרבה – טי שרט וג'ינס יוניסקסי נוסח ליוויס 501. שלא במפתיע, דווקא האופנה המינימליסטית יותר הפנתה את המבט לגוף עצמו, מה שמסביר למה גברים ונשים החלו להתעסק בקעקועים, פירסינגים ושיטות חדשות להסרת שיער.
את מחפצנת
לפוצץ את האגו
לא רק שלום מיכאלשווילי הופשט על ידי מערכת "את", גם לפני כ־20 שנה התנסו במערכת בחפצון המין השני. בטור העצות "לפוצץ את האגו" פרסמה מעינה שנהר את "תורת הסירוס על רגל אחת" עם כמה רעיונות לפיצוץ האגו הגברי במינימום מאמץ. להלן העצות הנבחרות: "בואי תמיד בטענות אל גבר שלך והראי לו כמה הוא לא בסדר", "אל תיתני שום מחמאה, גם כאשר מגיע לו", "אל תתרחצי, אל תצחצחי שיניים, תשתדלי להיראות מוזנחת, אל תחייכי אליו כאשר הוא בא הביתה", "תצחקי עם כולם רק לא עם הגבר שלך. לעומת זאת, תהיי תמיד מצוברחת כשאת בחברתו".