אתגר המט גאלה מסעיר את הגולשים

קניה ווסט וקים קרדשיאן במט גאלה, 2016 | צילום: Gettyimages
קניה ווסט וקים קרדשיאן במט גאלה, 2016 | צילום: Gettyimages

אירוע האופנה של השנה, המט גאלה, אמור היה להתקיים היום. מגזין ווג הכריזו על אתגר שקורא לגולשים לשחזר לוקים אייקוניים מהאירוע והתוצאות מטורפות

88 שיתופים | 132 צפיות

בכל השנה אנחנו נהנים מאירועים מתוקשרים עתירי סלבס, שטיחים אדומים ולוקים מוגזמים, אבל שום דבר לא משתווה לאירוע המט גאלה, שנערך ביום שני הראשון בחודש מאי. מדי שנה מציגים מגזין ווג ומוזיאון המטרופוליטן בניו יורק תערוכה באגף התלבושות של המוזיאון בנושא שונה ולגאלת הפתיחה מגיעים כל הסלבס הכי לוהטים בלוקים בהשראת נושא התערוכה. בשנה שעברה היה זה "קאמפ", גישה אסתטית שהופיעה בשנות ה-60 ומשקפת את האסתטיקה של המלאכותי והסינתטי, בוחנת את מושג היופי בתופעות אופנתיות חסרות טעם ומקדשת את הכיעור. מה שגרם לג'ארד לטו להסתובב עם פסל של הראש של עצמו ביד, לקייטי פרי להיות שנדליר אנושי, לקריס ג'נר לחבוש פאה בלונדית ולקים קרדשיאן להיראות כאילו היא התקלחה עם הבגדים. כל מי שרוצה לרענן את זכרונה, מוזמנת לצפות בכל הלוקים הגדולים מהמט גאלה 2019.

ערב הגאלה המדובר מתקיים כבר יותר משבעה עשורים והוא הביא איתו לא מעט לוקים אייקוניים. כולנו זוכרים את ריהאנה והגלימה הצהובה, קניה ווסט עם העדשות הכחולות ואפילו הנסיכה דיאנה שהגיעה בשמלה שנראית כמו קומבניזון. וכמובן, איך אפשר לשכוח את התחת של מדונה. גם כאן יש לכן אופציה לרענן את זכרונכן עם כל הלוקים הגדולים אי פעם.

הצהוב היום צהוב מאוד: ריהאנה במט גאלה 2015 | צילום: Gettyimages
הצהוב היום צהוב מאוד: ריהאנה במט גאלה 2015 | צילום: Gettyimages
קייטי פרי במט גאלה, 2017 | צילום: Gettyimages
קייטי פרי במט גאלה, 2017 | צילום: Gettyimages
ריקרדו טישי ומדונה במט גאלה, 2016 | צילום: Gettyimages
ריקרדו טישי ומדונה במט גאלה, 2016 | צילום: Gettyimages

השנה, בשל התפשטות נגיף הקורונה, האירוע בוטל כמו אירועים רבים אחרים ולא נזכה להתענג על מצעד התלבושות המוגזם הזה. "כמו כולם, אני חווה את מגפת הקורונה כרצף של התפתחויות כואבות ומאכזבות, כשאף אחד לא יודע מה יוליד יום", כתבה עורכת ווג אנה וינטור. "בעקבות ההחלטה הבלתי נמנעת והאחראית של מוזיאון המטרופוליטן לסגור את דלתותיו, תערוכת האופנה השנתית 'אודות הזמן' ואירוע הגאלה בערב הפתיחה לא יתקיימו במועד שנקבע". אבל מגזין ווג הציע אלטרנטיבה לא רעה לאירוע הנחשק. הוא קרא לגולשים לשחזר בבית לוקים אייקוניים תחת הכותרת "אתגר המט גאלה". להפתעתנו הגולשים התגייסו למען המטרה והציעו אלטרנטיבות יצירתיות עם חומרי גלם משעשעים ללוקים האייקוניים מ-72 השנים בהם מתקיים המט גאלה. אז הנה כמה שאהבנו במיוחד.

View this post on Instagram

lady gaga at the met gala: at home edition ✨ feat my dad as the umbrella helper in a suit and my mom as the camera person 😀 (they are the real mvps here ????????) . . but this is my official entry for @voguemagazine ‘s #metgalachallenge! The goal was to recreate iconic met gala looks at home, and this is my take on @brandonmaxwell ‘s design for @ladygaga – feat. pink bedsheets, laudrybaskets, my black photo backdrop, and other clothes i had around the house! . . (sorry there is no part 2 showing the making of the pink coat! Midterms are currently kicking my butt, so i had to rush this project a bit, and that meant no time to film and edit part 2 ???? but nevertheless, i really wanted to get it done, and I’m glad i was able to! its not exactly my best work, but it was a fun challenge! 🙂 ✨ . . Materials for this look were: – and old laundry bin – Carboard – Fanny pack – Scrap black fabric & muslin – Zip ties – old photo backdrop – a lot of hot glue/thread/pins – Pink bedsheets – clothes/accessories from around the house – and my blonde lio (promare) wig haha . . I know this isn’t like my normal style of project, but thank you all so much for coming along for the ride! . . . . #metgala #diy #diyfashion #fashion #cosplay #cosplaywip #crescentshay #recycledfashion #redcarpet #fashiondress #ladygaga #ladygagacosplay #redcarpetdress #eveningdress #historicalcostuming

A post shared by ♡ Shay ♡ (@crescentshay) on

הלוק המקורי, ג'ארד לטו | צילום: Dimitrios Kambouris/Getty Images
הלוק המקורי, ג'ארד לטו | צילום: Dimitrios Kambouris/Getty Images

View this post on Instagram

the culture.

A post shared by @ flarcade02 on

הלוק המקורי, ריהאנה במחווה אופנתית לאפיפיור | צילום: GettyImages/Jason Kempin
הלוק המקורי, ריהאנה במחווה אופנתית לאפיפיור | צילום: GettyImages/Jason Kempin