עכשיו גם אתן יכולות לככב על שער מגזין "ווג"

אתגר ווג | צילום מסך מאינסטגרם
אתגר ווג | צילום מסך מאינסטגרם

אתגר "ווג" שהתחיל באינסטגרם ובטיקטוק וכעת כובש את הרשת כולה נותן הזדמנות לכל מי שרוצה להופיע על שער המגזין הנחשב. כן, לכולם כולל כולם

88 שיתופים | 132 צפיות

בזמן שבכל העולם יש מהומות והפגנות סביב נושא הגזענות כלפי האוכלוסיה האפרו אמריקאית, שהביאו גם את אנה וינטור, עורכת ווג אמריקה, להתנצל בדרמטיות ולהודות כי לא נתנה מספיק מקום לקידום העובדים השחורים של המגזין או מעצבים שחורים, אתגר חדש, שבמקור התחיל כתמיכה במאבק נגד הגזענות, מציף את הרשת. במסגרת האתגר אנשים שמים את הלוגו של ווג על תמונות שלהם ובודקים איך היו נראים על שער מגזין האופנה הנחשב בעולם.

>> טהוניה רובל וקורין גדעון חושבות שאתם צבועים

האתגר התחיל באינסטגרם ובטיקטוק ומשם הציף את הרשת כולה. המגזין כמובן ניצל את ההזדמנות כדי להראות שהוא מביע תמיכה במאבק. "אמנם זו לא הפעם הראשונה שאנשים יוצרים גרסאות משלהם לשערי מגזינים, הגרסה הספציפית הזאת החלה במחווה לתנועת Black Lives Matter", נכתב באינסטגרם הרשמי של המגזין, ששיתף 10 תמונות כאלה, כולם של אנשים ממוצא אפרו אמריקאי, ואף ערך ריאיונות עם ארבעה מהם.

View this post on Instagram

In the #VogueChallenge taking over your social media feeds, creatives are claiming their moment. While this isn’t the first time people have taken it upon themselves to create their versions of existing magazines, it is fitting that this specific version of the challenge began with a tribute to the Black Lives Matter movement. At the link in our bio, Vogue interviewed four photographers who took part in the challenge, including Oslo-based student Salma Noor (@itssalmanoor), pictured above, who first posted a black-and-white shot of herself by photographer Angèlique @Culvin with the Vogue logo and a headline reading, “being Black is not a crime.” “I am a Black, young Muslim woman who wanted to create something new while speaking on something that is very important,” said Noor. “I chose Vogue because it’s the standard one strives to reach, and it is one of my favorite magazines.” Though she never imagined that the idea would become a worldwide trending topic, Noor is pleased to see a diverse set of creatives in the spotlight. Tap the link in our bio to read and see more. Above: 1) @itssalmanoor photographed by @Culvin 2) @siphokaziveti photographed by @everydaypeoplestories 3) @m.u.hudi photographed by @tuvawolf 4) @bloodyazeez photographed by @lawrenceagyei 5) @jazz.janaee photographed by @beacasso 6) @na0__ 7) @nifahrm photographed by @la_xre 8) @bloodyazeez & @leidominique photographed by @lawrenceagyei 9) @abihailmyrie photographed by @waderhoden

A post shared by Vogue (@voguemagazine) on

מהר מאוד המטרה המקורית של האתגר קצת נשכחה והוא הפך מתומך במאבק בגזענות למרים לאנשים את האגו. האתגר הוציא מאנשים צד יצירתי והוכיח שוב כמה יופי הוא דבר מגוון וכמה כולם יפים כשהלוגו של ווג מונח מעליהם, חלק היו כל כך מושקעים שכמעט אי אפשר היה לדעת שלא מדובר בשער אמיתי.

View this post on Instagram

Ride or die edition

A post shared by Rickey Thompson (@rickeythompson) on

View this post on Instagram

@shirineboutella #voguechalenge #vogue #voguemagazine

A post shared by roumy Art (@roumyart7) on