בזמן שבכל העולם יש מהומות והפגנות סביב נושא הגזענות כלפי האוכלוסיה האפרו אמריקאית, שהביאו גם את אנה וינטור, עורכת ווג אמריקה, להתנצל בדרמטיות ולהודות כי לא נתנה מספיק מקום לקידום העובדים השחורים של המגזין או מעצבים שחורים, אתגר חדש, שבמקור התחיל כתמיכה במאבק נגד הגזענות, מציף את הרשת. במסגרת האתגר אנשים שמים את הלוגו של ווג על תמונות שלהם ובודקים איך היו נראים על שער מגזין האופנה הנחשב בעולם.
האתגר התחיל באינסטגרם ובטיקטוק ומשם הציף את הרשת כולה. המגזין כמובן ניצל את ההזדמנות כדי להראות שהוא מביע תמיכה במאבק. "אמנם זו לא הפעם הראשונה שאנשים יוצרים גרסאות משלהם לשערי מגזינים, הגרסה הספציפית הזאת החלה במחווה לתנועת Black Lives Matter", נכתב באינסטגרם הרשמי של המגזין, ששיתף 10 תמונות כאלה, כולם של אנשים ממוצא אפרו אמריקאי, ואף ערך ריאיונות עם ארבעה מהם.
מהר מאוד המטרה המקורית של האתגר קצת נשכחה והוא הפך מתומך במאבק בגזענות למרים לאנשים את האגו. האתגר הוציא מאנשים צד יצירתי והוכיח שוב כמה יופי הוא דבר מגוון וכמה כולם יפים כשהלוגו של ווג מונח מעליהם, חלק היו כל כך מושקעים שכמעט אי אפשר היה לדעת שלא מדובר בשער אמיתי.