אריאנה גרנדה בקולקציית קפסולה ל-H&M: כך זה נראה
לכבוד סיבוב ההופעות המצליח של הכוכבת, H&M משחררת קולקציית קפסולה שכולה ספייס ותודה, נקסט. לצערנו, לא יצא סוויט
שיתופי הפעולה של H&M הפכו להיות משהו שאנחנו מחכות לו. לא כולם טובים, לא כולם נראים טוב על הגוף, אבל יש משהו כיפי במסורת קולקציות הקפסולה של הענקית השוודית. כמו מן משחק הימורים בינינו לבין עצמנו: מי יהיה מותג העל הבא שיגע במכונת היצור ההמונית? איזה זיכרון ילדות ימצא את עצמו על חולצות? ומי הסלב שינסה לגעת בעוד מאות אלפי מעריצים בזכות ביגוד. אחרי מותגים כמו ורסאצ'ה, קרל לגרפלד ומוסקינו ורגע לפני השת"פ עם ג'יאמבטיסטה ואלי, ואחרי שיתופי פעולה עם סלבס כניקי מינאז' וג'סטין ביבר – הגיע תורה של הזמרת שהפכה את 2019 לשנת ה-Thank you, Next, אריאנה גרנדה.
גרנדה היא מכונת מרצ'נדייז משומנת בפני עצמה. כל פיסה מהאלבומים שלה מומרת בשלב כזה או אחר לחולצה, פאוץ', בושם, שמלה או קפוצ'ון. אחרי שיתוף הפעולה מרקיע השחקים שלה עם סוכנות החלל NASA, הגיע הזמן לתקוע ורד ורדרד גם ב-H&M.
קולקציית הקפסולה, שזמינה לרכישה כבר היום בחנויות הרשת בארץ ובעולם, סובבת סביב סיבוב ההופעות המצליח של גרנדה עם אלבומה האחרון, Sweetener. היא כוללת טי שירטים, קפוצ'ונים, שמלות, תיקים ובגדי גוף שנושאים כולם שרידים מהאלבום זוכה הגראמי של הכוכבת. תמונה פה, שבע טבעות שם, ת'נק יו נקסט כאן ובעיקר מינימום מאמץ.
הפריט האהוב עלינו מהקולקצייה: סווטשירט אוברסייז להתכרבל בתוכו בחורף הבא ולהכחיש שנאכל כאן ביסלי וואסאבי.
בין שהתכוונו לזה ב-H&M ובין שלא, הקולקציה מהווה מעין המשך לא מרגש ופחות מגוון של חנות המרצ'נדייז באתר של גרנדה שמשדר את הווייב הכללי שלה: אוברסייז, צבעוניות רכה ונונשלנטיות שמנסה לספר לכולם מה שבריטני ספירס צעקה לכולם ב-2001 – אני לא ילדה, עוד לא אישה, תנו לי ספייס.
199-35 ש"ח, זמין בכל סניפי הרשת.