אפריל שמלות ערב בקולקציה סתיו חורף 2018-2019

הקולקציה מאופיינת בצבעוניות מקסימה הכוללת צבעים מרשימים של כחול רויאל, ירוק ואדום, יחד עם זהב וכסף המעניקים טאץ' יוקרתי ואלגנטי. משה אפריל, מייסד החברה ובעליה, מדגיש כי בסתיו הקרוב הקולקציה תאפיין בחדשנות אופנתית. קהל היעד של השמלות הינו נשים בכל גיל.

88 שיתופים | 132 צפיות

תוכן שיווקי

לרגל סתיו חורף  2018-2019, משיקה רשת אפריל לראשונה קולקציה מרהיבה ומכניסה צבעים חדשים לחורף הקרוב בצבעוניות מגוונת ולא חוזרת על צבעי השחור והאפור.

השמלות בקולקציה הן בהשראת מעצבי העל המובילים בעולם לעיצוב שמלות כגון זוהיר מוראד ואלי סאב, תוך התאמה לצרכי האישה הישראלית. הגזרות עוצבו כך שיחמיאו לכל מבנה גוף נשי והבדים מאופיינים במשחק בין שקוף לאטום.

באפריל מסבירים כי הקולקציה כוללת שמלות מקסי, מידי ומיני והשנה לראשונה פונה גם אל קהל הדתיות ושומרות המסורת, המעוניינות להתחדש בשמלה התואמת ומכבדת את קוד הלבוש שלהן. השמלות מאפשרות משחק מודולארי של בדים וגזרות, הוספת חלקי בד, סגירת מחשופים ועוד.

כחלק מחזון החברה להובלת תחום שמלות הערב והכלות, איכויות הבדים גבוהות במיוחד והצביעה המוקפדת עוברת ביקורות איכות קבועות וקפדניות. רשת אפריל שמה דגש על סטנדרטים בינלאומיים בכל פריט ופריט, בין אם הוא מיועד לשוק הישראלי ובין אם הוא מיוצא לחו"ל.

טווח המחירים אטרקטיבי במיוחד ונע בין 500 ש"ח ל- 1200 ₪, כשהממוצע הוא בין 600 -800 ₪. זאת, לדברי אפריל, על-מנת להנגיש את השמלות לכלל האוכלוסייה ולאפשר לנשים מכל רחבי הארץ ליהנות מאיכות ללא פשרות. כמו כן, הרשת מציעה ליין שמלות כלה למכירה במחירים של עד 3,500 ש"ח.

הצילומים לקולקציה העשירה נערכו במלון דריסקו בתל אביב יפו באווירה שיקית עם ארכיטקטורה מרהיבה.

הפרזנטורית ניקולה וורד, יוצאת תכנית הריאליטי "הישרדות" הצטלמה עם השמלות המרשימות של הסתיו ונראתה מלכותית ומדהימה.

צילום: חלי פרידמן

אתר החברה:

www.april-fashion.com

רח' דיזינגוף 173, תל-אביבê ראשון לציון – קניון הזהב-רח' דוד סחרוב 21, ראשון לציוןê נתניה – קניון עיר ימים- רח' בני ברמן 2, נתניהê אשדוד – קניון CITY- שד' מנחם בגין אשדוד.

טלפון – 03-5102975