אפנה יומית: הבחירות החשובות באמת בארה"ב

לארה רוסנובסקי קמפיין סתיו-חורף 2016-17 | צילום: יריב פיין וגיא כושי
לארה רוסנובסקי קמפיין סתיו-חורף 2016-17 | צילום: יריב פיין וגיא כושי

האתר האמריקאי שמבקש שנצביע בעדו כדי שישלח לנו בגדים שווים לארץ ואיך בקרוב נעשה שופינג מהאינסטגרם? כל מה שצריך לדעת על אופנה היום

88 שיתופים | 132 צפיות

 

1. ביקרנו בביתה המעוצב של המעצבת לארה רוסנובסקי ברמת החיל, שהציגה בו את הקולקציה שלה לחורף הנוכחי. גילינו אסופת פריטים מגובשת המדברת את שפתה של רוסנובסקי ומצטטת סימני היכר שלה (שימוש רווח ברקמות, שהפעם הושפעו מהפלוקלור הרוסי המוכר לה מהילדות; ערבוב בין סוגי פרינטים שונים; עליוניות שמיכה ועוד). הקולקציה נעה על קו התפר שבין רומנטי למחוספס, ומשלבת בין נגיעות ויקטוריאניות כמו ראפלס וצווארונים גבוהים לבין אלמנטים של אופנת רחוב. העונה, הושם דגש על מעילים, כשהשוס הגדול הוא מעיל פוך דו צדדי שזכה לפרופורציות נדיבות ונתפר משילובי בדים לא שגרתיים, למשל הדפס קמופלאז' מהצד האחד וזהב מהצד השני. 690-3,200 ש"ח, בחנויות המעצבת

לארה רוסנובסקי קמפיין סתיו-חורף 2016-17 | צילום: יריב פיין וגיא כושי
לארה רוסנובסקי קמפיין סתיו-חורף 2016-17 | צילום: יריב פיין וגיא כושי

 

2. המעצב יוסי קצב צומח באופן משמעותי ומשמח. אמנם החנות שלו ברחוב בזל התל אביבי נסגרה, אך שתי חנויות חדשות יפתחו בקרוב: אחת בשוק הפשפשים והשניה במתחם ג'יימס ריצ'רדסון בדיוטי פרי של נתב"ג. חנויות אלה מתווספות אל החנויות במתחם שרונה ובמתחם התחנה בתל אביב, בהן מוצעים פריטים לגברים ונשים.

קולקציית החורף של יוסי קצב | צילום: תום מרשק
קולקציית החורף של יוסי קצב | צילום: תום מרשק

 

3. האתר האמריקאי Everlane הוא אחד היעדים האהובים עלינו בספירה הווירטואלית, בזכות פריטי בייסיק מינימליסטים, מדויקים וסופר איכותיים, לצד אג'נדה מבורכת (מעורבות רבה במפעלים ושקיפות מוחלטת של עלויות היצור מול הצרכן). ביוני האחרון דיווחנו לכן שנפתחו שעריו למשלוחים בינלאומיים אך לצערנו, תוקף הפריווילגיה פג מהר מדי. במהלך נובמבר – יחודשו המשלוחים מעבר לגבולות ארה"ב, כשבאתר החברה ניתנת זכות הצבעה, והמדינות שיקבלו את מספר ההצבעות הגבוה ביותר יהיו אלה שיהנו ממשלוחים באופן קבוע. אנחנו קוראות לכן לממש את זכותכן הדמוקרטית ולהצעיד את המלתחה של כולנו קדימה.

4. עד היום בערב (שבת) יתקיים בנמל יפו יריד "שופוני" בפעם ה-16. בחלל יתאספו שלל מעצבי נעליים, ביניהם עודד ארמה, אברמיי, נורמן אנד בלה, שומייקר, ואימלדה, ומעצבי תיקים כמו מרטלה ו-Bltrx, שיעניקו 20% הנחה על קולקציות החורף החדשות ועד 70% הנחה על דגמים מעונות קודמות. כל הפרטים כאן.

מימין: נעליים מנומרות שומייקר, משמאל: נעליים שחורות ויטרינה , תיק: bltrx | צילום: יח"צ שופוני
מימין: נעליים מנומרות שומייקר, משמאל: נעליים שחורות ויטרינה , תיק: bltrx | צילום: יח"צ שופוני
martella בשופוני | צילום קית׳ גלסמן
martella בשופוני | צילום קית׳ גלסמן

 

5. אוי, לא. שני הגורמים המרכזיים לצניחת גרף התפוקה שלנו בעבודה – אינסטגרם ושופינג אונליין – מתמזגים. לפי יומון האופנה WWD, אינסטגרם יערכו בשבוע הבא פיילוט לפיצ'ר חדש, שיאפשר ל-20 מותגים ואתרי קניות אמריקאים, ביניהם  shopbop, קואץ', ליוויס ו-J. Crew, לתייג מוצרים בתמונות שהם מעלים (ממש כמו שמתייגים אנשים), כשלחיצה על המוצר תראה לגולש את שמו והמחיר, ותפנה אותו לאתר בו הוא מוצע למכירה.