אפנה יומית: איך יראה הארון שלכם הקיץ?

מתוך קולקציית הסטודיו החדשה של H&M | צילום: הנס מוריץ
מתוך קולקציית הסטודיו החדשה של H&M | צילום: הנס מוריץ

H&M מקפידים על מיחזור ומציגים קולקציית סטודיו חדשה, קסטרו משיקים ליין אביבי בהשראת שחייה לילית, אלטון ג'ון ברימייק ל"השטן לובשת פראדה" ועוד חדשות שאגר הסופ"ש

88 שיתופים | 132 צפיות

 

1. קולקציית סטודיו של H&M (הקו המוקפד והאיכותי יותר היוצא מדי עונה במהדורה מוגבלת) לקץ 2017 תוצג בשבוע האופנה בפריז ב-1 למרץ ויום אחר כך תנחת על מדפי החנויות ברחבי העולם, ביניהן גם סניף עזריאלי המקומי. קפצנו לראות מה צפוי לנו הקיץ וגילינו קולקציה המצטטת את עולמות הספורט והבלט – וכוללת פריטים פונקציונליים בקווים נקיים ומודרניים, לצד פריטי בלרינה מסורתיים ורכים בהרבה. אהבנו במיוחד שמלת ניילון שחורה בגזרת גופיית ספורט ומעיל רוח שחור עם קפוצ'ון הנלבד עם שורטס עשויים כותנה אורגנית. פריטי הילדים בקולקציה עוצבו בהשראת בלרינות ומתאגרפים, והם יפים העונה במיוחד.
59-699 ש"ח, להשיג בסניף עזריאלי החל מה-2 במרץ

מתוך קולקציית הסטודיו החדשה של H&M | צילום: הנס מוריץ
מתוך קולקציית הסטודיו החדשה של H&M | צילום: הנס מוריץ

 

2. עוד מבית H&M- קמפיין חדש לקידום יוזמת איסוף הבגדים של המותג (המשמשים למחזור בדים מהם היא יוצרת חלק מהקולקציות) יצא לאוויר העולם ומבקש להגדיל את כמות הבגדים הנאספת על ידי החברה. המטרה היא להגיע עד שנת 2020 ל-25,000 טון בגדים בשנה. בסרטון, ששמו "Bring It", מוצגת הדרך שעוברים אותם בגדים לאחר שנאספו בחנויות הרשת. צפו כאן.

H&M ממחזרים
H&M ממחזרים

3. אתמול (ראשון) הוצגה קולקציית הקיץ של קסטרו בשוארום מעוצב כבריכת שחיה לילית, ששימשה מקור השראה לקולקציה. מחולקים לקבוצות, עמדו הדוגמנים סטטיים באופן שאפשר להתרשם מהבגדים מקרוב ולהקדיש להם הרבה יותר תשומת לב מזו שמאפשרת תצוגת אופנה בה הולכים על מסלול. הקולקציה עצמה לא כוללת אלמנטים מפתיעים או בשורה חדשה, ועם זאת היא עשויה היטב, בחלקה יפה מאוד, ובעיקר מאוד לבישה. בהתאם למקור ההשראה שלה – פנטזיה רומנטית על שחיה לילית – היא כוללת דגמים קלילים מאוד, עשויים בדים שקופים ורכים כמו שיפון או כותנות דקות, לצד דגמים ברוח ספורטיבית שתורמים גם הם לאווירת הריזורט. הגוונים השולטים הם ורוד, תכלת, אבן ובריק, וכמו תמיד בקסטרו – ניכר דגש על שימוש בבדי דנים איכותיים.
לביקורת הקולקציה של לירוי שופן ו-מה לבשו הסלב המקומיות להשקה?

קסטרו אביב 2017 | צילום: טל קרת
קסטרו אביב 2017 | צילום: טל קרת
קסטרו אביב 2017 | צילום: טל קרת
קסטרו אביב 2017 | צילום: טל קרת

4. מותג התיקים הנחשק מנסור גבריאל, שבשנה שעברה הוציא גם קולקציית נעליים ראשונה, מתרחב לתחום ההלבשה. מדובר במותג אמריקאי צעיר, שקם ב-2013 על ידי פלוריאנה גבריאל (שגדלה בישראל ובגרמניה) ורייצ'ל מנסור והתקבל בחיבוק גדול בקרב יודעות הח"ן שהבינו את סוד קסמו המינימליסטי. בארבע השנים האחרונות הוא גיבש סביבו קהל לקוחות מסור והחל מהסתיו הקרוב, יציע פריטי לבוש במתכונת Ready to wear. למרות יופיים של התיקים והנעליים, בחירותיהן האופנתיות האישיות של צמד המעצבות נוטות להיות במידת מה דודתיות, ולכן יש לקוות שהקו העיצובי של הבגדים ישאר במחוזות הקלאסיקה והמינימליזם מבלי להיות מיושן וכבד.

פלוריאנה גבריאל ורייצ'ל מנסור | צילום: Jamie McCarthy / Getty Images
פלוריאנה גבריאל ורייצ'ל מנסור | צילום: Jamie McCarthy / Getty Images

BUCKET BAG ? CAMMELLO AZZURRO ?via @openingceremony

A photo posted by Mansur Gavriel (@mansurgavriel) on

5. סרט האופנה האייקוני והמדובר של העשור, הלא הוא "השטן לובשת פראדה", מגיע לברודוויי. בכתיבת המחזמר המבוסס על ווג ואנה ווינטור יקח חלק לא אחר מאלטון ג'ון, שסיפר שהוא מעריץ גדול של הספר והסרט וחסיד מושבע של עולם האופנה בכלל. מועד עליית המחזמר עדיין לא ידוע.  

אן הת'אווי ומריל סטריפ בבכורה של "השטן לובשת פראדה" | GettyImages
אן הת'אווי ומריל סטריפ בבכורה של "השטן לובשת פראדה" | GettyImages

6. קנדל ג'נר, שחוטאת מדי פעם גם בצילום, צילמה את שער המגזין הראשון שלה, למגזין הבריטי הבועט Love. כוכבת השער היא אריאנה סינג היקס, שנבחרה במסגרת תחרות כשרונות במדיה החברתית שנועדה לאתר את האייקון הבא, או במילים אחרות – את הקנדל ג'נר הבאה.

7. הרשתות החברתיות געשו בסוף השבוע לאור שער גיליון פברואר של Vanity Fair מקסיקו, עליו מופיעה מלניה טראמפ כשבידה סכו"ם ועל השולחן צלחת מלאה בתכשיטי יוקרה. מדובר בתמונה ממוחזרת שצולמה למגזיןGQ   האמריקאי באפריל, אבל התזמון של הפרסום המחודש שלה – ימים בהם טראמפ מצהיר על בניית חומה עם מקסיקו שתמנע הסתננות מהגרים לארה"ב, גרם לזעם גדול. "אנחנו מבינים את הרגע המורכב.. אבל המטרה שלנו היא כמו תמיד, להציע נקודת מבט עצמאית וביקורתית על פרשיות עדכניות והאנשים המעורבים בהן.. זה לא סיפור של חנופה", הדגישו קבריניטי העיתון בתגובה שפורסמה בטוויטר.